Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders hebben zich kapot gewerkt en het resultaat mag er zijn.
Laagseizoen is vaak funest, moet je echt wat voortijdig voor verzinnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Voor een man moet dit toch een hel zijn om in te slapen?
Die onder d'r elleboog.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Naast de vieze nek piercings bedoel je?
Die zijn echt wanstaltigquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
Die domme sliertoorbellen ook. Gatver, alles aan dat kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |