Over wie gaat dit?quote:XXXXXXXX (13 maart 1987) uit het Limburgse dorpje Heibloem verdween op 10 augustus 1998 toen hij met een groepje dorpsgenootjes op kamp was. Het kamp was georganiseerd door het plaatselijke jeugdwerk.
Op de avond voor zijn verdwijning eindigden de activiteiten om 22.00 uur, waarna de kinderen naar hun tenten gingen. In de tent waar XXXXXXXX sliep is hij de volgende morgen rond 5.00 uur nog gezien door een tentgenootje. Drie uur later bleek hij van het kampterrein te zijn verdwenen.
De leidinggevenden gingen eerst op zoek, maar toen ze XXXXXXXX niet konden vinden, schakelden ze de politie in. Die ondernam in eerste instantie geen actie. De leidinggevenden verspreidden affiches in de omgeving en 's avonds kwamen mensen vanuit Heibloem helpen bij het zoeken. Resultaten bleven echter uit. De volgende dag werd een grootschalige zoekactie gestart met hulp van de politie, de marechaussee, militairen, een vliegtuig en een speurhond. Rond 21.00 uur werd het levenloze lichaam van XXXXXXXX gevonden, zo'n 1200 meter van het kampterrein.
okquote:
Jullie zijn gewoon te slim.quote:
Als ik er zo 1 goed heb, heb ik een vraag voor jequote:
ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik er zo 1 goed heb, heb ik een vraag voor je
foei.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:17 schreef HaJee het volgende:
Heb mezelf weer op 0 gezet want heb bij beide Google gebruikt. Wist niet dat dat niet mocht
Je moet even die laatste stand uit mijn post kopieren en aanpassen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er moeten gewoon vragen over pubermetal of wiet in zitten, jatog?
Vraag ik me ook af. Sws metalquote:
ICT-vragenquote:
Tibetquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de 4 Aziatische teams die zijn aangesloten bij de FIFA maar geen land zijn?
Voetbalvragenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn de 4 Aziatische teams die zijn aangesloten bij de FIFA maar geen land zijn?
Taiwan geen land?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voetbalvragen
Sowieso gok ik Palestina, Taiwan
Hong Kong is goed.quote:
Palestijnse gebieden is goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voetbalvragen
Sowieso gok ik Palestina, Taiwan
Wat denk je wel niet van me a zemmel.quote:
Macou, Hongkong, Taiwan, Palestina.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké dus Palestijnse gebieden, Hong Kong. Verder kom ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hong Kong is goed.
[..]
Palestijnse gebieden is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |