189 dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoger.
je mag er 1 gulden naast zitten.
totdat ik weer een vraag stel over auto'squote:
NAC?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:40 schreef aight1 het volgende:
Tegen welk team debuteerde Memphis Depay namens PSV in de Eredivisie?
Jaaaquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
over half jaar: Absurde quiz meet
Twentequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:40 schreef aight1 het volgende:
Groningenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:40 schreef aight1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Bingo.quote:
kut.quote:
Valt wel mee. Ook veel kennis-vragenquote:
Daarom is het bij vlagen hilarisch hierquote:
Ja, beetje laat ditquote:
quote:
oot.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat was de eerste Legend of Zelda game voor de Nintendo 64?
Ocarina of timequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat was de eerste Legend of Zelda game voor de Nintendo 64?
jepquote:
dol fijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Haten op Nintendo is als haten op LH.
Is dat een vraag? Want je mist een vraagteken.quote:
zwemmen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Mijn favoriete game ever.![]()
Wat mag je volgens de wet niet doen in zwembaden in Californië ?
en nee ik verzin dit niet zelf.
Wou eens een andere categorie aansnijden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze verzint altijd eerst een heel verhaal
poepenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Met een zwembroek aan zwemmenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Dit heb ik ooit gelezenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Pissen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:49 schreef houdjemond het volgende:
Godverdomme.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit gelezen!
op een fiets rijden![]()
CaliforniË is geen landquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben er geweest, een groot kutland.
Ga je mee naar Cali?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Godverdomme.
![]()
Maar het is wel goed.
Er is wel land.quote:
Franz Ferdinand, Bosniequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
De moord op wie was de aanleiding tot de Eerste Wereldoorlog en uit welk land kwam hij?
FF Hongarijequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
De moord op wie was de aanleiding tot de Eerste Wereldoorlog en uit welk land kwam hij?
Franz Ferdinand uit Assen Oostquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Goed, de volgende:
was Diemen Zuid man.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Franz Ferdinand uit Assen Oost
Holy Goat had m ook, alleen met spelfoutenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Franz Ferdinand klopt en hij is vermoord in Sarajevo,
maar aight1 heeft het land ook juist
Leren lezen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Want het was Oostenrijk-Hongarije.
Dus hoe lossen we dit op?
JA ik zie het, ik fix het wl ffquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Holy Goat had m ook, alleen met spelfouten
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Franz Ferdinand Oostenrijk-Hongarije
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Want het was Oostenrijk-Hongarije.
Dus hoe lossen we dit op?
Tuurlijk nietquote:
Chevy is de enige met het volledige antwoord.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Ja godver zoveel mensen hebben hem goed
Gewoon meedoenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
Moet ik me trouwens aanmelden of gewoon meedoen
Gewoon roepen en haten op Toto zijn score.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
gewoon lekker meedoenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Holy_Goat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon roepen en haten op Toto zijn score.
Correct. Goede achternaam ook.quote:
vergeet je ons niet?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga mezelf eens een drankje in schenken.
Twix? o.óquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke lekkernij van de fabriek van Mars werd in 1968 in de UK geintroduceerd en is momenteel nog steeds te koop in Nederland?
Je moet wel in de lijst vind ikquote:
Snickersquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke lekkernij van de fabriek van Mars werd in 1968 in de UK geintroduceerd en is momenteel nog steeds te koop in Nederland?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Holy_Goat het volgende:
Lr. Surge. :| echt. Zo snel. Mijn best nog op die vraag gedaan
Jazeker, zij heeft gezorgd voor z'n ontslagquote:
ik wel, dat is genoegquote:
Dit inderdaad.quote:
Klopt, gratis bellen/reizen en shit. Wat een baas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Deed ook iets met telefoonverbindingen meende ik.
Captain Crunch zijn cornflakesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Barbaren die dit niet weten.
Doe eens liefquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef houdjemond het volgende:
Dus uitslovertoto en ik hebben allebei gelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Legendary hacker John Draper is known under the alias of Captain Crunch since he used a Captain Crunch cereal whistle to make free phone calls.
Een vlaggetje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
Een hamburgertent?quote:
Gebrek aan zuurstof.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:10 schreef houdjemond het volgende:
Oh, cool.
De Mount Everest beklimmen is opzich natuurlijk al een uitdaging, maar wat heb je daar,op de top, behalve een prachtig uitzicht nog meer?
In Brabant wonenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Great
Op de top van de Mount Everest gewoon beter internet dan hier
Utrechtquote:
Al gedaan, wacht tot het begint te werken.quote:
Ik dacht dat je dat oprecht wist haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Al gedaan, wacht tot het begint te werken.
Wambertoquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:17 schreef aight1 het volgende:
Welke voetballer scoorde in 2002 een goal vanuit buitenspelpositie in de Nederlandse bekerfinale?
jepquote:
bierhoff?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Over die bekerfinale gesproken. Wie maakte in dezelfde finale de beslissende golden goal?
Galasek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Over die bekerfinale gesproken. Wie maakte in dezelfde finale de beslissende golden goal?
Het is de Nederlandse bekerfinale hequote:
Zlatanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Really? o.óquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de Nederlandse bekerfinale he
Correct.quote:
Klopte sws niet, ik las verkeerd. Maar ja idd.quote:
We zijn #7 begonnen met tellen, iedereen vanaf 0.quote:
Jiu Jitsuquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke sport betekend in het Japans “zachte weg” ?
oquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We zijn #7 begonnen met tellen, iedereen vanaf 0.
Close enough tochquote:Jiujitsu (Japans:柔術), jūjutsu, ju-jitsu of jioe-jitsoe kan vertaald worden als "zachte kunst"
Komt goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:26 schreef Holy_Goat het volgende:
ik zit echt zo hard te azen. Wil een vraag droppen
Laorokkaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
Hoe wordt een inwoner van Laos genoemd?
nu mag jequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:26 schreef Holy_Goat het volgende:
ik zit echt zo hard te azen. Wil een vraag droppen
Mi gadoquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoeveel konijntjes tel je op onderstaande afbeelding?
[ afbeelding ]
mijn god..quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Als het alleen domme inhoudsloze vragen worden ga ik weg hierquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
ik vind het trouwens wel erg serieuze vragen voor een serieuze quiz. Voor dit is toch al de AKQ in MEN?
Whahahaha jij mag een bonuspunt voor humor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden moeten vragen naar de betekenis van HPLCquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
ik vind het trouwens wel erg serieuze vragen voor een serieuze quiz. Voor dit is toch al de AKQ in MEN?
We wisselen het een beetje af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
Heb ik volgens mij ooit eens gevraagdquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zouden moeten vragen naar de betekenis van HPLC
topquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
ik weet het juiste antwoord en heb een antwoord plaatje gemaakt al zelfs
Ik bedoelde natuurlijk absurde quizquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |