Trustenquote:
Pics!quote:Op zondag 9 november 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een onderbroek aan waar het voelt alsof ik geen onderbroek aan heb. Rare gevoel.
[..]
Trusten
Hehe...quote:
Pics waarvan?quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Hehe... [ afbeelding ]
Eet pirzola.quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil ribs eten, maar mag geen varkensvlees. Komt door die Frank Underwood die het steeds zit te eten.
Mixed signals, gare situatie door haar ouders, maar ze zoekt steeds contact, etc. Geen idee wat te doen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten deuce.
[..]
Wat is er gebeurd?
Heb je al gevraagd wat ze nou precies wil van je?quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mixed signals, gare situatie door haar ouders, maar ze zoekt steeds contact, etc. Geen idee wat te doen.
Check DM.quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat weet jij heel goed. [ afbeelding ]
Stuur een dick pic en check haar reactie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mixed signals, gare situatie door haar ouders, maar ze zoekt steeds contact, etc. Geen idee wat te doen.
Nee niet echt zo direct.quote:Op zondag 9 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je al gevraagd wat ze nou precies wil van je?
wow sorrie meneerquote:Op zondag 9 november 2014 01:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben Pieter r. de Vries, jongedame
Smooth.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stuur een dick pic en check haar reactie.
quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
Stuur een dick pic en check haar reactie.
quote:
doe dan.quote:
Wat als ze 'weet niet' zegt?quote:Op zondag 9 november 2014 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe dan.
Vrouwen hebben duidelijkheid nodig.
Gewoon vragen wat er is en wat ze van je wil en wat ze nou van je verwacht.
8/10 kans dat ze dat zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |