Mijn familie is blank, net als ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een oudere Turk vergelijkt je met een neger, in welk universum is dat niet negatief?
Ik weet het niet, ik ga het even met een andere foto proberen.quote:
Geen verbod meer, denk ik. Ik herinner me dat de imam van de moskee in onze mahalle in TR gewoon een baard heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat vandaag de dag nog willen nee. Bij Milli Gorus zie je dat gelukkig wel.
Niet te serieus nemen. Enige anime die ik heb gezien zijn Pokémon en DBZ.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Was van de laatste naruto chapter.
Faisal Shahzad (Urdu: فیصل شہزاد; born June 30, 1979) is a Pakistani-American citizen who was arrested for the attempted May 1, 2010, Times Square car bombing.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Faisal Shahzad (Urdu: فیصل شہزاد; born June 30, 1979) is a Pakistani-American citizen who was arrested for the attempted May 1, 2010, Times Square car bombing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb in ver verleden eens in FOK! userfototopic mn gelijkenis gevraagd en vele zeiden Sulejmani de oud speler van Ajax, dus daar klamp ik liever aan vast dan deze uitslag ja :$quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bhahahahaha jahoor, nee jij lijkt op geen van die mensen
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Hij draait mijn gezicht om en neemt er een deel van... Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gaar, lijk je helemaal niet op. Snooki komt 't meest in de buurt dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:04 schreef Crip het volgende:
Dit is de mijne zonder hijab
feshkel
[ afbeelding ]
Middelvinger, laat me dromen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaar, lijk je helemaal niet op. Snooki komt 't meest in de buurt dan.
Hij draait mijn gezicht om en neemt er een deel van... Wat.Aziatische kin :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij draait mijn gezicht om en neemt er een deel van... Wat.HAHAHHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |