quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom noem je me aardbeitje eigenlijk?
Jij maakt het helemaal zelf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verpakkingscake![]()
![]()
Zo krijg je mij niet trots hoor
On it, bro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is goed. Ik stap even in mijn auto en met een paar uur ben ik er wel. Zet maar vast een martini voor me klaar. En je weet hoe.
Ze vroeg en ik kon niet weigerenquote:
I know I can count on you.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
On it, bro.
[..]
Ze vroeg en ik kon niet weigeren
Nu al succes met de penerfoto's?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
Iemand zei net dat ik leuk ben![]()
*vreugdedansje* doet
En wat vond je moeder van je kapsel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Hop in girl. We're goin' places.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
Pik mij ook even op, Thijs. Ik wil ook cocktails.
Je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
*vreugdedansje* doet
Die grap maakte ik alquote:
Lees haar onderschrift.quote:
Oké! Momentje, even aankleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hop in girl. We're goin' places.
Maakt niet uit, ik moet toch nog anderhalf uur kachelen.quote:
quote:
Count on it.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zie ik jullie over een paar uur hier, suited up and all:
[ afbeelding ]
Inkoppertje faxquote:
Oh, even Audrey aantrekken, danquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, zie ik jullie over een paar uur hier, suited up and all:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |