SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
O geweldig, mijn atheïstische tegenhanger maakt hier weer een vertoning
Anta el Gra.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Ja deze acties ken ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
DE ja? Niet het?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:50 schreef Intellectueel het volgende: [..] Zijn er gradaties qua geluk? In hoeverre verschilt levensgeluk met elk ander vorm van geluk? Of ik geluk ervaar? Absoluut. Ik leef als een ware hedonist zonder veel rekening te houden met kunstmatige, wereldse verplichtingen. Tegelijkertijd ervaar ik de zinloosheid van het leven, die ik onderdruk door mijzelf te mengen in banale discussies op Fok! en daarbuiten met het neuken van hoeren, spelen van pokeren en zo nu en dan de faculteit op te zoeken met mijn intellectuele hoofd.
Waaraan heb je dat verdiend?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
Dat doe ik toch ook? Jij dacht toch niet, compleet in lijn met de Fok!-traditie, dat ik buiten het digitale leven met iemand durf te praten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.
Ik heb dat met kleding enzo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Verkapte ik wil gwn make up bestellen maar ik moet een reden zoeken.
Nee, ik vind hem nu al ondragelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie staan vast aan het begin van een vriendschap die decennia zal omspannen.
Hoi, heb je me gemist?quote:
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je vindt jezelf ook een intellectueel?
Dankjequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, vind hem echt niet lijken op jou op wat voor opzicht dan ook.
Je moet eerst van jezelf houden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
Ik weet niet wat erger is. AryaMehr met z'n onzin of Mathemaat die nog steeds zo verliefd op zichzelf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |