SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje triestig wel ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
Van Persie is zo teringslecht geworden
Alderweireld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koeman en Koeman pas vijf tegendoelpunten in elf wedstrijden, dat is wel knap.
Doelsaldo van 23-5quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koeman en Koeman pas vijf tegendoelpunten in elf wedstrijden, dat is wel knap.
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 18:46:58Manchester City are playing like it's a Champions League game. reageer retweet
Eensquote:
Lijkt een klein kindje dat geraakt wordt. Kut zwarte weer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
http://gfycat.com/MisguidedTheseDromedary
Au.
Hij doet het erom. Die zit gewoon thuis te kijken wat hij letterlijk kan vertalen.quote:
Hij is zelfs topscoorder. Maar voor de rest is Spurs wel uitermate kut.quote:Op zondag 9 november 2014 16:24 schreef Belgosome het volgende:
Chadli is dit seizoen goed bezig. Denk niet dat iemand die had verwacht. Scoort tegenwoordig bijna elke week
Lekker koel van Daddy Coolquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)8bwl5rgcnZM0H5uFxCjS
Mooie goal van Swansea. Op voorsprong bij de Citizens.
Wat een kutmongool die Hazard. De enige keer dat ik niet kijk scoort ie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Hazard, kom er maar in Brecht.
Zelfde verhaal.quote:
twitter:101greatgoals twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 16:42:49FACT: Cesc has more league assists (10) than any Chelsea player in the last 2 seasons combined http://t.co/FeIOWwrMNh http://t.co/fPyGLMfVrw reageer retweet
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 17:29:22#Arsenal team v Man United: Szczesny, Chambers, Mertesacker, Monreal, Gibbs, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Alexis, Welbeck reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 17:28:01#mufc XI: De Gea, Smalling, McNair, Blackett, Valencia, Carrick, Fellaini, Shaw, Di Maria, Rooney, van Persie. http://t.co/IJZhOmgvs7 reageer retweet
Man man man wat een matig elftal van United zeg.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 17:29:22#Arsenal team v Man United: Szczesny, Chambers, Mertesacker, Monreal, Gibbs, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Alexis, Welbeck reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 17:28:01#mufc XI: De Gea, Smalling, McNair, Blackett, Valencia, Carrick, Fellaini, Shaw, Di Maria, Rooney, van Persie. http://t.co/IJZhOmgvs7 reageer retweet
Wat wil je met zoveel blessuresquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man man man wat een matig elftal van United zeg.
Ja dat is wel zuur. Maar er blijft dan ook wel erg weinig over hè.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met zoveel blessures
Arsenal vind ik qua spelersmateriaal toch wel wat beter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Arsenal is dit seizoen ook wel minstens even slecht als United. Dit wordt nog wat.
Wellicht wel iets sterker ja, maar ze hebben ook nog totaal niet weten te overtuigen dit jaar. Ik denk dat LVG nog wel een goede kans maakt op minstens een gelijkspel mits ze Sanchez weten verdedigen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal vind ik qua spelersmateriaal toch wel wat beter.
Maarja die zijn nog wel op te vangen met nog een paar goede aankopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wellicht wel iets sterker ja, maar ze hebben ook nog totaal niet weten te overtuigen dit jaar. Ik denk dat LVG nog wel een goede kans maakt op minstens een gelijkspel mits ze Sanchez weten verdedigen.
Arteta, Welbeck, Monreal en Mertesacker is ook pure middelmaat natuurlijk.
Speelt de laatste tijd echt kut.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:12 schreef Brecht35 het volgende:
Di Maria zal wel weer dé baas zijn bij United. Wat een speler is dat toch.
haha zwartquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet nog wennen aan je zwarte kleur.
United moet Robben halen, dan winnen ze met gemak de CL.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat we allemaal voor Manchester United zijn
Van Gaal gebruikt hem als linkshalf. Gewoon, omdat 3-5-2 aanvallender klinkt dan 5-3-2.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:45 schreef Kopsterk het volgende:
Luke 'EEN LINKSBACK VOOR 40 MILJOEN OMG' Shaw doet het prima tot nu toe bij United,
Dat zeggen Ajacieden ook over Veltman.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef Kopsterk het volgende:
Blackett en McNair zijn gewoon talentvolle verdedigers
Maar soms lopen ze wel heel makkelijk door de defensie heenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, niet in score, denk ik. Arsenal heeft niet geweldig veel scorend vermogen.
Wat mij betreft zelfs rood. Ongelooflijk dat hier geen kaart gegeven wordt aan Wilsherequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:00 schreef Brecht35 het volgende:
Willshere donkergeel zeg. Wat een achterlijk gedrag,
Wat een achterlijke reactie is dit? Willshere maakt de fout op Fellaini, Fellaini krijgt de fout mee en Willshere gaat door het lint? Echt wel de fout van Fellaini???quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Toevallig dat Fellaini betrokken is bij een opstootje
Jups.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat mij betreft zelfs rood. Ongelooflijk dat hier geen kaart gegeven wordt aan Wilshere
Willshere maakt wel degelijk een fout, dat Fellaini zich laat vallen spreek ik niet tegen, maar de fout is er.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wilshere heeft gelijk hierin,Fellaini is 2 meter en rolt omver bij het lichtste duwtje en krijgt gelijk een vrije trap mee.
Defensief diven wordt altijd compleet genegeerd door iedereen, je hoeft als verdediger die de bal afschermt maar te gaan liggen en de scheids fluit al.
Die Mike Dean moet dan ook niet zo irritant a la Howard Webb de les gaan lezen om weer zelf in het middelpunt van de belangstelling te komen.
Er gaan toch geruchten dat ze Cech in de winter gaan halen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Szczezny is wel een kutkeeper natuurlijk.
oke brechtquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:04 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie is dit? Willshere maakt de fout op Fellaini, Fellaini krijgt de fout mee en Willshere gaat door het lint? Echt wel de fout van Fellaini???
[..]
Jups.
[..]
Willshere maakt wel degelijk een fout, dat Fellaini zich laat vallen spreek ik niet tegen, maar de fout is er.
Lol, als sportcommentator de regels niet eens kennen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:10 schreef Platina het volgende:
Snapt die kutcommentator niet dat je pas strafbaar buitenspel hebt wanneer de speler de bal aanraakt. Dat ze maar een spelregelcursus volgen.
Verschrikkelijke man vind ik dit, altijd geven ze die kneus goede wedstrijden waarin hij dan Arno levels haalt op momenten, gewoon bij darten houden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:10 schreef Platina het volgende:
Snapt die kutcommentator niet dat je pas strafbaar buitenspel hebt wanneer de speler de bal aanraakt. Dat ze maar een spelregelcursus volgen.
Nee, integendeel. Veel kansen en leuk combinatievoetbal bij Arsenal.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
Was de eerste helft Arsenal - ManU zo spannend als het scorebord doet vermoeden?
Ah, oké! Dan stap ik na rust wel over.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:16 schreef Platina het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Veel kansen en leuk combinatievoetbal bij Arsenal.
leuke wedstrijd. Alleen vergeet Arsenal te scoren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, oké! Dan stap ik na rust wel over.
Mad is nog mild.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je...uhm wat was het woord...owja... mad
twitter:henrygayle twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 19:45:01Pick-A-Boo ... I can't see u @piersmorgan reageer retweet
twitter:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:henrygayle twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 19:45:01Pick-A-Boo ... I can't see u @piersmorgan reageer retweet
twitter:
Of de 1-1quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou best wel grappig zijn als RvP nog 0-2 maakt.
Maak je geen zorgen, ik heb een TR gezet. Zo zal die belhamel snel de straf krijgen die hij behoort te krijgen.quote:
Had ik al gezegd dat jouw UI echt mooi is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
6dequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar stond United nu na dezelfde speelronde onder Moyes? #Ditiszeerrulluhvant
twitter:RvN1776 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 20:31:14Great to see #United win this very important game today. May this be the start of a great run.. Come on United! #MUFC http://t.co/KmqVLPaVHz reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RvN1776 twitterde op zaterdag 22-11-2014 om 20:31:14Great to see #United win this very important game today. May this be the start of a great run.. Come on United! #MUFC http://t.co/KmqVLPaVHz reageer retweet
ja, die speelt inderdaad slecht.. dat sublieme zoals hij begon is er een beetje af.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt de laatste tijd echt kut.
Het spel van Southampton is ook nog niet echt perfect.quote:Op maandag 24 november 2014 17:23 schreef Nober het volgende:
Koeman voor de wedstrijd met Aston Villa vanavond.
Zijn Engels is also not perfect but he will learn I sink.
Ze hebben nog 45 minuten.. Spelen wel kut ja, creëren helemaal niksquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom moest ik nou per se vandaag op Southampton inzetten
kan nogquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand die toegeeft op een wedstrijd ingezet te hebben als de tussenstand niet gunstig voor hem is, dat ik dit nog eens meemaak. Hoop dat je je bet wint.quote:
Hier zelfdequote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Iemand die toegeeft op een wedstrijd ingezet te hebben als de tussenstand niet gunstig voor hem is, dat ik dit nog eens meemaak. Hoop dat je je bet wint.
Kut dag vandaag -100 eu. Maarja morgen weer een dag.quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Iemand die toegeeft op een wedstrijd ingezet te hebben als de tussenstand niet gunstig voor hem is, dat ik dit nog eens meemaak. Hoop dat je je bet wint.
Wtf heb je gedaanquote:Op maandag 24 november 2014 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kut dag vandaag -100 eu. Maarja morgen weer een dag.
Ik had hem vanmiddag op 1.80quote:Op maandag 24 november 2014 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Southampton had 1.70 bij Unibet. Vond dat wel erg laag.
Gelukkig iemand die dit eerlijk zegt. De meeste mensen altijd hier ja ik heb net nog gewonnen of net x aantal euro gepakt of zelfs zwijgen als ze echt wat hebben verlorenquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Het gemis van Suarez is groot....quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool nog altijd 0-0 tegen Stoke City.
Sturridge niet te vergeten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gemis van Suarez is groot....
Ook ja. Zonde hoor. Vorig jaar deden ze nog mee om het kampioenschap op gegeven moment. Toen vond ik het zo jammer dat ze het verspeelde.quote:
Ja was zeker zonde, maarja dat had ik wel zien aankomen. Zo'n ploeg gaat uiteindelijk toch choken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook ja. Zonde hoor. Vorig jaar deden ze nog mee om het kampioenschap op gegeven moment. Toen vond ik het zo jammer dat ze het verspeelde.
Inderdaad. Ze hadden naar mijn mening ook veel beter kunnen halen. Maarjaquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was zeker zonde, maarja dat had ik wel zien aankomen. Zo'n ploeg gaat uiteindelijk toch choken.
Nu is het weer helemaal niks. Veel te veel matige spelers.
ze hebben wel balotelli aangetrokken hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was zeker zonde, maarja dat had ik wel zien aankomen. Zo'n ploeg gaat uiteindelijk toch choken.
Nu is het weer helemaal niks. Veel te veel matige spelers.
Voor 150 miljoen kan je wel wat beters halen, maar de echte toppers wilden niet komen blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden naar mijn mening ook veel beter kunnen halen. Maarja
Ja, en dat terwijl Liverpool wel Champions League speelt.... Toch wel vreemd dat een aantal toppers wel voor Man United kiest zonder europees voetbal en niet naar Liverpool wilt komen...quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor 150 miljoen kan je wel wat beters halen, maar de echte toppers wilden niet komen blijkbaar.
Een Alexis Sanchez erbij had al veel meer gescheeld bij Liverpool. En een paar echt goede verdedigers en goede creatieve middenvelder.
Snap ik wel. Voor Liverpool is het een verrassing als ze een keertje meedoen om de titel terwijl het voor Man Utd een verrassing is als ze een keer kansloos zijn voor de titel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl Liverpool wel Champions League speelt.... Toch wel vreemd dat een aantal toppers wel voor Man United kiest zonder europees voetbal en niet naar Liverpool wilt komen...
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Voor Liverpool is het een verrassing als ze een keertje meedoen om de titel terwijl het voor Man Utd een verrassing is als ze een keer kansloos zijn voor de titel.
En Man Utd betaald natuurlijk veel meer door goede sponsordeals.
Nu Ajax nog.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:36 schreef KingRoland het volgende:
Topweek - Alles goed geraden
-Louis wint(vanzelfsprekend)
-Robben scoort
-Miedema scoort
dit is mijn week
zodra cr7 terugkeert wordt het weer het Manchester United tijdperkquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:52 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat Robben niet naar United was gegaan om Louis te helpen maar begrijp het wel
Die keert niet terug denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zodra cr7 terugkeert wordt het weer het Manchester United tijdperk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |