Mag de banner er nog bij?quote:
Nou, vooruit dan maar. Omdat je het zo netjes vraagt.quote:
te laat, de kleine man komt net binnen en die is nu aan het meekijken bij papa op de schoot.....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:32 schreef Wombcat het volgende:
Uitzendtijden en streams is misscchien ook nog een optie om er bij te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik word helemaal niet boosquote:
Kans op regen morgen is dacht ik klein.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop toch dat er morgen regen is. Laat ze maar eens laten zien dat ze goede coureurs zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef twiFight het volgende:
Ik hoop toch dat er morgen regen is. Laat ze maar eens laten zien dat ze goede coureurs zijn.
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet kijken, iemand lijstje afvallers?
Q1 perez maldonado grojean vergnequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan niet kijken, iemand lijstje afvallers?
Guttie rijdt nu q2....quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Grosjean, Vergne, Guttie, Maldonado....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |