Precies. Geen fatalist, maar een masochist, omdat ik mijzelf vrijwillig onderwerp aan het pijn des levens zonder hier een eind aan te maken. Uiteindelijk zijn we allen Sisyphos.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je bent een fatalist? Het is zoals het is en ik onderga het maar? Wel een zwak excuus om te niksen dit.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ruil mij maar in, k weet genoeg
Goede bh's tho.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:38 schreef Intellectueel het volgende:
Haha, Primark. Bij uitstek een winkel voor de paupers in ons maatschappij die tientallen kilometers reizen om een kwalitatieve rotzooi te kopen dat gemaakt is door 12-jarige kinderarbeiders.
Dit kun je zo veranderen, vriend. Ga ergens anders lekker emo zitten doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Geen fatalist, maar een masochist, omdat ik mijzelf vrijwillig onderwerp aan het pijn des levens zonder hier een eind aan te maken. Uiteindelijk zijn we allen Sisyphos.
Meen je dat? Ik meende onder de illusie te leven dat die keuze niet voorhanden is. Jij bent de inval-intellectueel in dit topic zie ik?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit kun je zo veranderen, vriend. Ga ergens anders lekker emo zitten doen.
naqqquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ruil mij maar in, k weet genoeg
Ervaar jij levensgeluk op dit moment?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Geen fatalist, maar een masochist, omdat ik mijzelf vrijwillig onderwerp aan het pijn des levens zonder hier een eind aan te maken. Uiteindelijk zijn we allen Sisyphos.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik meende onder de illusie te leven dat die keuze niet voorhanden is. Jij bent de inval-intellectueel in dit topic zie ik?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ervaar jij levensgeluk op dit moment?
IJSBERGsla en nar ekşisi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In yufka met sla en nar ekşisi.Of eet je gewoon los?
Ik voel me vereerd dat ik apart genoemd word.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:45 schreef Montelly het volgende:
heerlijk man zo op zaterdag, tab1 Southampton 1-0 voor, tab2 wahabisten/salafisten/machochisten/deuce
Afiyet olsun alvast.quote:
Machohisten...quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:45 schreef Montelly het volgende:
heerlijk man zo op zaterdag, tab1 Southampton 1-0 voor, tab2 wahabisten/salafisten/machochisten/deuce
Eet jij al meer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat ik apart genoemd word.
maso..quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afiyet olsun alvast.
[..]
Machohisten... [ afbeelding ]
wow wat. hhhhhhhhhquote:
Maar hij is zo skinny.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
wow wat. hhhhhhhhh
Ik vind juist dat hij kapot veel eet, tenminste wat ik had gelezen.
Zijn er gradaties qua geluk? In hoeverre verschilt levensgeluk met elk ander vorm van geluk? Of ik geluk ervaar? Absoluut. Ik leef als een ware hedonist zonder veel rekening te houden met kunstmatige, wereldse verplichtingen. Tegelijkertijd ervaar ik de zinloosheid van het leven, die ik onderdruk door mijzelf te mengen in banale discussies op Fok! en daarbuiten met het neuken van hoeren, spelen van pokeren en zo nu en dan de faculteit op te zoeken met mijn intellectuele hoofd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:44 schreef AbdulMalik het volgende:
Ervaar jij levensgeluk op dit moment?
Dat moet een kwarktaart gemaakt zijn van normale kwark. Een normaal mens krijgt geen hele gebakken cheesecake gemaakt van creamcheese binnen een dag op - of hij eet verder niks.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
wow wat. hhhhhhhhh
Ik vind juist dat hij kapot veel eet, tenminste wat ik had gelezen.
Hele kwarktaart op een dag alles.
wil je de kpd versie?quote:
Wait wut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
O geweldig, mijn atheïstische tegenhanger maakt hier weer een vertoning
Jullie staan vast aan het begin van een vriendschap die decennia zal omspannen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
Jijquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
Je vindt jezelf ook een intellectueel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
shots firedquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je vindt jezelf ook een intellectueel?
Neu, vind hem echt niet lijken op jou op wat voor opzicht dan ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |