quote:TIJS VAN DEN BRINK HAAT AJAX
U dacht misschien, die Tijs van den Brink is een Christelijke jongen, dus die houdt van alle schepselen Gods. NOU MOOI NIET. De voormalige sidekick van Kneef - het duo werd dit jaar aan de kant gezet ten faveure van Eva Jinek - is namelijk een groot PSV fan en heeft derhalve een bloedhekel aan supporters van die ene club uit de hoofdstad. Het was dan ook vervelend wakker worden vandaag voor Tijssie, want zo net is bekend gemaakt dat Ziggo de nieuwe sponsor wordt van Ajax. En laat dat nu net de kabelaar zijn waar het EO-gezichtje een abonnement heeft lopen! Dat is schrikken natuurlijk voor Van den Brink, die zich derhalve afvraagt of hij in de toekomst nog wel naar zijn geliefde cluppie uit Eindhoven mag kijken. En had Ziggo de sponsordeal nou niet even kunnen overleggen met hem, ofzo? Dat bedoelt ie een beetje als grapje hopen we, al is Andries maatje zelden op humor te betrappen. En Tijs is niet de enige, overal in ons prachtige Nederlandje zijn mensen pisboos over het bericht en roepen ze hun abonnement vandaag nog te zullen opzeggen. Dat zal Ziggo leren, jongens.
Ik heb maar een Q10 set, wel bijna net zo hoog als ikquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze klinken gewoon goddelijk. Ik zou graag een extra setje willen.
Vb. RR 101 of een andere ls3/5a.
En natuurlijk de Cresta, 104ab of Carlton.
Ja joh is al bijna Sinterklaas. Ik ga dit weekend pepernoten maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag marsepein gekocht, het is november, nu mag het wel.
Ik ben lekker wezen shoppen met mama, geen marsepein gekocht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
En ik heb vandaag marsepein gekocht, het is november, nu mag het wel.
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben lekker wezen shoppen met mama, geen marsepein gekocht.
2 paar nieuwe sokken en 3 nieuwe boxershorts.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.
Nee, die neemt ze gewoon mee, daar hoef je niet zelf bij te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2 paar nieuwe sokken en 3 nieuwe boxershorts.
Hoe raad je het zo in 1 keer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Shoppen met moeders....ik gok dat je nu een nieuwe winterjas hebt.
Precies.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die neemt ze gewoon mee, daar hoef je niet zelf bij te zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo in 1 keer?
.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
En 2 broeken, die ik uiteraard niet aan heb.
Ja, maar als mijn moeder bh's gaat kopen ben ik er weer meestal niet bij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uiteraard!
En bh's maar die heb jij niet nodig.
Ik wel bij mijn moeder, omdat we 1. naar dezelfde winkel gaan en 2. mijn vader zegt dat hij na bijna 40 jaar wel weet hoe dat er allemaal bij hangtquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar als mijn moeder bh's gaat kopen ben ik er weer meestal niet bij.
Hehe.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
mijn vader zegt dat hij na bijna 40 jaar wel weet hoe dat er allemaal bij hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |