quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:07 schreef Deezertje het volgende:
Zou zo'n winterjas nou wat zijn voor $6?
http://www.aliexpress.com(...)ats/32222612490.html
Komt nog steeds uit China. Het is geen EU warehouse. Het hangt gewoon nog steeds van het product af en dan moet je geluk hebben dat iedereen jouw pakketje op de goede manier verwerkt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, wil ik die Earson bestellen bij BangGood, is die opeens van $27 naar $33,86 en geen optie meer voor het UK Warehouse
Hoe snel is het EU Warehouse van DX?
2-4 dagen handling time + 5-7 shipping, hoe betrouwbaar is dat?
Bestel al jaren niet meer bij DX omdat het vroeger 2 weken duurde voordat die op Processing ging
dx heeft geen eu warehouse. ze hebben ook gewoon zo'n post nl direct methode waardoor het er sneller is, maar het komt gewoon uit China. Heb dat een keer nagevraagd ivm douane kosten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Well shit, wil ik die Earson bestellen bij BangGood, is die opeens van $27 naar $33,86 en geen optie meer voor het UK Warehouse
Bestel al jaren niet meer bij DX omdat het vroeger 2 weken duurde voordat die op Processing ging
Bedoel je nou deze?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Op dag 50 was het zover, gearriveerd!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komt nog steeds uit China. Het is geen EU warehouse. Het hangt gewoon nog steeds van het product af en dan moet je geluk hebben dat iedereen jouw pakketje op de goede manier verwerkt.
Ik zou 5-7 shipping days niet al te serieus nemen. Het is een gemiddelde. Dus je kan net zo goed 14 dagen wachten op je pakketje.
Weet jij of die Anker kabels ook goed werken? Ik lees even snel dat ze 2.4amp doen?quote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
Eerder genoemde Anker USB lader komt morgen om 19:00 uur ook in de aanbieding. Is momenteel dus nog ¤19.99 (¤23.41 bezorgd in NL) maar dan dus goedkoper.![]()
[ afbeelding ]
Ik zat ook al naar dat merk te kijken, de auto laders schijnen goed te zijn. Dan maar iets meer kwijt dan al die chinese zooi...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weet jij of die Anker kabels ook goed werken? Ik lees even snel dat ze 2.4amp doen?
3 voor een tientje is niet veel.
http://www.amazon.de/Prem(...)ref=pd_bxgy_ce_img_y
Allemaal voor jezelf?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef Andydewit het volgende:
Jaaa, daar is ie dan:[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komt nog steeds uit China. Het is geen EU warehouse. Het hangt gewoon nog steeds van het product af en dan moet je geluk hebben dat iedereen jouw pakketje op de goede manier verwerkt.
Ik zou 5-7 shipping days niet al te serieus nemen. Het is een gemiddelde. Dus je kan net zo goed 14 dagen wachten op je pakketje.
Ah, bedankt voor de info, zou al bijna denken dat DX snelle levering had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
dx heeft geen eu warehouse. ze hebben ook gewoon zo'n post nl direct methode waardoor het er sneller is, maar het komt gewoon uit China. Heb dat een keer nagevraagd ivm douane kosten.
Ja, vaag dat die op de mobile site nog $26,99 is, wacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bedoel je nou deze?
http://m.banggood.com/Wat(...)FD1408071971201208AI
Zover ik weet per groep. Je kunt zelf kiezen hoeveel en welke lampen je per groep aanstuurt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:04 schreef P4tje het volgende:
[..]
Allemaal voor jezelf?![]()
Ik heb die wifi370 controllers, die elk hun eigen AP hebben en afzonderlijk aanstuurbaar zijn. Hoe zit dat met Mi-Light? Wat ik begreep kan je per AP vier zones aanmaken en daar lampen / controllers aan koppelen. Die worden dan per groep aangestuurd, of kan je ze ook afzonderlijk aansturen?.
Hoe bedoel je dat precies? Glas is namelijk iets wat het minst snel in de brand gaat, dus ik zie het probleem zo niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Chunees het volgende:
ik wil mijn strip met tape plakken aan mijn raam?
is dat wel veilig ivm brand?
Ik heb een USB powered LED strip van 1M (warm wit) achter twee monitoren geplakt. Zal vast wel goed gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Chunees het volgende:
Ambieer je 'n carrière als straatmadelief, dan? :pquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Chunees het volgende:
Of gewoon voor kerst en is net een verkapte tokkie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:31 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ambieer je 'n carrière als straatmadelief, dan? :p
Hier ging het de laatste 2x allemaal helemaal goed. Aantal leuke deals gescoord toen (1 cent powerbank etc). Maar goed, er waren laatste keer ook een paar sellers waar heel veel mensen besteld hadden die niet leverden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef Gunny het volgende:
[..]
En na 3 dagen kun je met een bak popcorn gaat zitten om te lachen over wat er allemaal kocht, niet geleverd of fake is.
Je bent niet de enige, 8 oktober besteld. (Twee andere pakketjes bij BG van dezelfde besteldatum wel al lang binnen)quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef JohnB52 het volgende:
Bij mij was ie 15 euro en n beetje.
(Alleen nog niet binnen)
Hoe zie je dat? En hoe laat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Morgen is die in een flashdeal van banggood 20 euro
http://www.banggood.com/Deals_Electronics.html en dan op next deals klikken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? En hoe laat?
Stom ook, lees ik de vorige pagina eens niet terug en staat daar weer wat over precies de bekende speaker die ik wil hebben
Ik kan het je vertellen zodra ik ze binnen heb. Er zijn 1x 3 stuks 90Cm, en 1x 3 mtr onderweg. En natuurlijk hang ik ze gelijk aan de meter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weet jij of die Anker kabels ook goed werken? Ik lees even snel dat ze 2.4amp doen?
3 voor een tientje is niet veel.
http://www.amazon.de/Prem(...)ref=pd_bxgy_ce_img_y
Ah chill, zoveel scheelt het niet met die $27 van de mobiele site maar wel lekker meegenomen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:33 schreef ajaxboy het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/Deals_Electronics.html en dan op next deals klikken.
Kun je toch gewoon zelf bekijken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef ajaxboy het volgende:
Kan je met de huidige dollarkoers beter bij webshops met dollar betalen of in euro's met paypal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |