quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier, voor tong
Geen pukkel of schooltas, maar een abortuskoffer!
[ afbeelding ]
Ik deed dat wel. Ben een meisje, hé?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef tong80 het volgende:
Ik droeg de schooltas dan ook niet aan het hengsel, maar onder m'n oksels. Was tevens stoerder. Ik vind de scholieren van tegenwoordig maar mietjes. Met hun wijven-pukkel op de rug. Je kunt dat ook niet eens tegen ze zeggen. Ze fietsen langs je heen op hun GSM kijkend.
Ja, ik had ook nog een tijdje zo'n KLM koffertje voor mijn schoospullen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier, voor tong
Geen pukkel of schooltas, maar een abortuskoffer!
[ afbeelding ]
Om de Doe Maar buttons niet te vergetenquote:Op zondag 29 maart 2015 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik deed dat wel. Ben een meisje, hé?![]()
Met als gevolg dat gaatjes van die riem steeds groter werden en op het einde je rondliep met een openhangende boekentas die plots opensprong en dan al je boeken en schriften op straat lagen.
En ook van die klasgenootjes die hun tas volkalkten met spreuken en puberale wijsheden.
"Make love not ware"![]()
![]()
Toen zat ik al lang niet meer op school, was keihardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Om de Doe Maar buttons niet te vergeten
Ben wel benieuwd over welke bandleden het gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zie het nog helemaal voor me hoe een bandlid van doe maar een ander bandlid bij de kraag had en met een rode kop stond te brullen dat het godverdomme zijn coke was, toen ik de artiestenruimte inkwam om de drank te brengen
Ja, klap es even goed uit de school. Het euvel is toch verjaard.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd over welke bandleden het gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |