Die verdwaald is zeker ?quote:
Misschien bellen ze wel met hun moeder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
De pukkels moeten ze verbieden op de rug van brugklassers. Nu kunnen ze op de fiets bellen. Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets. Dat ik nog niet gevallen ben is een wonder. Wat heb je te melden aan een medeleerling om 8 uur 's ochtends op de fiets die je 5 minuten later ziet ?
Zijn daar beelden van? Dat lijkt me wel een bijzonder gezicht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets
*Hardop lacht*quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Dat lijkt me wel een bijzonder gezicht.
Je zult maar een fietsende scheldende tong80 spotten!
'Mammie ik heb vergeten door te trekken.' 'Euvel het me niet duidelijk.' 'Ben nu weg, Trudie wil weten waar ik m'n fiets neerzet.' 'Zet hem gewoon in het washok.' 'Komen er minder zadelsnuiveraars.'quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien bellen ze wel met hun moeder.
En dan helemaal vol met ál je boekenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Al dan niet verneukt naar;
[ afbeelding ]
Die waren er nog niet in tong zijn tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is altijd mijn tijd. Verder is het Tong en tong80.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die waren er nog niet in tong zijn tijd.
Dat komt omdat je gestopt bent met roken. Daar wordt een mens agressief van.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:31 schreef tong80 het volgende:
Heb nog nooit zoveel gescholden als de laatste maanden op de fiets
Lastpak jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |