Zoiets als je farm heb ik idd ook gehoordquote:Op woensdag 12 november 2014 08:23 schreef Omega het volgende:
Ik moet me nog inlezen in die Garrison buildings, maar krijg je per character een set van building slots of per account? Ik ga ervan uit dat het per character is, maar kan het mis hebben.
En het zal een beetje zelfde zijn als die farm in pandaria? Met die workorders en zo.
Bouwen wat je hebt en dan nog 1 of 2 erbij die je niet hebt.quote:Op woensdag 12 november 2014 07:35 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Voor de mensen die nog last-minute aan het schrapen zijn voor de legendary cloack;
Gistermiddag bleek ineens dat je bij elke boss in HoF, PoS, VoES en GoR een titan runestone kan looten. De bosses die er geen droppen kun je bij een 2e, 3e enz. run opnieuw looten. (geen gear, alleen runestones). Zo had ik na 3 rondjes LFR in de genoemde instances de laatste bij elkaar.
Wat is trouwens de algemene gedachte over de small Garrison buildings? Bouwen wat je niet hebt? Of juist de professions die je wel hebt en dan binnen de guild afspraken maken?
In een latere tweet geeft hij meer uitleg. Conquest werd gewiped voor 6.0, honor kun je meenemen naar WoD.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je die hebben?
https://twitter.com/holinka/status/517781180696260608
Klap jou jonguh!quote:
Moet nog maar 20 mounts en dan heb ik 150 mountsquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DitIk koop alleen travel speed-upgrades, kan mij het nou aan m'n reet roesten dat ik "maar" een black war raptor en een bronze drake heb
quote:Op woensdag 12 november 2014 01:25 schreef TwyLight het volgende:
holy shit jongens, nog maar 22 uur en 30 minuten
[ afbeelding ]
Ja doe maar stoer vanachter je scherm en toetsenbord.quote:
Raptor en Bronze Drake uit Culling of Stratholme, klaarquote:
Nee, zo voel ik me nietquote:Op woensdag 12 november 2014 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij voelen enkelen zich hier zoals ik me bij de release van Skyrim voelde... Op 10 november 2011 zat ik zowat te stuiteren en elke paar min op de klok te kijken om te zien of het al middernacht was, want op 11/11/11 werd Skyrim unlockedIk was zo zenuwachtig als een klein kind tijdens Sinterklaas
Ik heb het bij WotLK en MoP gedaan maar het duurde bij a 45min voordat ik uberhaupt door de que's kwam😭 en als je er eenmaal was dan was het zo verrekte druk bij die starterzones dan is het echt ellende om een beessie te vinden ☺️ Vanavond ga ik lekker touren en met mijn garisson stoeien, voor al mn alts en dan morgen middag met een paar guildies dungeons garmen tot 100quote:Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel Blizzard kennende zal er nog wel van alles mis gaan![]()
Lijkt me overigens tof zo rond 10 voor 12 bij de Dark PortalZal wel druk zijn
Dit zou ik zo graag willen doen. Ik wil minder verplichtingenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zo voel ik me nietSkyrim wel uitvoerig gespeeld
Ik ga zo naar huis, dan boodschappen doen (de AH heeft Monster in de aanbieding) en dan slapen tot ca 23.00. En dan in één ruk door tot we beiden lvl 100 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |