Er is een item over de film geweest op de mainstage en dat wilde ik terug zien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze hebben helemaal geen beelden uitgezonden toch?
Op naar allemaal! Ik heb nog een half level te gaan en dan heb ik alle classes op 90. Ik heb er echt nul zin in.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:43 schreef Selestha het volgende:
En weer een level 90..De vierde nu.
[ afbeelding ]
Mage deze keer
Lekker warm in de winter, wou dat ik dat had!quote:
Geen idee wie dat is, maar prototype WoW-spelerquote:
Trui.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker warm in de winter, wou dat ik dat had!
[..]
Geen idee wie dat is, maar prototype WoW-speler
Dat was tijdens de dance contest. Die er nu niet meer is *start X-files muziekje*quote:Op zondag 9 november 2014 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
vroeger brak er nog wel eens iemand een been bij de verkleed contest
Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.quote:Op zondag 9 november 2014 02:25 schreef TwyLight het volgende:
Die nerds die vragen stellen tijdens BlizzCon geven alle WoW spelers een slechte naam
Pics van het meisje?quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:
[..]
dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag)
Goede omschrijving van de gemiddelde fokker.quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.
Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:56 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Nog 3 titan runestones nodig bij de volgende reset. Woensdagmiddag maar even aan de gang>
De meeste vragen waren ook te idioot voor woordenquote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Het overgrote deel dat daar in de rij gaat staan om een vraag te stellen heeft een of andere vorm van autisme of andere sociale stoornis. Soms weten ze het nog goed te verbergen tijdens de vraag, maar dan krijgen ze bijna een orgasme van het antwoord dat ze krijgen van het panel (zoals dat allerlaatste meisje van de WoW Q&A vandaag), en dan zie je ook duidelijk dat er iets niet helemaal goed is met dat meisje. Het is meer dan alleen zenuwen.
WoD komt op donderdag uit toch?quote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?
Wod is donderdag hequote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar ben je te laat mee? Zodra WOD uit is kan je toch niet meer verder met je quest?
Dat zijn dan blijkbaar al die fokkers die ik nog nooit ontmoet heb. De mensen die ik heb ontmoet (behoorlijk wat eigenlijk) waren best normale mensen. Echt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede omschrijving van de gemiddelde fokker.
Hahah thanks voor de pic. Straks nog even de costume contest bekijken, kon dit weekend niet naar blizzcon kijken dus moet alles even inhalen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:29 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Ze speelt male nelf en maakt zich erg druk over neckbeards en missende wenkbrauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |