Fuck he, ik wilde hem net trending maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik even gejat voor op Twitter
HOU NOU OP MET MEquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die krijgt die zweetlip niet weggesepiaat.
Doe het alsnog, dan wis ik mijne wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fuck he, ik wilde hem net trending maken.
Bam!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk gaat @classicomano hem retweeten. Dan gaat het hard denk ik.
Ze werd zo ook al genoemd toen met die euro-actie zie ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Met een beetje scheel kijken zie je er wel een transseksuele autistische blinde dwerg met acht ledematen in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Strani het volgende:
Wel jammer inderdaad dat Trijntje geen transseksuele autistische blinde dwerg met acht ledematen is, dan had ze vast gewonnen.
Met een beetje scheel kijken red je het tegenwoordig niet meer.
Doe even iets tweeten over dat geen zes sepiafilters van Pannecoucke die zweetlip weg gaan krijgen. Dan retweet ik hemquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
Deze mag je wel van me jatten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe even iets tweeten over dat geen zes sepiafilters van Pannecoucke die zweetlip weg gaan krijgen. Dan retweet ik hem
Ja, ik krijs de hele tijd dat ze veul te ouwelijk is, is ze gewoon van dezelfde leeftijd als ikquote:
Ze is minstens 10 jaar ouder dan jij hoor... Wat zeg ik, qua leeftijd had ze m'n moeder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik krijs de hele tijd dat ze veul te ouwelijk is, is ze gewoon van dezelfde leeftijd als ik![]()
Confronterend.
Disconummers gezongen door een veertiger werkten voor het laatst in de 90's.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef Pluto1975 het volgende:
Wie weet komt ze met een enorm lekker disco/soul nummer dat de zaal op z'n kop zet...je weet het niet he.
Meer in de trant van nu....Nu Disco...google maarquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Disconummers gezongen door een veertiger werkten voor het laatst in de 90's.
Wel Soul, en soul en disco zijn zeer nauw aan elkaar verbonden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:42 schreef Greys het volgende:
Anouk is toch helemaal geen disconummerschrijfster?![]()
Als het dan MOET....dan toch maar Trijntje, nummer van Anouk maar a.u.b. wél een beetje lekker productieteam erachter en niet broertje Tjeerdquote:
Zal ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef Peter het volgende:
Of neemt trijntje shirma rouse mee? Ze heeft wel veel achtergrondzangeressen die (beter dan haar) kunnen zingen..
Shirma is wel de allerfavorietstezangeresooit van Anouk. Heeft ze ooit gezegd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef Peter het volgende:
Of neemt trijntje shirma rouse mee? Ze heeft wel veel achtergrondzangeressen die (beter dan haar) kunnen zingen..
Ja!quote:
Op basis van?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:10 schreef aarontje112 het volgende:
Wel weer komisch dat ze op de buitenlandse fora positief zijn over Trijntje
Ja, laat het even bezinken Roozjee!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Omg, ik kom thuis uit mijn werk en ineens gaat de trein naar Wenen?
Goed zo, want Trijntje fans worden hier niet geaccepteerd!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Stem, eerdere performances... Niet mijn woorden
Ja hhor, hartkloppingen horen toch bij een stekende pijn naar de linkerarm?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, laat het even bezinken Roozjee!
Gaat het een beetje?
SAMBADDIEJELSUSLUVVURRRRRquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hhor, hartkloppingen horen toch bij een stekende pijn naar de linkerarm?![]()
![]()
Even tussendoor, kan iemand zich T's laatste hit nog herinneren? Ik nl niet zo snel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |