SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even een drive by gedaan. Was weer vies als vanouds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?
Beter onethisch dan oneetbaar
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?![]()
Waar is vriendlief om je warm te houden ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn bed is zo heerlijk fris. En lekker warm, ik heb toch maar m'n dekbed uit de kast geplukt
. Met deze temperaturen geen overbodige luxe.
Je huis in puin?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het overleefd.
Godver, wat een terigzooi
Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Hij is in zijn eigen huis, dus ik moet 't zelf doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar is vriendlief om je warm te houden ?*hint*
Wat is Dreamcather (2003) een bout film....
Ze indeuken is ook geen pretje hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Wat is vangrails zetten trouwens kutwerk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is in zijn eigen huis, dus ik moet 't zelf doen.
Enige pluspunt was dat ik wel de hele dag lomp heb kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze indeuken is ook geen pretje hoor.
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef K44S het volgende:
[..].
Hoe lang heb je al ? (misschien kan ik wat lerenop relatie gebied
)
Ik ben niet de beste leermeester.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef K44S het volgende:
[..].
Hoe lang heb je al ? (misschien kan ik wat lerenop relatie gebied
)
Zeikwijfquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzo
* Watertornado kan dit niet handelen
Ohquote:
Ik snap je!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzo
* Watertornado kan dit niet handelen
Nee, mijn huis ligt niet in puin gelukkig. En ik heb electriciteit en internet, heb genoeg blokken in het donker zien zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Je huis in puin?
Of enkel je fokzolder?
Wat voor werk/studie doe je daar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn huis ligt niet in puin gelukkig. En ik heb electriciteit en internet, heb genoeg blokken in het donker zien zitten.![]()
De weg voor mijn werk; afgesloten. Marina; afgesloten. De normale route die ik loop; afgesloten. De grote omweg; afgesloten. Ben thuisgebracht door politie in een landrover, want ze moesten toch richting universiteit. Volgens hen waren vrijwel alle grote verkeersaders dicht. Pieta, St, Venera, Birkarkara, Sliema strand, Qormi en Tax'Biex, allemaal dicht
Ik moest de eerste 2 minuten, goed kijken waar je het over had.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het wel snel veranderen hè, onzekere.
Ik werk als analyst voor een betting bedrijf, ik studeer niet meer. Woon toevallig vlakbij de universiteit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat voor werk/studie doe je daar?
[..]
Ik moest de eerste 2 minuten, goed kijken waar je het over had.
Want had het zelf niet eens door.
Was da dan? (te lui om te googlequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk als analyst voor een betting bedrijf, ik studeer niet meer. Woon toevallig vlakbij de universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |