SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even een drive by gedaan. Was weer vies als vanouds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?
Beter onethisch dan oneetbaar
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?![]()
Waar is vriendlief om je warm te houden ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn bed is zo heerlijk fris. En lekker warm, ik heb toch maar m'n dekbed uit de kast geplukt
. Met deze temperaturen geen overbodige luxe.
Je huis in puin?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb het overleefd.
Godver, wat een terigzooi
Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keira in de spoiler
Hoi WTtje. Nog wat lekkers gegeten?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Hij is in zijn eigen huis, dus ik moet 't zelf doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:39 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar is vriendlief om je warm te houden ?*hint*
Wat is Dreamcather (2003) een bout film....
Ze indeuken is ook geen pretje hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Wat is vangrails zetten trouwens kutwerk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is in zijn eigen huis, dus ik moet 't zelf doen.
Enige pluspunt was dat ik wel de hele dag lomp heb kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze indeuken is ook geen pretje hoor.
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef K44S het volgende:
[..].
Hoe lang heb je al ? (misschien kan ik wat lerenop relatie gebied
)
Ik ben niet de beste leermeester.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef K44S het volgende:
[..].
Hoe lang heb je al ? (misschien kan ik wat lerenop relatie gebied
)
Zeikwijfquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzo
* Watertornado kan dit niet handelen
Ohquote:
Ik snap je!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat haakje los op een regel, ben je een programmeur ofzo
* Watertornado kan dit niet handelen
Nee, mijn huis ligt niet in puin gelukkig. En ik heb electriciteit en internet, heb genoeg blokken in het donker zien zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Je huis in puin?
Of enkel je fokzolder?
Wat voor werk/studie doe je daar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn huis ligt niet in puin gelukkig. En ik heb electriciteit en internet, heb genoeg blokken in het donker zien zitten.![]()
De weg voor mijn werk; afgesloten. Marina; afgesloten. De normale route die ik loop; afgesloten. De grote omweg; afgesloten. Ben thuisgebracht door politie in een landrover, want ze moesten toch richting universiteit. Volgens hen waren vrijwel alle grote verkeersaders dicht. Pieta, St, Venera, Birkarkara, Sliema strand, Qormi en Tax'Biex, allemaal dicht
Ik moest de eerste 2 minuten, goed kijken waar je het over had.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het wel snel veranderen hè, onzekere.
Ik werk als analyst voor een betting bedrijf, ik studeer niet meer. Woon toevallig vlakbij de universiteit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat voor werk/studie doe je daar?
[..]
Ik moest de eerste 2 minuten, goed kijken waar je het over had.
Want had het zelf niet eens door.
Was da dan? (te lui om te googlequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk als analyst voor een betting bedrijf, ik studeer niet meer. Woon toevallig vlakbij de universiteit.
Nou ja zeg, hoe luiquote:
He, ook ik heb bijna weekend ja.....quote:
Vooral omdat een vertaling al meer duidelijkheid geeft.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gambling Zo beter?
Ga jij es aan de wijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral omdat een vertaling al meer duidelijkheid geeft.
Nooit!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:58 schreef K44S het volgende:
[..]natuurlijk... betting.....
[..]
Ga jij es aan de wijn![]()
Sorry, ik heb net 2 Amstel op.quote:
Ron Jeremyquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben horny, wakker, moet eigenlijk vroeg slapen, dus tijd voor een muziekje
ik zit aan mijn derde HJ. Huppel weetquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net 2 Amstel op.
Maar als je wil, haal ik er nog wel 2 ?
voor jezelf?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net 2 Amstel op.
Maar als je wil, haal ik er nog wel 2 ?
Ook prima bier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zit aan mijn derde HJ. Huppel weet
Ik dacht nog wel zo beleeft te zijn om er ook één voor jou te halenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor jezelf?
4 bier is genoeg voor jou?
Hoe jong ben je?
1 is niet beleefd genoeg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel zo beleeft te zijn om er ook één voor jou te halen
Was opbouwende kritiek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:06 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, niet die arme jongen zo afbranden terwijl hij aardig doet heuj.
Neem je je bezoek meequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was opbouwende kritiek.
zou zonde zijn als het gezellig zou worden en je dan weer naar de supermarkt moet en je bezoek alleen moest laten...
Je kent mij nog niet he?quote:
Daarom altijd voldoende bier op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was opbouwende kritiek.
zou zonde zijn als het gezellig zou worden en je dan weer naar de supermarkt moet en je bezoek alleen moest laten...
Den Hertog!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zit aan mijn derde HJ. Huppel weet
Zou kunnen, mja als je echt goed bezoek hebt in jurkjes en hakken enzo is om 23uur in de kou naar de supermarkt lopen misschien niet de beste suggestie.quote:
Tja, als we een rangorden zouden hebben hier op het forum..... zou ik ergens bij profesionel amateur zittenquote:
Hier heb je opbouwende kritiek: Als je opbouwende kritiek wilt geven verwoord je de reeds verrichte handeling ten faveure van jij/hem/haar niet als een tekortkoming.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was opbouwende kritiek.
Ik heb een lange jasquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou kunnen, mja als je echt goed bezoek hebt in jurkjes en hakken enzo is om 23uur in de kou naar de supermarkt lopen misschien niet de beste suggestie.
En bedankt nog voor je heldendaad vandaag om de weg weer iets veiliger te maken!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom altijd voldoende bier op voorraad hebben.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, als we een rangorden zouden hebben hier op het forum..... zou ik ergens bij profesionel amateur zitten
Learning is a process, not a happening. Komt wel goed.quote:
Alsnog kan ik 2 bier halen....... of een kratje..quote:
Niks te danken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En bedankt nog voor je heldendaad vandaag om de weg weer iets veiliger te maken!
Huppel? 2 kratjes lijkt me.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Alsnog kan ik 2 bier halen....... of een kratje..
Moet morgen wel werken, dus ik tik er dan nog 2 weg..... Met kater op de markt functioneer ik niet zo goed.
Ik houd van jequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks te danken.
Dat heb ik graag voor jullie over.
Ze waren nog tevreden over me ook.
Maar zal blij zijn als ik straks in een heet bad lig. Zeeland is koud en nat.
ps: Dracula untold... nual HDripje.... snel zeg!quote:
Best een aardige film.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef K44S het volgende:
[..]
ps: Dracula untold... nual HDripje.... snel zeg!
Wacht nog altijd op redders van het universum.
Serieus nu al?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef K44S het volgende:
[..]
ps: Dracula untold... nual HDripje.... snel zeg!
Wacht nog altijd op bewakers van het universum.
Geen idee of het goeie HDrip is.quote:
jij kent me.quote:
Die tetters zijn natuurlijk niet zomaar zo episch geworden he?quote:
Die krijg je van bier drinken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tetters zijn natuurlijk niet zomaar zo episch geworden he?
Dracula untold.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat dracula untold of Guardians of the galaxy?
Er zijn maar weinig films die aan Batman the darknight en iam legend kunnen tippen naar mijn bescheiden mening.quote:
Die mening mag je hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig films die aan Batman the darknight en iam legend kunnen tippen naar mijn bescheiden mening.
Daar ben ik van overtuigd. Daarom drink ik meer Single Malt.quote:
hmmsquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig films die aan Batman the darknight en iam legend kunnen tippen naar mijn bescheiden mening.
Dat is dan inderdaad een hele bescheiden mening. The Dark Night, ok. Maar I am legend?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha, heb jij weer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true that... maar de hoofdrolspeler is gay... dus daar gaan mijn stoutemeisjesdromen weer
Die scène waar hij z'n hond de nek om moet draaien...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een hele bescheiden mening. The Dark Night, ok. Maar I am legend?
Volgens mij zijn inmiddels alle goeduitziende en goedgeklede of goeie acteurs gay......quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, heb jij weer.
Ach dan maar weer soppen op die knakker uit the mazerunner he.
Als dat een criterium is, 1 scene, dan zijn Bambi en Watership Down vele malen beter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Die scène waar hij z'n hond de nek om moet draaien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed goed, er zijn zat andere stukjes die gewoon "triest" zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat een criterium is, 1 scene, dan zijn Bambi en Watership Down vele malen beter.
Dan kun je beter Manos, the hands of fate kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed goed, er zijn zat andere stukjes die gewoon "triest" zijn
Leonardo DiCaprio is niet gay, die slaapt op een bed gemaakt van geld en supermodellen. En ik ben helemaal niet jaloers hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens mij zijn inmiddels alle goeduitziende en goedgeklede of goeie acteurs gay......
Nou... als ik een look alike van Paul walker vind dan is de great atalantic wel verplaatstquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, heb jij weer.
Ach dan maar weer soppen op die knakker uit the mazerunner he.
Jij hebt toch ook tetten.quote:
Ik doe helemaal niet jaloers met je mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leonardo DiCaprio is niet gay, die slaapt op een bed gemaakt van geld en supermodellen. En ik ben helemaal niet jaloers hoor, echt niet.
Hehe, eindelijk bijval.quote:
En heeft net zoveel oscars als mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leonardo DiCaprio is niet gay, die slaapt op een bed gemaakt van geld en supermodellen. En ik ben helemaal niet jaloers hoor, echt niet.
zielig dat... maar he we don't want a shadow dogquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Die scène waar hij z'n hond de nek om moet draaien...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen -Engel-telepathic gavequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, we dont.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zielig dat... maar he we don't want a shadow dog
Of ze hebben een drank, drugs, seksprobleem dan wel getrouwd en kinders enzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens mij zijn inmiddels alle goeduitziende en goedgeklede of goeie acteurs gay......
Ik heb wel dezelfde civic coupe gehad als waarin ze in de eerste fast en furious in rondrijden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou... als ik een look alike van Paul walker vind dan is de great atalantic wel verplaatst
Nee... en waarom olliequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef K44S het volgende:
[..]
She got laid
https://www.google.nl/url(...)ust=1415485534137700
Het is altoos wat....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Of ze hebben een drank, drugs, seksprobleem dan wel getrouwd en kinders enzo
"Leonardo DiCaprio will never win an Oscar in his life. After his death, they will make a movie about his life. And the actor performing him will win best Oscar."quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet jaloers met je mee.
Dat hij voor die film geen oscar heeft gewonnen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen -Engel-telepathic gaveIk zit in Zeeland, slecht bereik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ja was dat is inderdaad bijna gelijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde civic coupe gehad als waarin ze in de eerste fast en furious in rondrijden.
Zijn het ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat een criterium is, 1 scene, dan zijn Bambi en Watership Down vele malen beter.
Ik moest simpel weg meteen aan die gozer denken toen ik die zin typtequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... en waarom ollieen niet een lekkere kerel
hi wt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kun je beter Manos, the hands of fate kijken.
Als ik, Royco, ALS IK!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heeft net zoveel oscars als mij.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Leonardo DiCaprio will never win an Oscar in his life. After his death, they will make a movie about his life. And the actor performing him will win best Oscar."
![]()
Maar serieus, wel een van de beste acteurs van zijn generatie, en een perfecte smaak in het uitkiezen van filmrollen
ik word niet heel warm van Leoquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichter in de buurt kom ik niet van Walker.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ja was dat is inderdaad bijna gelijk
kloptquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, we dont.
Maakt de scène niet minder zielig..
Wat moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde civic coupe gehad als waarin ze in de eerste fast en furious in rondrijden.
Ik vind hem serieus een geweldige acteur.quote:
Nee... want teleurstelling dit dat... zo'n filmster is lekker buiten bereik... scheelt weerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is altoos wat....
Vrouwen kunnen beter daten met een normale jongen
Ok, Boudewijn.quote:
Ik vind hem zeker een van de betere acteurs.... ik denk dat ik de meeste films met hem erin ook wel gezien heb...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Leonardo DiCaprio will never win an Oscar in his life. After his death, they will make a movie about his life. And the actor performing him will win best Oscar."
![]()
Maar serieus, wel een van de beste acteurs van zijn generatie, en een perfecte smaak in het uitkiezen van filmrollen
Nou.... dan zoek je nu maar een betere opquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moest simpel weg meteen aan die gozer denken toen ik die zin typte
Nee kutweerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijk dat krijg je er van.... beetje mooi weer daar?
Je moet eens kiezen heur.... statham, nu weer diesel, doet jean claude nog mee?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dichter in de buurt kom ik niet van Walker.
Wel van Diesel.
Dat is geen treurnis. Dat je nu in Zeeland zit wel. My sympathies, bro.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee delen in mijn treurnis omdat ik die auto verkocht heb
Gaat lastig. Ik typ nu via mn telefoon. En de fok app is niet ideaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... dan zoek je nu maar een betere op
Morgen nieuwe ronde nieuwe kaaaaansenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus een geweldige acteur.
En de meeste drank is vandaag weg gespoeld, -Engel-Morgen weer
BSOD... ik kan niet zo goed nerdsquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef K44S het volgende:
Ik ga maar naar bed.
M'n laptop geeft weer de bemoedigende BSOD.
Altijd fijn.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee delen in mijn treurnis omdat ik die auto verkocht heb
Statham it is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet eens kiezen heur.... statham, nu weer diesel, doet jean claude nog mee?
Ik hou t te goed ....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Gaat lastig. Ik typ nu via mn telefoon. En de fok app is niet ideaal.
Ben ik ook, zit in de auto nu.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom ben je daar nog dan en niet onderweg naar huis?
Was dat zijn trademark ja......quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Statham it is.
Nee ik lijk totaal niet op jean claude.
Al beheers ik zijn trademark achterwaarste sprongtrap best aardig.
Jean claude maakt af en toe nog wat flops. Chuck is een meme geworden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was dat zijn trademark ja......
Vraag me trouwens af.... wat zou er met Jean-claude, chuck norris etc gebeurd zijn.....
Ik rij niet zelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
NIET IN DE AUTO OP JE TELEFOON KIJKEN!
Pm me anders, werkt wat handiger dan steeds refreshen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou t te goed ....
Dus mr.K44s ligt al op een oor?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol zijn gehucht de bewoonde wereld noemen
Vaker dan om de dag is toch al alcoholist?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef yats het volgende:
Zo, op weg naar huis. Morgen poging vier qua drank deze week
Chuck is dan ook al in de 70 toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jean claude maakt af en toe nog wat flops. Chuck is een meme geworden.
Ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:39 schreef Graindelay het volgende:
Jean-claude zit nog vast in de split(of spagaat?)
ik moest meme op zoeken .... eeeeen WAAAAAT?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jean claude maakt af en toe nog wat flops. Chuck is een meme geworden.
Schat, sinds dat jij roept dat je bent afgevallen durf je niet meer te meeten met mij. Dus ik geloof je niet.quote:
gun hem wat....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het alcoholistisch als je de controle er niet meer over hebt, niet per sé de frequentie en hoeveelheid van inname.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vaker dan om de dag is toch al alcoholist?
Laatst zag ik hem. Hij shinet 'm ripped.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, sinds dat jij roept dat je bent afgevallen durf je niet meer te meeten met mij. Dus ik geloof je niet.
Ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laatst zag ik hem. Hij shinet 'm ripped.
74... net ff opgezocht... ja hee dan snap ik het wel.... jean is ook al 54quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chuck is dan ook al in de 70 toch?
[..]
Ik moest ook lachen
I am doomedquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vaker dan om de dag is toch al alcoholist?
Nee.quote:
Ben bijna 20 kilo lichter dan in de kroeg periode.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, sinds dat jij roept dat je bent afgevallen durf je niet meer te meeten met mij. Dus ik geloof je niet.
Truste Engelquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:50 schreef -Engel- het volgende:
Richting bed! Morgen some much to do... #solesstime
Had je gezien hoeveel ik ben afgevallen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben bijna 20 kilo lichter dan in de kroeg periode.
Royco op de volgende meet:quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben bijna 20 kilo lichter dan in de kroeg periode.
Nee was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je gezien hoeveel ik ben afgevallen?
Van 30 mnd zwanger naar mooi figuur.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:50 schreef -Engel- het volgende:
Richting bed! Morgen some much to do... #solesstime
Ik heb niet zoveel hoofdhaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Royco op de volgende meet:
[ afbeelding ]
Mij ook niet. Maar; ik heb haar dan ook nooit ontmoet. You, on the other hand, might duck for cover.quote:
Er staat een foto op mn FB een before and afterquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar; ik haar dan ook nooit ontmoet. You, on the other hand, might duck for cover.
Ok Chuck.quote:
Foto's zeggen niet alles. Schoon in het handje wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat een foto op mn FB een before and after
Die foto zegt toch echt al heel veel hoor !!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Foto's zeggen niet alles. Schoon in het handje wel.
Jamaar schoon in het handjequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die foto zegt toch echt al heel veel hoor !!
Aan 1 handje heb je nog steeds niet genoeg hoorquote:
Ok, schoon in mijn twee handen danquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan 1 handje heb je nog steeds niet genoeg hoor
Ghehehequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, schoon in mijn twee handen danYou know what I mean, woman
Mijn scharrel is onderweg ook al had ik hem afgebeld. en ik weet niet helemaal zeker of het nog wel scharrel is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Ga seks hebben dan met je scharrel?
Mijn meisje is er niet
Afbellen ondanks dat je geil bent? This needs some explanation...quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn scharrel is onderweg ook al had ik hem afgebeld. en ik weet niet helemaal zeker of het nog wel scharrel is.
Ik ben al de hele dag aan het janken joh. Ik mis mn stiefvader, broertje is nu jarig, wordt 21, grote dag, zonder pa, doet pijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Afbellen ondanks dat je geil bent? This needs some explanation...
Maar das toch lief?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag aan het janken joh. Ik mis mn stiefvader, broertje is nu jarig, wordt 21, grote dag, zonder pa, doet pijn.
Dus ik had afgezegd. Hij besloot dat ie mij moest komen troosten en was al onderweg toen hij belde
Zonde barb. Wanneer is ze er weer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Ga seks hebben dan met je scharrel?
Mijn meisje is er niet
quote:
Zo snel mogelijk hoop ik. Of ik kom haar kant op. Distance is a bitch.quote:
Buon nottequote:
Tja, altijd zuur zoiets. Als het je troost, mijn avond was erg vervelend, ondanks de drank. Fijne vrienden weer, ahum...quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk hoop ik. Of ik kom haar kant op. Distance is a bitch.
I would be more happy if she would actually be herequote:
Hoezo vervelend, watskeburt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, altijd zuur zoiets. Als het je troost, mijn avond was erg vervelend, ondanks de drank. Fijne vrienden weer, ahum...
Call her.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I would be more happy if she would actually be here
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, altijd zuur zoiets. Als het je troost, mijn avond was erg vervelend, ondanks de drank. Fijne vrienden weer, ahum...
Om half 1 's nachts? Dude, mannersquote:
Dan niet zeuren dat ze er niet isquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om half 1 's nachts? Dude, manners
Jawel, want ik ben horny en zij is geweldig in bedquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan niet zeuren dat ze er niet is
Dan is bellen niet handig nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben horny en zij is geweldig in bed
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is bellen niet handig nee.
"Hey, I just called to say I'm horny as hell and you're good in the sack. Want to come over?"
Ach hou het erop dat ze er lol aan beleefden om mij te gaan koppelen aan vrouwen van eind 30,begin 40. Ik ben er even klaar mee en ben naar huis gegaan. Ze zoeken het maar uit.quote:
Dan heb je één voordeel als je gaat slapen straks. Je zal niet uit bed rollen!quote:
Ah, herkenbaar dat...quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben horny en zij is geweldig in bed
Dat is wel erg laag. Een keer als geintje is niet erg, maar niet de hele tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ach hou het erop dat ze er lol aan beleefden om mij te gaan koppelen aan vrouwen van eind 30,begin 40. Ik ben er even klaar mee en ben naar huis gegaan. Ze zoeken het maar uit.
oh thijs tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je één voordeel als je gaat slapen straks. Je zal niet uit bed rollen!
Het is niet de eerste keer. Dat is nog het vervelendste.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag. Een keer als geintje is niet erg, maar niet de hele tijd.
Ja, het was niet mijn bestequote:
En ze gaan ook gewoon door als je ze vriendelijk doch dringend verzoekt te stoppen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer. Dat is nog het vervelendste.
Nope, maar misschien is dat zijn interessegebied niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met leuke vrouwen eind 30 toch?
Awdamnit, dat eeuwige gekoppelquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ach hou het erop dat ze er lol aan beleefden om mij te gaan koppelen aan vrouwen van eind 30,begin 40. Ik ben er even klaar mee en ben naar huis gegaan. Ze zoeken het maar uit.
Ik wil uit bed rollen met haarquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je één voordeel als je gaat slapen straks. Je zal niet uit bed rollen!
Ik ben niet op zoek naar een nacht plezier. Het verschil met mij is me iets te groot en ik val op andere types. Zeker gezien aan wie ze me wilden koppelenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis mee, absoluut. Maar dat gekoppel, goddamnonapedestalquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat komt nog wel een keerquote:
Ze mogen me best koppelen, dat is het probleem niet. Maar ze weten echt wel op wat voor types ik val, en dat was dit echt niet. Dan val ik meer op types zoals hun eigen vriendinnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Awdamnit, dat eeuwige gekoppelBegrijp wel dat je er klaar mee bent.
I know. Maar ja, wachten duurt een eeuwigheidquote:
Waren ze nog wel nuchter? Gewoon even een vraag. Want dan doen mensen gekke/stomme/domme dingen als ze een slok op hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ze mogen me best koppelen, dat is het probleem niet. Maar ze weten echt wel op wat voor types ik val, en dat was dit echt niet. Dan val ik meer op types zoals hun eigen vriendinnen.
Waarom doen ze het dan? Voor hun eigen lol of zo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ze mogen me best koppelen, dat is het probleem niet. Maar ze weten echt wel op wat voor types ik val, en dat was dit echt niet. Dan val ik meer op types zoals hun eigen vriendinnen.
Good things come to those who wait!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I know. Maar ja, wachten duurt een eeuwigheid
Ik geloof daar niet helemaal meer in moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Good things come to those who wait!
Nuchter genoeg (4 biertjes). Dit is gewoon hun humor ofzo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waren ze nog wel nuchter? Gewoon even een vraag. Want dan doen mensen gekke/stomme/domme dingen als ze een slok op hebben.
Werkelijk geen idee, maar ik zal wel te aardig zijn om dat soort dingen te bedenken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan? Voor hun eigen lol of zo?
Begin 30 is beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Good things come to those who wait!
Ik eigenlijk ook niet, maar ik zei het om hem een hart onder de riem te steken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet helemaal meer in moet ik zeggen.
Slechte humor in ieder geval. En allemaal tegen jou ook, ook eerlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nuchter genoeg (4 biertjes). Dit is gewoon hun humor ofzo.
How cutequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil wel een nacht plezierMaar dan alleen met haar. En de ochtend. En de middag. En de avond. En de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag
Het zit er diep in hequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil wel een nacht plezierMaar dan alleen met haar. En de ochtend. En de middag. En de avond. En de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag en de volgende dag
Ik zie mezelf niet als echt aardig en ik doe dat ook niet hoor.....quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nuchter genoeg (4 biertjes). Dit is gewoon hun humor ofzo.
[..]
Werkelijk geen idee, maar ik zal wel te aardig zijn om dat soort dingen te bedenken.
Ik dus ook niet. Ik zie er de humor niet van in. Ja, ik wijs wel eens iemand aan in de kroeg die dik 50+ en dan zeg ik tegen een maat: is dat niet wat? En daar blijft het bij. Omgekeerd doet hij het bij mij ook bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als echt aardig en ik doe dat ook niet hoor.....
Sorry, ik wil haar gewoon. I had a taste, and now I'm addictedquote:
Jaquote:
Ik wil ook weer eens (wederzijds) verliefd zijn. Dat is te lang geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:53 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik hoop maar dat ik duidelijk genoeg was dat ik hier geen zin in heb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte humor in ieder geval. En allemaal tegen jou ook, ook eerlijk.
Ja, ok. Zoiets is een geintje. Maar wat yats zegt gaat me gewoon te ver. Voor een avond, ok, lachuh. Maar als iedere avond zo moet gaan....quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ik zie er de humor niet van in. Ja, ik wijs wel eens iemand aan in de kroeg die dik 50+ en dan zeg ik tegen een maat: is dat niet wat? En daar blijft het bij. Omgekeerd doet hij het bij mij ook bijvoorbeeld.
Soms mis ik dat gevoel ook wel eensquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik wil haar gewoon. I had a taste, and now I'm addicted
[..]
Ja
Klinkt eerder als pesten dan een geintje uithalen zowat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik hoop maar dat ik duidelijk genoeg was dat ik hier geen zin in heb.
...dan de inhoud van je biertje over het hoofd van de dichtstbijzijnde gieten en vertrekken. Jammer van het bier maar toch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Zoiets is een geintje. Maar wat yats zegt gaat me gewoon te ver. Voor een avond, ok, lachuh. Maar als iedere avond zo moet gaan....
Gelukkig is het niet iedere avond, maar als we gaan stappen komt het geregeld voor. Vooraf opmerkingen over 'scoren' en 'wingen' etc, dan naar een kansloze kroeg en daar dat soort opmerkingen maken. Ik hoef niet te 'scoren', ik wil gewoon een leuke avond hebben (inclusief drank) en als daar een vrouw die ik zelf leuk vind bij komt kijken is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Zoiets is een geintje. Maar wat yats zegt gaat me gewoon te ver. Voor een avond, ok, lachuh. Maar als iedere avond zo moet gaan....
Ik wilde de massa voor zijn Barbskequote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef Barbusse het volgende:
Niemand zei dat je geen gevoel had, Thijske.
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, mijn god, moeten "scoren", we zijn toch geen 16 meer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:59 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet iedere avond, maar als we gaan stappen komt het geregeld voor. Vooraf opmerkingen over 'scoren' en 'wingen' etc, dan naar een kansloze kroeg en daar dat soort opmerkingen maken. Ik hoef niet te 'scoren', ik wil gewoon een leuke avond hebben (inclusief drank) en als daar een vrouw die ik zelf leuk vind bij komt kijken is dat alleen maar mooi meegenomen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wilde de massa voor zijn Barbske
Ik wilde Barbie neerzetten maar bedacht me op tijd.
Wat Barb zegt. Scoren... dat hoorde ik voor het laatst op de MAVO. Blijkbaar is hun idee van een leuke avond anders.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:59 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet iedere avond, maar als we gaan stappen komt het geregeld voor. Vooraf opmerkingen over 'scoren' en 'wingen' etc, dan naar een kansloze kroeg en daar dat soort opmerkingen maken. Ik hoef niet te 'scoren', ik wil gewoon een leuke avond hebben (inclusief drank) en als daar een vrouw die ik zelf leuk vind bij komt kijken is dat alleen maar mooi meegenomen.
Weet ik bro.quote:
Nope, 28. Natuurlijk is seks fijn, maar ik heb geen zin om het continu actief na te moeten jagen ofzo. Dan mis ik de gewone intimiteit van een relatie meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet tegen kunnen, mijn god, moeten "scoren", we zijn toch geen 16 meer?
Volgend weekend weer yvquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind scoren eigenlijk wel een toegevoegde waarde, zeker als Feyenoord het doet
Dat is je goed 'recht' uiteraard. Dat je 'maten' er anders over denken is hun probleem. Of ze vinden het gewoon leuk omdat ze zelf wel een mokkel hebben en jij niet, en je niets kun terug zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, 28. Natuurlijk is seks fijn, maar ik heb geen zin om het continu actief na te moeten jagen ofzo. Dan mis ik de gewone intimiteit van een relatie meer eigenlijk.
Er zijn ballen mee gemoeid, maar toch is het iets te retro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind scoren eigenlijk wel een toegevoegde waarde, zeker als Feyenoord het doet
Ik heb hetzelfde hoor. En dan ben ik ouder dan jij. Ik ken mensen van mijn leeftijd die nog steeds zo denken, "chikies scoren, whoah!" En het enige wat ik kan bedenken is; Boy, if you still need to hunt, you can't handle the bow and arrow you've been given"....quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, 28. Natuurlijk is seks fijn, maar ik heb geen zin om het continu actief na te moeten jagen ofzo. Dan mis ik de gewone intimiteit van een relatie meer eigenlijk.
Oei ik moet dan ook alweer op maar kan niet slapen. Bleghquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef yats het volgende:
Zo, bedtijd. Over 7 uur weer op om richting Deutschland te gaan. Welterusten
Welterusten en laat je niet al te gek maken kerelquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef yats het volgende:
Zo, bedtijd. Over 7 uur weer op om richting Deutschland te gaan. Welterusten
*boks, ouwe.quote:
Or the arrow is limp and floppy.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor. En dan ben ik ouder dan jij. Ik ken mensen van mijn leeftijd die nog steeds zo denken, "chikies scoren, whoah!" En het enige wat ik kan bedenken is; Boy, if you still need to hunt, you can't handle the bow and arrow you've been given"....
Wij zijn twee ouwe. Wijs ook wel denk ik.quote:
Dat is nog erger. Zelf wel een relatie hebben, en dan een maat die geen vriendin heeft belachelijk lopen maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is je goed 'recht' uiteraard. Dat je 'maten' er anders over denken is hun probleem. Of ze vinden het gewoon leuk omdat ze zelf wel een mokkel hebben en jij niet, en je niets kun terug zeggen.
[..]
Er zijn ballen mee gemoeid, maar toch is het iets te retro.
Dat is wel wat treurig jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Zelf wel een relatie hebben, en dan een maat die geen vriendin heeft belachelijk lopen maken.
Wij zijn Alan Parsons Project ja?quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zijn twee ouwe. Wijs ook wel denk ik.
Dat inderdaad. Ik heb het vaak gehoord en dat waren niet eens maten van me. Helpt ook niet nee, maar goed de meeste daarvan hebben een historie met justitiequote:Op zaterdag 8 november 2014 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Zelf wel een relatie hebben, en dan een maat die geen vriendin heeft belachelijk lopen maken.
Badboysquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb het vaak gehoord en dat waren niet eens maten van me. Helpt ook niet nee, maar goed de meeste daarvan hebben een historie met justitie
Het zou zomaar kunnen. Al ben ik geen componist.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn Alan Parsons Project ja?
Meer omhooggevallen kutjochies die het stoer vonden om kinderen te beroven en wat niet al. Ik heb stage gelopen bij de politie toen ik op de MAVO zat en ik zag heel veel bekende namen uit mijn klas voorbij komen in verschillende aangiftes van mensen.quote:
Dat vind ik niet treurig, dat vind ik vriendschap-onwaardig.....quote:
ook, al hangt het er wel vanaf hoe serieus het wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik niet treurig, dat vind ik vriendschap-onwaardig.....
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:17 schreef Godshand het volgende:
Heb "The man who sold the world" weer eens gehoord, de Nirvana versie dit keer. Nu blijft die solo tune in mijn hoofd zitten![]()
Als ze het bijna elke keer doen dan snap ik wel dat yats er op een moment gewoon genoeg van heeft en is het ook niet vriendschappelijk te noemen. En dat ze het elke keer doen is toch vrij 'serieus'.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook, al hangt het er wel vanaf hoe serieus het was
Begint wel beetje irritant te worden. Net als die carnaval festival tune van de Eftelingquote:
Hoe serieus het was bedoeld of hoe serieus het beleefd wordt? There is a difference there, En vrienden onder elkaar horen die nuance te herkennen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ook, al hangt het er wel vanaf hoe serieus het was
Gewoon een ander irritant nummer luisteren, werkt altijd bij mijquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Begint wel beetje irritant te worden. Net als die carnaval festival tune van de Efteling
Kan ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een ander irritant nummer luisteren, werkt altijd bij mij
Die hoor je op een moment ook niet meer. Geloof me, ik kan het wetenquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Begint wel beetje irritant te worden. Net als die carnaval festival tune van de Efteling
Precies.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe serieus het was bedoeld of hoe serieus het beleefd wordt? There is a difference there, En vrienden onder elkaar horen die nuance te herkennen.
Welterusten kerel. Geen tent-grappen van mij maar een welgemeend slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga proberen te slapen, morgen weer werken. Wens me success
O nee, ik dacht dat het over mij gingquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even ter informatie, dat is niet wat er gebeurt als ik douche.
Da's om idioten vanuit de provincie zo goed mogelijk buiten de deur te houden. Dank voor de bevestiging dat het nog prima functioneert.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:42 schreef Faxie het volgende:
Den Haag is een kutstad overigens. Fokking doolhof daar pff.
Dat had ik om de 2 uur.quote:
Broodje met kaas.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:16 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Weekend!
Ik ga ontbijt maken.. Jullie nog verzoekjes?
Chocolademelk en pepernoten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:16 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Weekend!
Haha zelfs die heb ik in huis! *geeft* Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chocolademelk en pepernoten.
Dank u.quote:
6 vodka martinis please...quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:16 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Weekend!
Ach, tis weer eens wat anders dan een croissantje en glaasje jus he?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:32 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Er zijn grenzen.. Kater? Of werk je naar een kater toe?
Dat komt morgen wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe match
Inb4 'boehoe ik heb nooit matches, niemand wilt me'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |