SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Hoge velgen en zwarte banden ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:06 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spacertoren is inmiddels wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andy jij bent niet heel groot zo te zien, of korte beentjes & lang bovenlijf? Vrij laag frame + zadelhoogte maar wel een lange stuurpen. Beetje een Mark Cavendish setup is het zo, die ligt ook bijna languit op z'n voorband als ie aan het spurten is.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
184 en 82 bbl, framemaat is 56. Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:34 schreef Gripper het volgende:
Andy jij bent niet heel groot zo te zien, of korte beentjes & lang bovenlijf? Vrij laag frame + zadelhoogte maar wel een lange stuurpen. Beetje een Mark Cavendish setup is het zo, die ligt ook bijna languit op z'n voorband als ie aan het spurten is.
Zadel staat inmiddels wel ietsjes hoger omdat dat toch net iets beter wegtrapt![]()
Ok dan![]()
Maar wel die banden zwart doen he!Mijn foto's op Flickr!
Jij ben zelluf ook zo kleurendoof als ik weet niet wat. Durf te wedden dat je de crosser straks ook afmonteert met roze stuurlint, groene banden en een zadel met een rode streep over het midden
Mijn foto's op Flickr!
186 en 90 bbl, frame 59-60 hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
184 en 82 bbl, framemaat is 56. Valt wel mee toch?
Zadel staat inmiddels wel ietsjes hoger omdat dat toch net iets beter wegtrapt
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks gele wangen, gele glazen!
[ Bericht 40% gewijzigd door muzas op 08-11-2014 08:13:12 ]![]()
met stickers
zwart wit rood komt overal op de fiets terug dus dan ook op de velgen.
met die all black groep word het anders zeker teveel zwart
als je toch voor zwart kiest dan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door dop op 08-11-2014 07:45:03 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Zwarte afbouw is mooi ja.
Maar ook dan zouden die stickers mooi staan imo. Maar je ziet maar weer aan alle antwoorden, smaken verschillen.
Ik vind, zeker op hoge velgen zoals bijv. Zipps, het altijd wel een tof gezicht als zo'n velg flikkert zeg maar.![]()
Wat een korte pootjes allemaal, 190 en 95 bblquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
186 en 90 bbl, frame 59-60 hier
[ Bericht 6% gewijzigd door forty-two op 08-11-2014 09:38:27 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
197 en 98 bbl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
quote:bbl stomme fries niet mbl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Goede deal! Normaal kosten die 200 ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Patroon het volgende:
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek![]()
Je wilde die F3 toch kwijt? Waarom heb je die niet in haar fiets gezet zodat je zelf een nieuwe set kan halen met powertab?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:45 schreef Patroon het volgende:
Voor mijn vriendin een nieuwe Fulcrum Racing 5 wielset gekocht voor 110 euro. Lang niet gek.![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:28 schreef dop het volgende:
met stickers
zwart wit rood komt overal op de fiets terug dus dan ook op de velgen.
met die all black groep word het anders zeker teveel zwart
als je toch voor zwart kiest dan zoDoe 'm voorlopig toch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook nog rode bartape liggen ergens
[ Bericht 52% gewijzigd door Andyy op 08-11-2014 13:47:32 ]![]()
Maar heb je nu supra stickers op niet supra velgen (bontrager?) geplakt? Ziet er overigens wel beter uit, met stickers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergens![]()
Nope, had Supra velgen gekocht die gestript waren door de vorige eigenaar (waar hij overigens niet mee heeft geredenquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:58 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Maar heb je nu supra stickers op niet supra velgen (bontrager?) geplakt? Ziet er overigens wel beter uit, met stickers.). De Bontrager achterwiel gebruik ik nu voor de trainer
![]()
zo is hij netjes vind ik, zou het stuurlintje zo laten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Doe 'm voorlopig toch zo
[ afbeelding ]
Heb ook nog rode bartape liggen ergensIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: