1. BMquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk Bayern, Glagbach, Wolfsburg en Leverkussen/Dortmund
Vermeer wordt erg gemist inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Geel heeft Ajax hard teruggepakt
Wie niet. Toch zijn er enkele zogenaamde VI Hooligans afwezig. Ik noem een johannes_vermeer. Ga je schamen. Waardeloos waardeloos waardeloosquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Legendarisch topic. Ik word er gewoon emotioneel van.
Veerboot dobbert ook ergens rond een verlaten eiland.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie niet. Toch zijn er enkele zogenaamde VI Hooligans afwezig. Ik noem een johannes_vermeer. Ga je schamen. Waardeloos waardeloos waardeloos
Is het zijn nasi avond misschien? Zou ook verklaren waar Pacxon is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie niet. Toch zijn er enkele zogenaamde VI Hooligans afwezig. Ik noem een johannes_vermeer. Ga je schamen. Waardeloos waardeloos waardeloos
Ajacied422.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Arcee het volgende:
In dezelfde seconde geopend als lapo #999.
1000.
Dat is wel triest.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:26 schreef Arcee het volgende:
In dezelfde seconde geopend als lapo #999.
1000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dit topic snel volposten voordat Johannes er is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |