Tombooooquote:
Ja, hoe krijgen we dit topic volquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:33 schreef indaha het volgende:
Iedereen gevluchtje had ook bejaarden met tetten of zoiets moeten doen PBtje
quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gegeten vooraf mosterdsoep. Toen varkenshaasmedaillion en na ijs chocomousse en bavarois
Oeh!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gegeten vooraf mosterdsoep. Toen varkenshaasmedaillion en na ijs chocomousse en bavarois
Ik heb Lu Scholiertjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in koek maar ik heb geen koek
/firstworldproblems
zelfs geen kaakje?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in koek maar ik heb geen koek
/firstworldproblems
Nee...quote:
hier geen chihuahua maar 20 kg snurkende pup (die ook n beetje stinktquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vond het wel wat. Bejaarden, thee, krakelingen, chihuahuas, theemutsen, breiclubjes, dit dat alles.
Beter dan dat ze alle drie PER SEquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
Hier alleen maar 2 katers die alleen bij elkaar liggenbijna nooit op schoot, homo's
Lekker juist met dit weerquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Beter dan dat ze alle drie PER SEop schoot moeten. Gelijktijdig. Want dat is nl. echt heel warm!
Hier 1 plakkater en de rest wanneer het hun uitkomt , meestal als ik naar de wc moet of zo en dan vind ik het zielig dat ze er weer af moeten en dan houd ik het maar op. (ja ik ben zo'n raar kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:56 schreef tombolafan het volgende:
Hier alleen maar 2 katers die alleen bij elkaar liggenbijna nooit op schoot, homo's
hahaha lekker incontinentieslip aan en blijven zitten op de bank terwijl je plastquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier 1 plakkater en de rest wanneer het hun uitkomt , meestal als ik naar de wc moet of zo en dan vind ik het zielig dat ze er weer af moeten en dan houd ik het maar op. (ja ik ben zo'n raar kattenvrouwtje) Maar gelukkig ben ik nog niet incontinent
Lekker warm!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha lekker incontinentieslip aan en blijven zitten op de bank terwijl je plast
TMIquote:
Het was vanavond heel ff druk, maar de dames zijn pleitosquote:
dus het wordt weer een mannenavond ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was vanavond heel ff druk, maar de dames zijn pleitos
mobiel verder dan maarquote:
prik prik, leef je nog?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk aannames doen!
ik had het ook gelezen... en je kan er niks tegen doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Koen66 het volgende:
http://www.nu.nl/media/39(...)-vanwege-pieten.html![]()
Ik ben toch zo blij dat ik geen gelovigen meer in huis heb
Dat is het voordeel van een hotel.quote:
das bijna altijd zo in hotelsquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een hotel.
Wel merkbaar dat het hier de bijbelgordel is. Er ligt een bijbel in het nachtkastje
Oeh volgende week eens checkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das bijna altijd zo in hotelsbinnenland, buitenland, overal wel zon kreng
Okeequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das bijna altijd zo in hotelsbinnenland, buitenland, overal wel zon kreng
yepperquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Lushie het volgende:
[..]
Doe mij een bakkie
[..]
Ja nou gezellig toch
versch wildquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Bos81 het volgende:
O ja ze schenkem hier HJ![]()
Alleen lig ik nu al op bed
Morgen wandelen kijken of we hertjes kunnen schieten om biefstuk te maken/eten
Kom maar halenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Lushie het volgende:
[..]
Doe mij een bakkie
[..]
Ja nou gezellig toch
Biefstukquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Bos81 het volgende:
O ja ze schenkem hier HJ![]()
Alleen lig ik nu al op bed
Morgen wandelen kijken of we hertjes kunnen schieten om biefstuk te maken/eten
Moet wel wonderbaarlijk goede thee zijn danquote:
whut?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoi, ook fan van de shop uit de UK?
Ooooh bedoel je de lush?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoi, ook fan van de shop uit de UK?
je hebt daar niet aan gedacht bij het kiezen van je nick?quote:
Uiteraard, anders bied ik het niet aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Lushie het volgende:
[..]
Moet wel wonderbaarlijk goede thee zijn dan
[..]
whut?
Jawel, daarom is hij ook gekozen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt daar niet aan gedacht bij het kiezen van je nick?
He verdorie, net de tandjes gepoetstquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard, anders bied ik het niet aan
Dan poets je ze nog een keerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef Lushie het volgende:
[..]
He verdorie, net de tandjes gepoetst
Mooi topic Catjequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Thee!![]()
TopicLIF / Donatie bij leven. Waarom (niet?) (het voelt haast als een coming out
)
Ojee, een nieuw vrouwmensquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef Koen66 het volgende:
en wat heeft Lushie er toe gebracht om een Fok account aan te maken?
quote:
Zat eigenlijk altijd stiekem mee te lurken in, voornamelijk, seksualiteit en relaties. Voelde uiteindelijk toch de drang om af en toe eens mee te brabbelen dus zo doende.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef Koen66 het volgende:
en wat heeft Lushie er toe gebracht om een Fok account aan te maken?
hmmmm onderschat dit topic niet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Lushie het volgende:
[..]
[..]
Zat eigenlijk altijd stiekem mee te lurken in, voornamelijk, seksualiteit en relaties. Voelde uiteindelijk toch de drang om af en toe eens mee te brabbelen dus zo doende.
Daarnaast probeer ik de illusie op te houden dat ik niet alleen maar een oversexte chick ben maar ook heel onschuldig in General kan posten![]()
jammer he, geen alcoholquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef D. het volgende:
Mijn halve liter thee is op, dus zo maar slaapje doen
Oh?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm onderschat dit topic niet hoor
Ben je ook bejaard?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Lushie het volgende:
[..]
[..]
Zat eigenlijk altijd stiekem mee te lurken in, voornamelijk, seksualiteit en relaties. Voelde uiteindelijk toch de drang om af en toe eens mee te brabbelen dus zo doende.
Daarnaast probeer ik de illusie op te houden dat ik niet alleen maar een oversexte chick ben maar ook heel onschuldig in General kan posten![]()
hier lopen ook nogal eens hongerige lieden rondquote:
Vooralquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lopen ook nogal eens hongerige lieden rond
En ja D. , ik heb die reputatie ook
Het is er maar eentje hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Kiek de mannen zich op de nieuweling storten
Nee. Moet ik nu weg?quote:
Gatverdarriequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lopen ook nogal eens hongerige lieden rond
En ja D. , ik heb die reputatie ook
ik moet m'n reputatie hoog houden hequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:37 schreef Cat22 het volgende:
Kiek de mannen zich op de nieuweling storten
Nee, want ik ben ook jongquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:37 schreef Lushie het volgende:
[..]
Nee. Moet ik nu weg?
[..]
Gatverdarrie![]()
ach, ik ben ongevaarlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:37 schreef Lushie het volgende:
[..]
Nee. Moet ik nu weg?
[..]
Gatverdarrie![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Thee!![]()
TopicLIF / Donatie bij leven. Waarom (niet?) (het voelt haast als een coming out
)
Wat is je favo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Lushie het volgende:
[..]
Jawel, daarom is hij ook gekozen.
Maar ik lette niet op, excuus
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je Mokie nooit eerder gezien hier?
Hmm, ik gebruik lemony flutter wel vaak, full of grace serum en Rehab + American cream voor mn haar.quote:
Koenquote:
En ik ben DMquote:
Zo vaak ben ik hier niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je Mokie nooit eerder gezien hier?
wanneer wordt je dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Ik ook al de 40 aan he
En ik heb een Belgisch draakje a 10,5% op
LOLquote:
Een of twee tietjes lang ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo, maar Tak is hier toch al een tietje
Yowwwwwquote:
hihi, je zei...ow wacht, nevermindquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent echt al bijna 40 jaar oud ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Ik ook al de 40 aan he
En ik heb een Belgisch draakje a 10,5% op
Ik heb nog wat klassiekers, gewonnen bij kerstspelletjes in de UK enzo, old time favorite geur blijft toch Lily Savonquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:46 schreef Lushie het volgende:
[..]
Hmm, ik gebruik lemony flutter wel vaak, full of grace serum en Rehab + American cream voor mn haar.
Bubble bars zijn ook lekker maar best heel duur
Wil van de kerst collectie nog wel een paar douchegels, snow fairy en Hot Toddy!![]()
Jij?
Code taalquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb nog wat klassiekers, gewonnen bij kerstspelletjes in de UK enzo, old time favorite geur blijft toch Lily Savon
En dan vooral de parfum, maar dat was een special dus niet meer te krijgen
En jungle vind ik ook erg lekker ruiken
De parfum is aan de heftige kant
Heb de laatste tijd niets besteld, eerst maar eens het oude opmaken
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:52 schreef D. het volgende:
Oja, ik ging mijn oude lijf wat rust gunnen
Slaap lekker D.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:52 schreef D. het volgende:
Oja, ik ging mijn oude lijf wat rust gunnen
wat mot jij met Takke dr tietenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom word jij er zo agressief om ?quote:
MPG gedraagt zich verd8 als Takkie aan de orde isquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom word jij er zo agressief om ?
Ah ok. Ik ken dr niet, dus weet niet waar hij voor "vecht"quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG gedraagt zich verd8 als Takkie aan de orde is
Takkie, stel je eens beter voor aan Mookquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ken dr niet, dus weet niet waar hij voor "vecht".
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet zonder reden zo te zienquote:
Takkie, v, 39, setje met MPGquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Takkie, stel je eens beter voor aan Mook
Leuk toch voor zequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zeggen van niet, maar waar rook is is viir
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duidelijkquote:
Ben je dement ofzo, is een maand terug ofzo aan de orde geweestquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zeggen van niet, maar waar rook is is viir
hey, ik ben hier geen 24/7, ik heb het volledig gemistquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je dement ofzo, is een maand terug ofzo aan de orde geweest
DM, single, 32. Owja, manquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Maar gefeliciteerd hoor Takkie, je mag hem hebben![]()
Zeker weten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Rustig rustig...ik ben niet verslaafd
Ik kom zo nu en dan eens langs jaquote:
Je mag buiten wachtenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
Word ik geen stinkwinkel ingesleept?
trainen en Fokken tegelijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:07 schreef Lushie het volgende:
Sta ff op de crosstrainer sportief te zijn
Dat vindt ie alleen maar prettig denk ikquote:
ik wacht wel in n snackbar danquote:
3 maanden...jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef Koen66 het volgende:
lol, dus had Whiskers die maanden terug een keer in DM vroeg of Takkie en MPG iets hadden toch gelijk
Een meet bij starbucksquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wacht wel in n snackbar dan
of n kroegje
of n Starbucks
quote:
Jij wist het nog niet? Baaaawwwwww!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, ik ben hier geen 24/7, ik heb het volledig gemist
Met wie ga jij ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wist het nog niet? Baaaawwwwww!![]()
![]()
Die zut bestel ik meestal online in de UK -> vele malen goedkoperquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wacht wel in n snackbar dan
of n kroegje
of n Starbucks
ik wens er niet mee ingesmeerd te worden noch een winkel ervan ingesleept te worden.quote:
Ik vaar soloquote:
joh, ik d8 dat het telkens geroddel en gegein wasquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij wist het nog niet? Baaaawwwwww!![]()
![]()
Ook jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm nee die vroeg dat eerder geloof ik
Rode vlekken van Lush?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wens er niet mee ingesmeerd te worden noch een winkel ervan ingesleept te worden.
Been there, done that, heb nog steeds rode vlekken
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die zut bestel ik meestal online in de UK -> vele malen goedkoper
Ik heb me prima geamuseerd hier toen ik nog gezworen was tot geheimhouding.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik d8 dat het telkens geroddel en gegein was
Ah ok, een mede solo zeilerquote:
Little did you knowquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik d8 dat het telkens geroddel en gegein was
Hoezo blader je in mequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ffin DM te bladeren, was in mei
ik ben geen solozeiler, alleen wel een Fok solo zeilerquote:
Ik moet nog steeds eens bij GF langsquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen solozeiler, alleen wel een Fok solo zeiler
Behouden vaart maatjequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Little did you know
En ik heb Cat verschillende keren het zwijgen opgelegd
Dan hangt het eromquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ffin DM te bladeren, was in mei
Die is heul niet eng.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens bij GF langs. Durf niet
.
is tof daar hoor, hadden een fors grote meet daar tijdje terugquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens bij GF langs. Durf niet
.
Wild wief klinkt wel leukquote:
En zijn club ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is heul niet eng.En zijn vrouw ook niet
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is tof daar hoor, hadden een fors grote daar tijdje terug
Vooral donker en voorzien van lekker buffetje.quote:
mocht jij de geheime kamers ook zien?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooral donker en voorzien van lekker buffetje.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is tof daar hoor, had een fors grote worst daar tijdje terug
Aha, toen waren er dus alleen fokkersquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Was niet operationeel tijdens de meet
da's omdat Toek die in zn mond stoptequote:
quote:
Te jong? Te oud?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:21 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht net een leuke meid ontmoet te hebben. Jaar of 22. Tot ik nar de leeftijd vroeg. Ik kan echt geen meiden ontmoeten met de juiste leeftijd.
Te jongquote:
Ik weet, maar mijn laatste relatie was 12 jaar jonger en dat ging fout, deze meid is de helft van mijn leeftijd. Wat ik dus niet zag en dachtquote:
maar als je er allebei een goed gevoel over hebt en het is legaal maakt het toch niet uitquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet, maar mijn laatste relatie was 12 jaar jonger en dat ging fout, deze meid is de helft van mijn leeftijd. Wat ik dus niet zag en dacht.
Das wel jong jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet, maar mijn laatste relatie was 12 jaar jonger en dat ging fout, deze meid is de helft van mijn leeftijd. Wat ik dus niet zag en dacht.
Dat zeg ik normaal ook, maar ik had een limiet gesteld op 20quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als je er allebei een goed gevoel over hebt en het is legaal maakt het toch niet uit
Mjah ik heb nu dus ook zoiets van liever niet. Al chat ik er nog wel mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Das wel jong ja
Zou het er ook niet op wagen, die zijn nog zo met andere dingen bezig, is eigenlijk een generatiekloof
quote:
Truste julliequote:
hahaha die isquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef Lushie het volgende:
Zo, klaar.
Nu even lekker "Zon seks en je ouders in shock" afkijken in mijn bedje
Ben er nog, halfquote:
Niet echt, ben meer een lurkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
Zit je tegenwoordig ook nog elders op Fok, Mook?
Haiquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk, toch niet helemaal alleen over
Maar MPG heeft het zelf altijd koudquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat je ze toch door MPG verwarmen
Heeequote:
Klopt, maar kom ik niet echt meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
k zag je voorheen ook nog wel eens in de SEX SC
Wat is het lang geleden dat ik jou zag zegquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heee.
[..]
Klopt, maar kom ik niet echt meer.
ik heb hem weten te verlengenquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n abbo is verlopen. Tering wat een reclame
ik deed alleen de overboeking en verder niks. gebeurde ook niks, totdat ik in het topic postte, toen reageerde Danny snelquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb net Danny gedm'd met de overboeking. Hopelijk is get snel geregeld
Ik lurk meer dan dat ik postquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat is het lang geleden dat ik jou zag zeg
Die dingen beslaan gewoon een heel scherm. Dat is niet lekker fokken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed alleen de overboeking en verder niks. gebeurde ook niks, totdat ik in het topic postte, toen reageerde Danny snel
en mobiel is het nu weer vele malen sneller zonder al die kut adsquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die dingen beslaan gewoon een heel scherm. Dat is niet lekker fokken.
lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:54 schreef gianni61 het volgende:
Zo. Terug uit Brabant. Tijd voor een biertje
Qua snelheid valt het niet tegen op de mobiel maar ik heb gewoon een schijthekel aan reclamesquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en mobiel is het nu weer vele malen sneller zonder al die kut ads
Beermeneer!quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:54 schreef gianni61 het volgende:
Zo. Terug uit Brabant. Tijd voor een biertje
oeh, hai beestjequote:
how you doin'?quote:
dat is naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
MigraineAl bijna 24 uur weer. Gelukkig zakt het nu weg maar durf nog niet naar bed.
endelijk weekend. Net nog 3 uur in de auto gezeten en 2,5 uur vergadertquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef DaMook het volgende:
Ik ga weer even chatten met het doodlopend iets.
Maar nu weekend!quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
endelijk weekend. Net nog 3 uur in de auto gezeten en 2,5 uur vergadert
jaquote:
klein beetje uitslapen (pas om 10:30 op voetbalveld bij koters present)quote:
dat klinkt ontspannendquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
Morgen jaarmarkt. Dus eigenlijk de hele dag niks doen en bier drinken
's avond ergens uit etenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's avond ergens uit eten
we wilden bij ons favo restaurant gaan eten maar kwamen er achter dat ie gestopt is
yep, kids moeten alleen een nieuw restaurant uitzoeken. Deze had behalve heerlijk eten ook een speelzolder zodat wij ook nog rust haddenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb morgen al andere plannen
thanks, truste Beessiequote:Op zaterdag 8 november 2014 01:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Veel plezier morgen!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga mezelf naar bed brengen. Veel plezier morgen!
Neehee! Ik ben wel vrij koud, maar heb t niet koud!quote:
moggu DMquote:
stuiter al, heb al 4 bakken opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |