abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146461250
vieze meid
Ik ben mario 25 jaar, en ik ben 193m en op zoek naar een leuke dame!
  zondag 9 november 2014 @ 14:29:00 #152
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146463059
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hoe was het?
Ligt nog wat te ploppen gok ik.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146464410
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Miou het volgende:

[..]

Ik had het hier over. Die "Ik trap er nog weleens in, dat (te) lief en aardig willen zijn" maakt het helemaal af. Je moet je schamen.
Gekke chick met goede kont, dat verhaal?

Sorry hoor, vind HJ ook een beetje een lamme tak maar daar ligt het duidelijk aan jouw kant...
pi_146464633
of het de echte reden is weet je nooit, maar bekijk het eens van de andere kant: stel je wordt wakker met 3 grote puisten in je gezicht: neus, mond en voorhoofd. Je kan dan gaan daten maar dan rekent ie je meteen af op je uiterlijk wat waarschijnlijk niet matcht met je uiterlijk of je moet echt goed klikken qua persoonlijkheid. Of je wacht 2 dagen, puistjes zijn weg en je hebt een fijne date!
pi_146465355
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Miou het volgende:

[..]

Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
Kijk aan. Het viel me al op dat je wel erg de persoonlijke aanval zocht en ik twijfelde even of ik er nog op in moest gaan, maar vooruit. Dat we er niet hetzelfde instonden, klopt. En dat kun je geloven of niet, ik vond het erg sneu voor je. Dermate sneu dat ik je inderdaad later nog eens vroeg hoe het met je ging. Let wel, dat was zonder dubieuze intenties en ik voelde me oprecht begaan met je. Achteraf niet de meest handige move inderdaad, maar dat schreef ik daar ook al. En dat is precies wat ik bedoelde met dat minder lief willen zijn, ik had beter niks meer kunnen vragen ivm met het verschaffen van valse hoop.

Not my finest hour inderdaad. Ook ik ben nog niet te oud om te leren blijkbaar. Het spijt me in ieder geval wel dat jij je zo gekwetst voelde en ook dat kun je geloven of niet. Verder post ik al wel wat langer in de datingreeks met al zijn grappige, bizarre en soms tenenkrommende verhalen en is het ook weer niet helemaal de bedoeling dat je dates daar op je gedeelde ervaringen stuiten, dat begrijp je. Zeker omdat het daar onder een schijtlollige nick gaat over dates die verder volstrekt anoniem blijven. Eerlijker dan daar wordt het niet, al kan ik me levendig voorstellen dat je je dan gekwetst voelt als je ineens op een verhaal stuit wat over jou gaat...

Al vind ik het wel wat zorgwekkend dat je me helemaal hebt weten te traceren. Ehrm, niet dat ik straks nog een stuk of wat ex-dates achter me aan krijg met hooivorken en fakkels. ;( Enfin, ik hoop verder voor je dat het nog wat geworden is met die kerel.

quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als je dat soort reacties niet aankunt moet je mss geen relaties aangaan
Misschien moet je die opmerking eerst eens in de juiste context lezen. Namelijk het verzetten van een date met iemand die je verder (nog) niet kent en waarbij het makkelijker is onder het mom dat je ziek bent in plaats van dat je hoofd er om wat voor reden dan ook niet naar staat op dat moment. Juist omdat de ander in die fase nogal geneigd is alles op zichzelf te betrekken. Wat dat verder met relaties van doen heeft is me een raadsel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146468746
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kijk aan. Het viel me al op dat je wel erg de persoonlijke aanval zocht en ik twijfelde even of ik er nog op in moest gaan, maar vooruit. Dat we er niet hetzelfde instonden, klopt. En dat kun je geloven of niet, ik vond het erg sneu voor je. Dermate sneu dat ik je inderdaad later nog eens vroeg hoe het met je ging. Let wel, dat was zonder dubieuze intenties en ik voelde me oprecht begaan met je. Achteraf niet de meest handige move inderdaad, maar dat schreef ik daar ook al. En dat is precies wat ik bedoelde met dat minder lief willen zijn, ik had beter niks meer kunnen vragen ivm met het verschaffen van valse hoop.

Not my finest hour inderdaad. Ook ik ben nog niet te oud om te leren blijkbaar. Het spijt me in ieder geval wel dat jij je zo gekwetst voelde en ook dat kun je geloven of niet. Verder post ik al wel wat langer in de datingreeks met al zijn grappige, bizarre en soms tenenkrommende verhalen en is het ook weer niet helemaal de bedoeling dat je dates daar op je gedeelde ervaringen stuiten, dat begrijp je. Zeker omdat het daar onder een schijtlollige nick gaat over dates die verder volstrekt anoniem blijven. Eerlijker dan daar wordt het niet, al kan ik me levendig voorstellen dat je je dan gekwetst voelt als je ineens op een verhaal stuit wat over jou gaat...

Al vind ik het wel wat zorgwekkend dat je me helemaal hebt weten te traceren. Ehrm, niet dat ik straks nog een stuk of wat ex-dates achter me aan krijg met hooivorken en fakkels. ;( Enfin, ik hoop verder voor je dat het nog wat geworden is met die kerel.

[..]

Misschien moet je die opmerking eerst eens in de juiste context lezen. Namelijk het verzetten van een date met iemand die je verder (nog) niet kent en waarbij het makkelijker is onder het mom dat je ziek bent in plaats van dat je hoofd er om wat voor reden dan ook niet naar staat op dat moment. Juist omdat de ander in die fase nogal geneigd is alles op zichzelf te betrekken. Wat dat verder met relaties van doen heeft is me een raadsel.
je zegt eigenlijk die confrontatie niet aan te willen gaan net zoals met dat andere fok meisje die je weken aan t lijntje hield, blijkbaar heb je een confrontatie-issue ofzo, lijkt me toch een lastig iets in een relatie, iig een puntje om aan te werken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 17:18:59 ]
pi_146468955
Haha jezus overdramatisch. Get over it. Hij is ziek, niet alles draait om jou
pi_146469229
quote:

[..]

Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
Oow, wooow, ik heb alles gelezen! Ik begrijp het.. Maar als je het heel erg vindt, want het is inderdaad best persoonlijk allemaal, had je dan niet beter een privéberichtje kunnen sturen naar hem om hem aan te spreken in plaats van het zo openbaar te doen? Je vestigt de aandacht er nu heel erg o p terwijl zijn berichten al van maanden geleden zijn en je zelf aangeeft het echt niet leuk te vinden.
pi_146470235
pi_146470872
quote:

[..]

Ik zou je ook niet meer daten.

Aandachtstrekkend dramawijf dat je bent.

"Hoe gaat het?" vragen en op zo'n vraag meer hoop krijgen is je eigen domme schuld. Er staat gewoon een vraag hoe het met je gaat, niet of je morgen met hem wil trouwen.

En hem dan hier proberen belachelijk te maken is natuurlijk alsnog uberzielig.. :(

Neem je verlies en op naar de volgende.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146471240
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Miou het volgende:

[..]

Dat was het ook vooral. Nu ben ik er wel overheen, maar om zo te kijk gezet te worden voelt alsnog echt kut. Duidelijkheid had ik gewaardeerd, dat is alles.
Jij hebt met Hungry Joe gebatst en je laten gebruiken?
pi_146471679
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:27 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Jij hebt met Hungry Joe gebatst en je laten gebruiken?
Blijkbaar.

Nu wil jij ook?
pi_146471703
quote:
5s.gif Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Blijkbaar.

Nu wil jij ook?
Ja ik zal haar even DM-en
pi_146472217
quote:
8s.gif Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zou je ook niet meer daten.

Aandachtstrekkend dramawijf dat je bent.

"Hoe gaat het?" vragen en op zo'n vraag meer hoop krijgen is je eigen domme schuld. Er staat gewoon een vraag hoe het met je gaat, niet of je morgen met hem wil trouwen.

En hem dan hier proberen belachelijk te maken is natuurlijk alsnog uberzielig.. :(

Neem je verlies en op naar de volgende.
Als je geen donder om iemand geeft, doe dan ook niet alsof. :) Valse hoop kweken is zo gedaan als je weet dat iemand je leuk vindt en nog graag wil zien. Gelukkig ziet hij dat nu ook in. Voor de rest mag jij je erbuiten laten.
pi_146472305
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Miou het volgende:

[..]

Als je geen donder om iemand geeft, doe dan ook niet alsof. :) Valse hoop kweken is zo gedaan als je weet dat iemand je leuk vindt en nog graag wil zien. Gelukkig ziet hij dat nu ook in. Voor de rest mag jij je erbuiten laten.
:')

Echt, je mindfuckt eerder jijzelf dan hij.
Maar goed, hopelijk heb je er van geleerd :)
pi_146474174
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je zegt eigenlijk die confrontatie niet aan te willen gaan net zoals met dat andere fok meisje die je weken aan t lijntje hield, blijkbaar heb je een confrontatie-issue ofzo, lijkt me toch een lastig iets in een relatie, iig een puntje om aan te werken
Blijft opvallend dat users die ik verder niet ken zoveel over me lijken te weten terwijl ik er verder nog nooit een woord mee gewisseld heb. Ik heb serieus geen idee over welke fokster je het nu hebt, maar dat ik een confrontatie issue zou hebben is nieuw voor me. Ik krijg in de regel te horen dat ik juist weer te direct ben. :')
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Miou het volgende:

[..]

Dat was het niet, maar het heeft niet veel zin om dat uit je hoofd te praten denk ik.
pi_146474941
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Blijft opvallend dat users die ik verder niet ken zoveel over me lijken te weten terwijl ik er verder nog nooit een woord mee gewisseld heb. Ik heb serieus geen idee over welke fokster je het nu hebt, maar dat ik een confrontatie issue zou hebben is nieuw voor me. Ik krijg in de regel te horen dat ik juist weer te direct ben. :')

[..]

Dat was het niet, maar het heeft niet veel zin om dat uit je hoofd te praten denk ik.
ik heb het over het meisje in dit topic: miou. zij plaatste een link van een topic waarin jij vertelde dat zij t had afgekapt omdat ze merkte dat jij haar niet leuk genoeg vond, en toen toen je vervolgens een paar dagen erna vroeg hoe het met haar ging interpreteerde zij dit verkeerd en heb je haar een paar weken aan t lijntje gehouden ipv het gewoon tegen haar te zeggen hehe, t lijkt in combi met wat je hier zei dat je dan moeite hebt met confrontaties. en nee ik ken je verder idd niet dus als ik geen gelijk heb wat was dan de reden van je actie toen en je reactie over TS?

edit: ps bij nader inzien kunnen we het liever hier niet meer over hebben aangezien het over een andere fokker gaat :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 20:01:18 ]
pi_146475276
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:55 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik heb het over het meisje in dit topic: miou. zij plaatste een link van een topic waarin jij vertelde dat zij t had afgekapt omdat ze merkte dat jij haar niet leuk genoeg vond, en toen toen je vervolgens een paar dagen erna vroeg hoe het met haar ging interpreteerde zij dit verkeerd en heb je haar een paar weken aan t lijntje gehouden ipv het gewoon tegen haar te zeggen hehe, t lijkt in combi met wat je hier zei dat je dan moeite hebt met confrontaties. en nee ik ken je verder idd niet dus als ik geen gelijk heb wat was dan de reden van je actie toen en je reactie over TS?

edit: ps bij nader inzien kunnen we het liever hier niet meer over hebben aangezien het over een andere fokker gaat :P
Hou je fokkers uit elkaar! :+

Ik heb juist niemand aan het lijntje gehouden, omdat ik (iets te laat) wist dat alles wat ik nog zou zeggen de ''hoop'' bij deze user zou voeden of verkeerd geinterpreteerd zou worden. Maar voor verdere vragen mag je me rustig dm-en. Dit topic gaat ondanks de popcorn-wending niet over mij en mijn date perikelen.
pi_146475696
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hou je fokkers uit elkaar! :+

Ik heb juist niemand aan het lijntje gehouden, omdat ik (iets te laat) wist dat alles wat ik nog zou zeggen de ''hoop'' bij deze user zou voeden of verkeerd geinterpreteerd zou worden. Maar voor verdere vragen mag je me rustig dm-en. Dit topic gaat ondanks de popcorn-wending niet over mij en mijn date perikelen.
Wat verwachtte je dan? Je wist heel goed dat ik me er rot onder voelde. Het erin wrijven? Of moest ik doen alsof alles geweldig en perfect was zodat jij je beter zou voelen? Ik snap de intentie niet.
pi_146475816
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:15 schreef Miou het volgende:

[..]

Wat verwachtte je dan? Je wist heel goed dat ik me er rot onder voelde. Het erin wrijven? Of moest ik doen alsof alles geweldig en perfect was zodat jij je beter zou voelen? Ik snap de intentie niet.
c_/
pi_146476020
quote:
99s.gif Op zondag 9 november 2014 20:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

c_/
ik vind t nu meer wijntijd hoor, ik drink wijn. proost
pi_146476064
leeft TS nog of wat?
  Moderator / Redactie FP zondag 9 november 2014 @ 20:27:53 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_146476163
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 20:25 schreef madeliefff het volgende:
leeft TS nog of wat?
Zoals ik al zei, die rollen nu door het hooi.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_146476364

Arme TS als ze terugkomt :')
pi_146476404
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik vind t nu meer wijntijd hoor, ik drink wijn. proost
Er is geen wijn of bier icoon.

Zit aan het bier. Proost :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')