vriend...na 2 baco waren ze al niet meer te onderscheiden he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer (zeker) weet..quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je nog trannies geneukt daar? In Brazil zitten echt de 5 star shemales.
Beetje hetzelfde als gepijpt worden door een homo maar je ogen dicht houden zodat het niet gay is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
vriend...na 2 baco waren ze al niet meer te onderscheiden he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer (zeker) weet..
ja michelle is wel lekker tog mooie natuurlijke borstenquote:
Die vind alleen wel beetje raar dat mensen uit deze reeks zonder toestemming als mascotte worden geplaatstquote:
Ik twijfelde er al aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ja michelle is wel lekker tog mooie natuurlijke borsten
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die vind alleen wel beetje raar dat mensen uit deze reeks zonder toestemming als mascotte worden geplaatst
Indeed maar die traint z'n benen niet meer.quote:
Deze maatschappij is echt compleet naar de kanker lol. Die man filmen terwijl hij daar ligt. En dan ook nog verticaal.quote:
dat is correctquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als gepijpt worden door een homo maar je ogen dicht houden zodat het niet gay is.
deze man gaat neuken straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |