Geeft niet hoor, ook jij wordt gewoon geaccepteerd op FOK!quote:
Oh bah, zouden de 'regenboog Pieten' weer van stal worden gehaald, net als in 2006? Misschien in het kader van de Zwarte Piet-discussie?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:15 schreef richolio het volgende:
Vanaf 11 november is het Sinterklaasjournaal weer elke dag om 18.00 uur te zien bij Zapp op NPO 3.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
''Wacht Dieuwertje, er is hier werk aan de winkel. We varen recht op een regenboog af!''![]()
Speculasies? Wat bedoelt Sinterklaas hiermee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets is wel voorbij gekomen inderdaad:quote:Op zondag 9 november 2014 12:11 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Oh bah, zouden de 'regenboog Pieten' weer van stal worden gehaald, net als in 2006? Misschien in het kader van de Zwarte Piet-discussie?
Mijn Sinterklaasbeleving, wat doen ze...quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets is wel voorbij gekomen inderdaad:
[vid] NPO Lek: Hoofdpiet wordt diarreegeel
Ik vraag mij ook serieus nog steeds af hoe ouders dat doen met kindjes die net 2 jaar geloven en nog wat jaartjes 'moeten' en dat in combinatie met die verandering(en). Piet heeft te lang in de zon gelegen?quote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaasbeleving, wat doen ze...
Ja idd, maar wij gaan die avond naar Youp van t Hek en de peuter (bijna kleuter) is dan bij z'n broer thuis.... dus ik weet niet hoe dat qua timing gaat verlopen, maar het zou wel leuk zijn als we het gewoon "live" konden kijken, beetje spannend enzoquote:
Snap ik...loopt hij ook altijd weg bij de tv als het eng is? Dat doet mijn jongste nichtje ook, zelfs bij een tekenfilm die niet eng isquote:Op zondag 9 november 2014 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, maar wij gaan die avond naar Youp van t Hek en de peuter (bijna kleuter) is dan bij z'n broer thuis.... dus ik weet niet hoe dat qua timing gaat verlopen, maar het zou wel leuk zijn als we het gewoon "live" konden kijken, beetje spannend enzo
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snap ik...loopt hij ook altijd weg bij de tv als het eng is? Dat doet mijn jongste nichtje ook, zelfs bij een tekenfilm die niet eng is
quote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.
"Ik vind het bang!"
Goeie vraag, ik zou het niet weten...quote:Op zondag 9 november 2014 15:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook serieus nog steeds af hoe ouders dat doen met kindjes die net 2 jaar geloven en nog wat jaartjes 'moeten' en dat in combinatie met die verandering(en). Piet heeft te lang in de zon gelegen?
Awquote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, meestal komt hij dan bij een van ons kruipen.
"Ik vind het bang!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |