SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Ik doelde eigenlijk op de genverbrander van Robert van den Broekequote:Op vrijdag 7 november 2014 16:24 schreef Tarado het volgende:
Misschien kan je er nog jenever van maken, zo lullig voor Jen![]()
perensap drink ik ook niet zo vaak
OK, never heard ofquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de genverbrander van Robert ten Broeke.
Nee? Vond je het zo vies?quote:
Ja ben nu aan die fles begonnen dus dan moet ie leeg ook :pquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? Vond je het zo vies?
Dan neem je een lekker biertje om het weg te spoelen![]()
En het weekend is begonnen!
En straks VI
Triest.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Hier word ik toch wel heel treurig van
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-hulp-verlenen.html
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Triest.
Mooi dat ze snel gepakt zijn.
Malaysia Airlines?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:34 schreef Fogel het volgende:
Bier, chips en wifi terwijl ik vlieg. Life is good!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Must see voor conspiracy peeps
Er staat nog een vraag voor u open!!
Nu lekker slapen Bquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:55 schreef Blaadjes het volgende:
Lalalalalalala
Perensap is *hik* op....en nu?
Ik doelde niet op een slogan maar op mijn staat van bewustheid. Ik vloog met Norwegian.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doelde niet op een slogan maar op mijn staat van bewustheid. Ik vloog met Norwegian.
En nu ga ik het OV hier testen. Prettige dag toegewenst iedereen
Nu welquote:Op zaterdag 8 november 2014 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Ziggo heb je toch nooit problemen
quote:
Nou...quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Ziggo heb je toch nooit problemen
En nu ga je naar UPC?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:22 schreef Divje het volgende:
[..]Maar niet alleen om ajax, het scheelt me ook gewoon 20-30 euro als ik overstap
KPN is wel slecht in deze regio, dus bedanktquote:
Oh oh oh Lavquote:
Welke keuzes heb je bij jullie op de kabel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]
KPN is wel slecht in deze regio, dus bedankt
Ga me toch nog even wat beter oriënteren.
[..]
Oh oh oh Lav![]()
Euh, Tele2, Ziggo, KPN, Telfort lees ik. Even kijken welke de leukste acties heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Welke keuzes heb je bij jullie op de kabel?
Heb je gelezen dat je bijna geen queen meer had gehad Inso? Ze wilden haar morgen tijdens de herdenking van WO1 vermoorden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeer mooie Poolse documentaire over de val van de muur gezien paar dagen terug.
Ja ik had het gelezen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat je bijna geen queen meer had gehad Inso? Ze wilden haar morgen tijdens de herdenking van WO1 vermoorden.
Heel dom .quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen.
Dat was oliedom van ze geweest.
De queen denkt daar hoogstwaarschijnlijk anders overquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
Jezelf laten pakken voordat je iets hebt kunnen uitrichten is ook dom.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De queen denkt daar hoogstwaarschijnlijk anders over
Goed dat je het zegt! Bedankt Bquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Kijk je ook Hollands hoop?
Holland hoop - wiet - L 1+1+1=2quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Bedankt B
Hoe is het mogelijk he, met al die plantenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef Blaadjes het volgende:
Was weer leuk he L?
Vond vorige keer ook zo leuk van die moeder tegen die zoon: en stop eens met blowen heel de boederij stinkt naar wiet.
Ja duh
VRIENDquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:17 schreef Raakpoes het volgende:
Wij vertrekken ook bij Ziggo div! Waarschijnlijk over naar Fiber.
Tja hahaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk he, met al die planten
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja haha
Zou dat echt kunnen zoals in de serie iemand een kopke kleiner maken?
Geniaal als kerstbal
Nee denk het ook niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Denk het niet.
Alhoewel...de Isboys hebben er geen moeite mee.
Ja, nu!quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet.
Maar wel leuke serie.
Nog naar de kroeg?
quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh. Straks lekker feyenoord kijken via het ziggo netwerk?
Zou wat zijn als er om half 3 een landelijke ziggo storing is.quote:
ik weet niet goed wat dat isquote:Op zondag 9 november 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
En nu het defilé. Kippenvel.
Inso, de Polen en de Hollanders liepen achter elkaar in het defilé.
Remembrance Sunday:quote:
Ze hebben KPN in de kroeg hierquote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh. Straks lekker feyenoord kijken via het ziggo netwerk?
oh ja dat wist ik welquote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Remembrance Sunday:
Koningin Elizabeth legt krans voor Britse oorlogsslachtoffers
Koningin Elizabeth II heeft zondag in Londen een nationale herdenkingsdienst bijgewoond voor gesneuvelde Britse militairen.
Na een stilte van twee minuten legde de 88-jarige monarch een krans bij de Cenotaaf. Dat is het Britse oorlogsmonument waar de jaarlijkse Remembrance Sunday (herdenkingszondag) plaatsvindt.
Niet alleen in Londen, maar ook in andere delen van Groot-Brittannië en in onder meer Afghanistan worden herdenkingsbijeenkomsten gehouden.
De beveiligingsmaatregelen in Londen zijn dit jaar duidelijk opgeschroefd, constateert de BBC. De politie in de hoofdstad kondigde gepaste veiligheidsmaatregelen aan nadat donderdag vier mannen werden opgepakt in verband met een mogelijke aanslag op de koningin.
Applaus
De koningin oogstte applaus bij de doorgaans door stilte gekenmerkte ceremonie. Mogelijk klapten omstanders uit respect voor haar besluit toch acte de présence te geven ondanks de vermeende terreurdreiging.
Ook onder meer prins Charles, prins William, premier David Cameron en ex-premier Tony Blair waren aanwezig.
Het is dit jaar ook 100 jaar geleden dat de Eerste Wereldoorlog uitbrak en 70 jaar na D-Day.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ogsslachtoffers.html
Oh ja, het is eigenlijk een optocht. Ik vind het ontroerend. Die oude mannen die proberen om goed te marcheren en eer te betuigen aan hun oude kameraden. Kijk elk jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn woordenschat laat me af en toe in de steek.
Wat een sfeer he? Volg het al de hele dag op BBC en zit nu te kijken naar Songs of Praise. Die oude mannen die vertellen over hun kameraden. Ontroerend. En de hymnes natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef Fogel het volgende:
Het was idioot druk bij The Tower vanmiddag! Die poppies waren indrukwekkend
nee ik ben niks kwijt.quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Heeft Blaadjes het hok weer open laten staan?
Door een vogel denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Blaadjes het volgende:
Wel grappig dat molurus dat hier post. Zou dat door fogel komen?
Nee, het was hier een beestenstal, echt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef theguyver het volgende:
Zo mijn ouderlijk huis aan het opruimen geweest, vind ik toch zo even 5 seizoenen donald ducks uit de jaren 60, LEIP!
Iedereen zich een beetje gedragen dit weekend?
ze kijkt niet erg vrolijkquote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, het is eigenlijk een optocht. Ik vind het ontroerend. Die oude mannen die proberen om goed te marcheren en eer te betuigen aan hun oude kameraden. Kijk elk jaar.
http://www.bbc.com/news/uk-29974771
Als je even naar beneden scrollt zie je je geliefde Kate![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het was hier een beestenstal, echt.
Je weet toch hoe Blaadjes is? Tssss
Om overTjacka nog maar te zwijgen
Ze is ook zo dun he. En ze heeft erge zwangerschapsmisselijkheid, dat helpt ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dr nog niet echt zwanger ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |