Waarom is dat slecht?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Over jezelf praten in derde persoon dan weer wel.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geologie, geomorfologie, hydrologie, economie, beetje scheikunde.
Er was veel meer leerstof dan ik dacht, dus slecht voorbereid.Ook veel vaktermen die de docent niet gebruikt had, maar waar het vol mee stond in het boek.
Het is als het leven weet je :$quote:
Ja, nogal. Gewoon 4 vakken of zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Wel veel verschillende onderwerpen voor 1 toets zeg.
Alleen het hotel was al geboekt voor vanavond, kon ik niet meer annuleren...quote:
quote:
Geloof me, ik weet precies wat je bedoeld. Beter dan je denkt.quote:
Lijkt me eigenlijk niets verder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen het hotel was al geboekt voor vanavond, kon ik niet meer annuleren...
Dus ik ga alsnog naar Texel
Heb ik ook eens gehad.quote:
Volgens mij is er ook vrij weinig... Ik kan altijd nog een rondvlucht of een vliegles nemen morgen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niets verder.Hopelijk vermaak je je daar een beetje.
Ik heb ook ooit een 8 voor wiskunde gehaald. Dat was ook een godswonder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad.
Natuur- schei- en wiskunde op 1 tentamen.
Om te kijken of we dat wel konden.
Hoewel scheikunde op de middelbare mijn beste vak was, had ik alle vragen fout.
Hoewel wiskunde mijn slechtste vak was (op Latijn na) had ik alles goed. :$
Lekker de hele dag spenderen in Ecomare en het juttersmuseumquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook vrij weinig... Ik kan altijd nog een rondvlucht of een vliegles nemen morgen...
Straks maar even kijken wat we willen doen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yesh.![]()
Het boek dat ik heb besteld is onderweg. Hopelijk is hij er binnen een week
Een echte beta dus?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad.
Natuur- schei- en wiskunde op 1 tentamen.
Om te kijken of we dat wel konden.
Hoewel scheikunde op de middelbare mijn beste vak was, had ik alle vragen fout.
Hoewel wiskunde mijn slechtste vak was (op Latijn na) had ik alles goed. :$
Ze wilde wel graag naar het juttersmuseum dus die gaan we zeker eventjes bekijkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:34 schreef Dqod het volgende:
Beetje wadlopen kan ook nog. Met de garnalenboot mee. Lekker over de Slufter rennen met een fles Juttertje. Kan allemaal
Oh hell yeah, ik ook. En gek zullen we doen indeedquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh dkutje, ik heb zin in vanavondLekker wijn drinken en gek doen
Ze hebben daar wel lekkere kruidenbittertjes enzulks, jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ze wilde wel graag naar het juttersmuseum dus die gaan we zeker eventjes bekijken
Zuipen is ook geen slecht plan
Ga je aan de hossel ja?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een cadeautje voor iemand.![]()
[..]
Klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |