abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146398025
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_146398035
En weer verder :D
pi_146398515
Sterrenbeelden O+

Hier een maagd, steenbok, ram en waterman. Het temperament zit in de vrouwelijke kant vrees ik.

en een tweeling natuurlijk :+
pi_146398638
Driftbuien: bij M veel meer. Maar daar zat ook veel meer frustratie en spanning denk ik. Plus dat M heel meegaand is totdat hij iets in zijn hoofd heeft en als dat dan net iets is wat niet kan dan sloeg/slaat hij op tilt. Zwemmen in de Waal bij de intocht van Sinterklaas bijvoorbeeld.

Bij de meiden de meeste driftbuien in de omgang met elkaar. Afpakken bijvoorbeeld.

En de ene keer laten ze zich makkelijker afleiden dan de andere keer. Merk dat dat bij hun echt onderdeel is van een leerproces.
pi_146398781
Wij hebben elk seizoen in huis.

Sac zette net een mini stapje los. Ze staat eigenlijk heel stevig los maar durft nog niet te lopen dan gaat ze snel kruipen.

En iemand tips tegen het haren trekken? Ze trekt echt heel hard aan mijn haar en laat ook niet los. Ik heb maar weinig haar en hoop dat nog evdn te behouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 07-11-2014 14:03:28 ]
pi_146399315
Sterrenbeelden zeggen mij dus echt helemaal niets.
Ik weet de sterrenbeelden van mijn kinderen niet eens.....

FR N. heeft ook een tijdje aan mij haren getrokken. Ik zei altijd heel rustig dat ze niet mocht tekken omdat dat pijn doet. En dat ze wel mag aaien. Dat deed ze dan.
En een eerste stapje *O*
pi_146399469
Sac laat echt niet los. Als die iets vast heeft is het ook echt vast maakt niet uit wat het is. Ze trekt er echt plukken uit bij mij en ook bij de katten.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:33 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146400782
Mijn meisje is 2x gaan staan en trek zich niet op tot stand. Wel wil ze nu aan je handen stappen O+ of achter haar kinderstoel aan _O-

Kruipen doet ze nu sinds een week echt. We hebben ook oefenschoentjes gekocht, maat 18 O+, zodat ze wat meer stevigheid heeft misschien help het :+
pi_146401183
Hier een Steenbok (ik), Kreeft (ML) en Maagd (Ellie). Twee aardetekens, een water. Ik geloof dat we niet zo'n frivool huishouden vormen ;).

Wat gaan ze hard! *O* voor Sticker en S!

Ela, fijn dat het goed gaat bij jullie.

FR, haren trekken doet ze hier ook nog. Ze zegt 'aaien', maar de uitvoering laat nog wat te wensen over ;).

Shandaly verhuisd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_146402032
Ik ga morgenavond weer eens stappen (zonder man want die blijft bij de kindjes) en ik vind het zo spannend en heb er zo geen zin in op eens :')

Eindelijk zijn we er uit wat we kopen voor Sinterklaas en Kerst voor de jongste. We gaan voor het speelgoed van het jaar gebeuren. De Zoef zoef dieren spul. Vanavond bestellen dan is dat ook een zorg minder :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146402105
Is dat leuk, die Zoef Zoef dingen? Ik vind het zo schreeuwerig over komen :@

Spark, dank je trouwens. Wij maken ons gewoon niet zo snel zorgen, dat is wel een fijne eigenschap als er eenmaal kinderen zijn ;)
pi_146402267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef L-E het volgende:
Is dat leuk, die Zoef Zoef dingen? Ik vind het zo schreeuwerig over komen :@

Spark, dank je trouwens. Wij maken ons gewoon niet zo snel zorgen, dat is wel een fijne eigenschap als er eenmaal kinderen zijn ;)
Ze maken wel veel geluid ja :')
pi_146402383
Hier 3 zoefzoefdieren, Geinig maar idd ook veel lawaai.
pi_146402429
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Kyara het volgende:
Hier 3 zoefzoefdieren, Geinig maar idd ook veel lawaai.
Zit er een aan en uit knop op?
pi_146402487
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Zit er een aan en uit knop op?
Ja, maar die snapt peuter ook wel ;)
pi_146402636
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, maar die snapt peuter ook wel ;)
Dat het knopje er op zit vind ik al goed genoeg :P

Al heb ik geen probleem met lawaai.
pi_146402679
Ik ook niet hoor. Gelukkig maar met 3 kleine kinderen :P
pi_146403916
ach kadootjes, wij zijn vanochtend op pad geweest en hebben vanalles gekocht, maar het enige waarmee ze bij thuiskomst wilde spelen, was een grote kartonnen doos :D Ik heb er raampjes ingeknipt en ze heeft er echt een uur samen met man mee gespeeld, zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146403989
Een plakbandje over de uitgang van het geluid dempt de herrie een stuk.
pi_146404883
Zoef Zoef Dieren komen er hier niet in :N. Ik vind ze vreselijk!
Ellie trouwens ook :D
Home is where the O+ is...
pi_146406329
Ow vindt de zoef zoef dieren super!
En ik kan ze goed hebben :)
pi_146406623
Ze vinden hier de toet toet autootjes leuker.

Ik vind ze allemaal wel geinig maar dan echt al een paar losse items. Hoef geen complete sets en zo. Niet ook nog een toettoetgarage die ook nog geluid maakt etc.
pi_146406699
Ik vind het trouwens zo leuk dat J zo gek is op dieren. Als er geaaid kan worden staat ze vooral. Geitjes wil ze meteen eten geven (takjes, blaadjes, gras) en ze is daar echt niet bang voor. D blijft dan meer van een afstandje toekijken.
pi_146413092
Vandaag naar de kapper geweest met Riley. Ging goed

Vanmiddag had ze een megadriftbui. Ze was helemaal overstuur. Ik moest er ook van huilen, omdat het zo zielig was :'(
Toen ze eindelijk stil was (bij mijn vader op schoot) sprong ze over op mijn schoot en kreeg ik een megaknuffel O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:20:16 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146413156
Ik vind ze best leuk maar komt veel te veel herrie uit voor mijn man. Bij hem komen zulke prikkels veel harder binnen helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')