Hahaha, sjees, ik heb mijn ogen nog niet zo goed los geloof ik, bij die pic van Riley moest ik echt even nadenken wat voor raar gewaad de kapster aan had, maar het is een spiegel

en kijk die Riley lekker chippies smikkelen dan

fijn dat het goed ging Omen, maar jammer van de driftbui.. Zo sneu soms ook he? Ik hoor wel eens van mensen dat ze daar om moeten lachen maar die kindjes hebben dan vast een ander soort driftbuien als de mijne, ik kan er nooit zo om lachen eigenlijk.
Shandaly verhuisd!

wat vind het grut ervan? Succes met wennen!
Kyara, wat lief

jullie hebben geen dieren zelf denk ik?
Sterrenbeelden, omg ik heb geen idee

ik ben een kreeft, mijn man is een ram geloof ik. Ik weet wel dat Stef een slangendrager had kunnen zijn (een sterrenbeeld dat ze geschrapt hebben ofzoiets), maar wat mijn kinderen zijn beats me.. Vast iets temperamentvols

Sylver, wat leuk! Echt bijzonder om die taalontwikkeling zo te zien he? Fantastisch dat Nora zo hard gaat!
XM, hoe was jullie nacht?
Erm, ik wil op nog iemand reageren maar ik weet de nick niet meer.. Ja! Ela! Wat zeg je dat allemaal goed, over tijd voor elkaar vrij maken om even zelf iets te doen, wat doen jullie het goed

dat is echt aan te raden hoor, je eigen leven een beetje op poten houden en ook om samen afspraakjes te maken. Je hoeft echt niet altijd de deur uit, maar gewoon even samen op de bank met een glas wijn is ook al wat. Aandacht voor jezelf, aandacht voor elkaar, in the long run betaalt dat dubbel terug! (En als dat een periode niet lukt is dat helemaal niet erg natuurlijk, dat kan altijd gebeuren. Als je het maar niet totaal kwijt raakt

)
En ooohh, een tweede

spannend! Leuk!
Danic, die ijsjes

en wat fijn dat er nog twee waren, haha!
Gulara, hahaha, ik moest zo lachen om Pi en de maan! Zo lief

FR, het enige dat hier een beetje werkt is 'nee Isabel, áái!' en dan laat ze mijn haar meestal los en 'aait' ze me (als in, zo hard dat ik er een spontane facelift van krijg). Maar ze blijft erg gefocussed op haar, dus hier blijft het een ding.
Hier weer een ziek meisje, we hadden haar gisteravond aan de eettafel gezet en toen gaf ze zo enorm over dat ze keihard moest huilen en duidelijk liet merken dat het in haar neus zat en dat ze er last van had

binnen 10 minuten had mijn lief haar op bed en ze sliep al zowat voor ze lag. Vanmorgen met koorts uit bed gekomen en als ze haar zin niet krijgt gaat ze keihard gillen.. Zo sneu, ze zit even zo slecht ik haar vel nu.
[ Bericht 16% gewijzigd door Incantrix op 08-11-2014 06:52:42 ]