abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146398025
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_146398035
En weer verder :D
pi_146398515
Sterrenbeelden O+

Hier een maagd, steenbok, ram en waterman. Het temperament zit in de vrouwelijke kant vrees ik.

en een tweeling natuurlijk :+
pi_146398638
Driftbuien: bij M veel meer. Maar daar zat ook veel meer frustratie en spanning denk ik. Plus dat M heel meegaand is totdat hij iets in zijn hoofd heeft en als dat dan net iets is wat niet kan dan sloeg/slaat hij op tilt. Zwemmen in de Waal bij de intocht van Sinterklaas bijvoorbeeld.

Bij de meiden de meeste driftbuien in de omgang met elkaar. Afpakken bijvoorbeeld.

En de ene keer laten ze zich makkelijker afleiden dan de andere keer. Merk dat dat bij hun echt onderdeel is van een leerproces.
pi_146398781
Wij hebben elk seizoen in huis.

Sac zette net een mini stapje los. Ze staat eigenlijk heel stevig los maar durft nog niet te lopen dan gaat ze snel kruipen.

En iemand tips tegen het haren trekken? Ze trekt echt heel hard aan mijn haar en laat ook niet los. Ik heb maar weinig haar en hoop dat nog evdn te behouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 07-11-2014 14:03:28 ]
pi_146399315
Sterrenbeelden zeggen mij dus echt helemaal niets.
Ik weet de sterrenbeelden van mijn kinderen niet eens.....

FR N. heeft ook een tijdje aan mij haren getrokken. Ik zei altijd heel rustig dat ze niet mocht tekken omdat dat pijn doet. En dat ze wel mag aaien. Dat deed ze dan.
En een eerste stapje *O*
pi_146399469
Sac laat echt niet los. Als die iets vast heeft is het ook echt vast maakt niet uit wat het is. Ze trekt er echt plukken uit bij mij en ook bij de katten.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:33 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146400782
Mijn meisje is 2x gaan staan en trek zich niet op tot stand. Wel wil ze nu aan je handen stappen O+ of achter haar kinderstoel aan _O-

Kruipen doet ze nu sinds een week echt. We hebben ook oefenschoentjes gekocht, maat 18 O+, zodat ze wat meer stevigheid heeft misschien help het :+
pi_146401183
Hier een Steenbok (ik), Kreeft (ML) en Maagd (Ellie). Twee aardetekens, een water. Ik geloof dat we niet zo'n frivool huishouden vormen ;).

Wat gaan ze hard! *O* voor Sticker en S!

Ela, fijn dat het goed gaat bij jullie.

FR, haren trekken doet ze hier ook nog. Ze zegt 'aaien', maar de uitvoering laat nog wat te wensen over ;).

Shandaly verhuisd! *O*
Home is where the O+ is...
pi_146402032
Ik ga morgenavond weer eens stappen (zonder man want die blijft bij de kindjes) en ik vind het zo spannend en heb er zo geen zin in op eens :')

Eindelijk zijn we er uit wat we kopen voor Sinterklaas en Kerst voor de jongste. We gaan voor het speelgoed van het jaar gebeuren. De Zoef zoef dieren spul. Vanavond bestellen dan is dat ook een zorg minder :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146402105
Is dat leuk, die Zoef Zoef dingen? Ik vind het zo schreeuwerig over komen :@

Spark, dank je trouwens. Wij maken ons gewoon niet zo snel zorgen, dat is wel een fijne eigenschap als er eenmaal kinderen zijn ;)
pi_146402267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef L-E het volgende:
Is dat leuk, die Zoef Zoef dingen? Ik vind het zo schreeuwerig over komen :@

Spark, dank je trouwens. Wij maken ons gewoon niet zo snel zorgen, dat is wel een fijne eigenschap als er eenmaal kinderen zijn ;)
Ze maken wel veel geluid ja :')
pi_146402383
Hier 3 zoefzoefdieren, Geinig maar idd ook veel lawaai.
pi_146402429
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Kyara het volgende:
Hier 3 zoefzoefdieren, Geinig maar idd ook veel lawaai.
Zit er een aan en uit knop op?
pi_146402487
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Zit er een aan en uit knop op?
Ja, maar die snapt peuter ook wel ;)
pi_146402636
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, maar die snapt peuter ook wel ;)
Dat het knopje er op zit vind ik al goed genoeg :P

Al heb ik geen probleem met lawaai.
pi_146402679
Ik ook niet hoor. Gelukkig maar met 3 kleine kinderen :P
pi_146403916
ach kadootjes, wij zijn vanochtend op pad geweest en hebben vanalles gekocht, maar het enige waarmee ze bij thuiskomst wilde spelen, was een grote kartonnen doos :D Ik heb er raampjes ingeknipt en ze heeft er echt een uur samen met man mee gespeeld, zo leuk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_146403989
Een plakbandje over de uitgang van het geluid dempt de herrie een stuk.
pi_146404883
Zoef Zoef Dieren komen er hier niet in :N. Ik vind ze vreselijk!
Ellie trouwens ook :D
Home is where the O+ is...
pi_146406329
Ow vindt de zoef zoef dieren super!
En ik kan ze goed hebben :)
pi_146406623
Ze vinden hier de toet toet autootjes leuker.

Ik vind ze allemaal wel geinig maar dan echt al een paar losse items. Hoef geen complete sets en zo. Niet ook nog een toettoetgarage die ook nog geluid maakt etc.
pi_146406699
Ik vind het trouwens zo leuk dat J zo gek is op dieren. Als er geaaid kan worden staat ze vooral. Geitjes wil ze meteen eten geven (takjes, blaadjes, gras) en ze is daar echt niet bang voor. D blijft dan meer van een afstandje toekijken.
pi_146413092
Vandaag naar de kapper geweest met Riley. Ging goed

Vanmiddag had ze een megadriftbui. Ze was helemaal overstuur. Ik moest er ook van huilen, omdat het zo zielig was :'(
Toen ze eindelijk stil was (bij mijn vader op schoot) sprong ze over op mijn schoot en kreeg ik een megaknuffel O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:20:16 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_146413156
Ik vind ze best leuk maar komt veel te veel herrie uit voor mijn man. Bij hem komen zulke prikkels veel harder binnen helaas.
pi_146413450
Kyara wat leuk dat J zo gek is op dieren.
N. vindt ze of niet interessant of eng. Vooral de geitjes op de kinderboerderij als ze loslopen in de speeltuin (je kent het wel).

Omen wat fijn dat het goed ging bij de kapper!
En leuke foto (haha en jij met een big smile op de achtergond).

Zoef zoef....moet ik dat kennen? Ik heb echt iets gemist geloof ik. Of niet.
pi_146414212
Ik ken die zoef zoef dingen ook niet.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:54:33 #28
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146414544
Leuk is dat he, Kyara. Nora is ook dol op dieren, wil ook alle dieren aaien en van alles voeren O+

Leuke foto van Riley O+
Wel sneu van die driftbui, maar gelukkig wel een heerlijke knuffel gekregen!

Ik moest ook even Googelen wat die zoef zoef dieren zijn, maar we blijken er zelf ook 1 te hebben! Nellie de nijlpaard, gekregen voor haar verjaardag van een collega maar ze vindt 'm niet zo heel erg boeiend nog

Nora heeft trouwens een enorme sprong gemaakt mbt woordjes, ze kan zomaar ineens een stuk of 30 woorden zeggen!
Gelijk ook de oorzaak van de slechte nachten gevonden, trouwens :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 8 november 2014 @ 06:26:41 #29
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146425288
Hahaha, sjees, ik heb mijn ogen nog niet zo goed los geloof ik, bij die pic van Riley moest ik echt even nadenken wat voor raar gewaad de kapster aan had, maar het is een spiegel :+ en kijk die Riley lekker chippies smikkelen dan O+ fijn dat het goed ging Omen, maar jammer van de driftbui.. Zo sneu soms ook he? Ik hoor wel eens van mensen dat ze daar om moeten lachen maar die kindjes hebben dan vast een ander soort driftbuien als de mijne, ik kan er nooit zo om lachen eigenlijk.

Shandaly verhuisd! *O* wat vind het grut ervan? Succes met wennen!

Kyara, wat lief O+ jullie hebben geen dieren zelf denk ik?

Sterrenbeelden, omg ik heb geen idee :@ ik ben een kreeft, mijn man is een ram geloof ik. Ik weet wel dat Stef een slangendrager had kunnen zijn (een sterrenbeeld dat ze geschrapt hebben ofzoiets), maar wat mijn kinderen zijn beats me.. Vast iets temperamentvols :P

Sylver, wat leuk! Echt bijzonder om die taalontwikkeling zo te zien he? Fantastisch dat Nora zo hard gaat!

XM, hoe was jullie nacht?

Erm, ik wil op nog iemand reageren maar ik weet de nick niet meer.. Ja! Ela! Wat zeg je dat allemaal goed, over tijd voor elkaar vrij maken om even zelf iets te doen, wat doen jullie het goed :Y dat is echt aan te raden hoor, je eigen leven een beetje op poten houden en ook om samen afspraakjes te maken. Je hoeft echt niet altijd de deur uit, maar gewoon even samen op de bank met een glas wijn is ook al wat. Aandacht voor jezelf, aandacht voor elkaar, in the long run betaalt dat dubbel terug! (En als dat een periode niet lukt is dat helemaal niet erg natuurlijk, dat kan altijd gebeuren. Als je het maar niet totaal kwijt raakt :))
En ooohh, een tweede O+ spannend! Leuk!

Danic, die ijsjes O+ :D en wat fijn dat er nog twee waren, haha!

Gulara, hahaha, ik moest zo lachen om Pi en de maan! Zo lief :D

FR, het enige dat hier een beetje werkt is 'nee Isabel, áái!' en dan laat ze mijn haar meestal los en 'aait' ze me (als in, zo hard dat ik er een spontane facelift van krijg). Maar ze blijft erg gefocussed op haar, dus hier blijft het een ding.

Hier weer een ziek meisje, we hadden haar gisteravond aan de eettafel gezet en toen gaf ze zo enorm over dat ze keihard moest huilen en duidelijk liet merken dat het in haar neus zat en dat ze er last van had ;( binnen 10 minuten had mijn lief haar op bed en ze sliep al zowat voor ze lag. Vanmorgen met koorts uit bed gekomen en als ze haar zin niet krijgt gaat ze keihard gillen.. Zo sneu, ze zit even zo slecht ik haar vel nu.

[ Bericht 16% gewijzigd door Incantrix op 08-11-2014 06:52:42 ]
3!
  zaterdag 8 november 2014 @ 06:56:02 #30
381212 Gulara
From the future
pi_146425340
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 06:26 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, sjees, ik heb mijn ogen nog niet zo goed los geloof ik, bij die pic van Riley moest ik echt even nadenken wat voor raar gewaad de kapster aan had, maar het is een spiegel :+ en kijk die Riley lekker chippies smikkelen dan O+ fijn dat het goed ging Omen, maar jammer van de driftbui.. Zo sneu soms ook he? Ik hoor wel eens van mensen dat ze daar om moeten lachen maar die kindjes hebben dan vast een ander soort driftbuien als de mijne, ik kan er nooit zo om lachen eigenlijk.

Lachen om een driftbui doe ik niet.
Maar soms wel als ie op een nogal ukkelige manier (niet heel hard) valt/struikelt.
Laatst bleven een vriendinnetje en ik er bijna in, het was heus best grappig. Gelukkig vond Pi dat ook want ie begon na twee tellen vrolijk mee te lachen.
Hij lacht ook om mij als ik tot drie keer toe iets te eten op m'n vork schuif wat er steeds afvalt.

Eigenlijk houden we gewoon graag van lachen denk ik. :+
pi_146425476
Zoef zoef dieren wilde ik voor Sinterklaas kopen. Lijkt me leuk. En Riley houdt ook van dieren.

Sylver wat knap van die woordjes. *O*

Inca, wat een monsterpostm _O_
Beterschap voor je meisje

Ik moet soms wel eens lachen om haar driftbuien. Soms doet ze zo leuk overdreven en kijkt ze ons ook echt aan hoe wij reageren. Lachen werkt zelfs dan heel goed. Gaat ze nog overdrevener doen
Maar als ze helemaal overstuur is en zichzelf duidelijk in de weg zit vind ik het echt zielig.
pi_146425843
Wat een leuke foto Omen! En fijn dat het zo goed ging.
Ik weet niet zo goed wat ik met de haartjes van de meiden moet. Denk dat ik het gewoon laat groeien zodat het allemaal een beetje een "weg" kan vinden zeg maar.

Inca, we hebben een kat. Alleen dat is D's favoriet ;)
Eigenlijk best grappig verdeeld, J houdt van al het fruit muv banaan, D lust alleen banaan. J houdt van dieren maar katten mwah en D is helemaal gek van katten (die wil zij juist weer altijd aaien). En we hebben een knuffelpoes waar D helemaal weg van is. En die knuffel heeft mijn man tijdens de bevalling voor M gekocht... zo bizar dat het nu echt de knuffel van kind nummer is :o O+

Gulara :D ik moet vooral erg lachen om grappige uitspraken. En inderdaad, het gestuntel. En zo grappig dat ze dan ook mee gaan lachen terwijl het heel duidelijk is dat ze geen benul hebben waar het over gaat O+

Hier ook net een mega driftbui van D. Echt zo sneu. Ze was beetje lomp met haar zus en duwde haar hard tegen het bed aan. Dus J moest huilen. Blijkbaar was D geschrokken en toen ik J ging troosten ging zij over de rooie. En wat zij op dat moment wil is aandacht van mij, alleen. Dus dat ik dan J weg zet om haar te knuffelen. Dat deed ik dus niet want J was verdrietig en had pijn. Daar werd ze heel boos van. Ik kon ook niet bij haar komen, ze wilde niks van me weten. Schoppen, slaan, krabben. Uiteindelijk op de grond laten uitrazen (was wel in de buurt). Ze moet er op zo'n moment echt zelf uitkomen. Maar het is echt zo sneu -O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 09:36:57 #33
95408 Incantrix
pi_146426171
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 06:56 schreef Gulara het volgende:

[..]

Lachen om een driftbui doe ik niet.
Maar soms wel als ie op een nogal ukkelige manier (niet heel hard) valt/struikelt.
Laatst bleven een vriendinnetje en ik er bijna in, het was heus best grappig. Gelukkig vond Pi dat ook want ie begon na twee tellen vrolijk mee te lachen.
Hij lacht ook om mij als ik tot drie keer toe iets te eten op m'n vork schuif wat er steeds afvalt.

Eigenlijk houden we gewoon graag van lachen denk ik. :+
Dáár kan ik dan wel weer genânt hard om lachen ja :@ dat iedereen eromheen 'OHNOES' *GHASP* doet en ik als enige moet lachen :') :@
3!
  zaterdag 8 november 2014 @ 09:41:12 #34
95408 Incantrix
pi_146426232
Omen dat vind ik ook meer uitproberen als een driftbui :) een echte fullblown driftbui met alles erop en eraan vind ik vooral sneu, soms doen ze zichzelf ook zeer dan en het komt denk ik voort uit machteloosheid. Om grenzen verkennen en uitproberen kan ik beter lachen ja, vooral als je hrt ziet gebeuren bij familieleden die ze zo om hun vinger winden ;)

Kyara, wat leuk eigenlijk, net twee pizzelstukjes die op elkaar passen O+
3!
pi_146427966
Inca jij omschrijft het precies goed. Om het uitproberen en de bijhorende reactie moet ik wel lachen inderdaad. De fullblown driftbui is vooral zielig. Riley wil dan uit frustratie met haar hoofd op de grond slaan. Dan voel ik me een beetje machteloos. Zou haar dan zo graag helpen. Nu blijf ik in de buurt, troost haar als ze het wil of laat haar troosten door een ander (opa kan dat vaak goed)

Kyara sneu die driftbui :*

Net met Riley naar de stad gegaan. In Intertoys zag Riley iets moois toen we bij de kassa stonden. Ze pakte het op en liep er zo mee naar buiten :o
Daarna bij de Dirk een fotoshoot gedaan. Met een dreumes van 21 maanden die een sterke eigen wil heeft maakt dat interessante foto's (handen in de lucht wilde ze niet, lachen wilde ze niet, zitten niet) :D
I O+ dreumesjes
pi_146429788
Die echte dreumesbuien zijn zielig. Maar een ter aarde storting omdat iets niet mag vind ik best grappig, tenzij in het openbaar dan schaam ik mij.
Sac heeft nieuwe schoenen en besloot meteen een echte dreumes te zijn en te weigeren om te gaan staan. Ze was ook wel moe en is niet helemaal fit.

Gisteren zag ze in de keuken haar fles staan en zei ,, me die me die" en vanmorgen bij de kat poe, poe O+
  zaterdag 8 november 2014 @ 13:27:18 #37
381212 Gulara
From the future
pi_146429840
Brrr, we liepen net buiten en het was al donker en toen stond Pi opeens bijna op een pad. Een hele nare, grote, vieze, dikke cane toad. Ook nog best giftig. Brrrr! Ik denk dat ik straks nachtmerries krijg.

Egopost want slaap.
pi_146429931
Ieh bah gulara. Hopelijk kun je toch slapen.
pi_146430172
Hier ook een zieke dreumes. Sinds donderdagavond ineens spugen en wat verhoging. Gister ineens hoge koorts. En omdat ik weg moest is vriend de hele avond bezig geweest. Toen ik thuis kwam trof ik ze samen aan, vriend nog in zn kleding in een onopgemaakt bed...

Dus even niet bijgezen :* voor wie het kan gebruiken!
  zaterdag 8 november 2014 @ 15:36:48 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146433127
Nohhhh AA wat een aandoenlijk plaatje O+ Beterschap voor je zieke meisje! :*

Verder hebben wij een vriendin met peuter te logeren voor 2 dagen, en PPPFFFFF!!! :o Wat een verschil!!! Alles, werkelijk álles moet ie zien / vastpakken / ergens tegenaan slaan / laten vallen / weggooien, dus er is al 1 balletje gesneuveld, de gitaar (ukelele, mooi formaatje voor E :D ) hebben we maar even opgeborgen, en E heeft al 3 keer keihard moeten huilen omdat ze omver gebeukt / geslagen met een speeltje is :X ;(

Zn moeder is heus heel opvoedkundig, daar ligt t niet aan, maar t is wel lastig zeg!
pi_146434529
FR wat knap *O*

Gulara, ik heb straks ook nachtmerries van je stukje. Brrrrr

Aapieannie, wat een ontzettend lieve foto. O+
Beterschap voor je meisje :*

LB zielig voor E. Succes met de logeerpartij

Hulp gevraagd. Sinds vandaag slaat Riley ineens uit het niets. Dus niet uit boosheid. Maar wel bewust slaan. Nu waarschuwen we haar en zeggen we dat ze moet aaien. Als ze dan weer slaat zetten we haar van onze schoot. Geen leuke fase. Hopelijk is die maar heeeeel kort :D
pi_146434688
En vooral ook zelf heel goed voordoen! De hele tijd elkaar (en alles) aaien! Goed voorbeeld doet goed volgen :)

Als er hier heel soms eens iets voorvalt wat ik niet leuk vindt, zoals dat ze aan mijn haren trekt, dan moet ik 'huilen' en vertel ik dat er ook bij, dat het me verdrietig maakt en ik ervan moet huilen dus, ze stopt dan altijd meteen en komt me dan troosten.
pi_146438943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 07:57 schreef Omentielvo het volgende:
Zoef zoef dieren wilde ik voor Sinterklaas kopen. Lijkt me leuk. En Riley houdt ook van dieren.

Sylver wat knap van die woordjes. *O*

Inca, wat een monsterpostm _O_
Beterschap voor je meisje

Ik moet soms wel eens lachen om haar driftbuien. Soms doet ze zo leuk overdreven en kijkt ze ons ook echt aan hoe wij reageren. Lachen werkt zelfs dan heel goed. Gaat ze nog overdrevener doen
Maar als ze helemaal overstuur is en zichzelf duidelijk in de weg zit vind ik het echt zielig.
Over Zoef Zoef dieren heb ik een redelijk positieve review gelezen: http://www.ouderwijsheid.nl/vtech/ Verder weet ik niet wat ik nou het beste met sinterklaas kan doen, zouden jullie allemaal kleinere cadeautjes geven met de opa's en oma's erbij of al het geld bij elkaar leggen en een groter cadeau kopen?
pi_146439301
Hier hebben de Opa's en Oma' (en tantes en Opoe) alles op mijn rekening gestort. Zo kon ik dat hele Zoef zoef dieren collectie compleet kopen :)
pi_146440272
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:22 schreef Tally het volgende:
Hier hebben de Opa's en Oma' (en tantes en Opoe) alles op mijn rekening gestort. Zo kon ik dat hele Zoef zoef dieren collectie compleet kopen :)
Hele collectie compleet kopen? De autotjes vind ik best prijzig en geen idee hoeveel er van zijn. In ieder geval wel leuk om zelf wat uit te kunnen zoeken want klinkt misschien bot, beter zelf iets kopen waarvan je weet dat je kind het leuk vindt dan dat er iets gekocht wordt waar niet naar omgekeken wordt.
pi_146442985
De kinderen krijgen hier elk 4 cadeautjes met Sinterklaas. Met Sinterklaas niet al te grote cadeaus. Maar in januari zijn hier ook alle kinderen weer jarig.

Agos Aapieannie. Beterschap!

Omen, ik pak meestal haar handjes en vertel dat ze niet mag slaan maar wel mag aaien en dan aai ik met haar handje zeg maar. Maar meestal slaat ze uit kwaadheid/machteloosheid/frustratie en dan dringt dus niks tot haar door. Dus dan probeer ik de klappen maar gewoon te ontwijken.
pi_146443875
Slaan om die redenen doet ze ook. Maar vandaag deed ze het terwijl ze niet boos/kwaad/gefrustreerd was. -O-
Klappen ontwijken probeerden wij ook, maar omdat het zo volkomen onverwacht was zagen we hem niet aankomen. :D
Ik ga inderdaad blijven uitleggen dat het niet mag. Dat het mij verdrietig maakt en als ze blijft slaan even van de schoot af. Sommige fases -O-

Maar ook weer superlief vandaag. We zijn ook naar een Kerstmarkt gegaan en Riley keek haar ogen uit

pi_146445418
Wat een mooie foto Omen! En je ziet dat ze echt een kapsel heeft :D

Hier is het slaan ook begonnen. Domme ik zei dat dat pijn deed, ik nu ook au had en zij er maar snel een kus op moest geven... Dat is nu dus haar favoriete spelletje :')
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:34:00 #49
381212 Gulara
From the future
pi_146446623
Och Riley O+ O+ O+

En ziek zijn in een opgemaakt bed is het beste natuurlijk.

Hier wordt er niet meer geslagen. Van de week beet ie me en toen heb ik gezegd dat ik dat echt niet lief vond en dat het pijn deed. Stond ie daar superbeteuterd een beetje ongemakkelijk. Je zou haast denken dat het binnenkwam.
En wij aaien ook veel. En geven schouderklopjes. Dat is tof joh, dan mag je iemand gematigd slaan als ie iets goede heeft gedaan! *O*

Mijn mannen staan samen pannenkoeken te bakken :9 en te bakkeleien over hoeveel eieren er door het beslag moeten. O+
  zondag 9 november 2014 @ 07:23:52 #50
95408 Incantrix
pi_146454885
Isabel bijt ook soms, als ze heel boos op je is. En als je dan zegt dat dat pijn doet enzo gaat ze heel blij lachen :') de laatste tijd doet ze dat gelukkig niet meer zo vaak (krijsen is nu helemaal in).

Kyara, hier ook zo, drie a vier kleinere cadeau's met pakjesavond. Na een pakje of drie zijn ze toch al overprikkeld en Stef is nog geen twee weken voor pakjesavond jarig dus die speelt dan nog met the motherload.

Gulara, gaat dat goed met die schouderklopjes? :D en waren de pannenkoeken lekker?
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')