abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146395513
Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie even om advies vragen.
Ik date al een tijdje met een jongen, gisteren was de 4e keer maar hij had nog helemaal niets geprobeerd. Nou is dat opzich niet zo heel erg maar ik hou ook wel van mannen die initiatief durven te nemen en stiekem had ik het ook niet erg gevonden.
Gisteren aan het eind van de avond hebben we wel even staan zoenen, maar dat initiatief heb ik ook een beetje zelf moeten nemen. Helaas vond ik de zoen helemaal niet fijn :N
Hij gooide meteen zijn tong in het spel en draaide heel snel/veel rondjes, terwijl ik iemand ben van rustig beginnen en pas later een beetje tong..en dan graag subtiel.
Heb me een paar keer terug getrokken en subtiel proberen duidelijk te maken dat hij wat rustiger aan moest doen, maar dat was toch niet helemaal duidelijk geloof ik.
Ook geprobeerd de leiding te nemen, en dan volgde hij even maar snel daarna kwam die tong weer.

Dus, hoe kan je dit subtiel aanpakken? Ik wil hem niet kwetsen want volgens mij is hij al een beetje onzeker op dit moment. Hij zei dat hij mij lekker vond zoenen maar ik kan dat helaas nog niet terug zeggen. ( wel fijn compliment :* ).
Kan het zijn dat een man op zo'n moment gewoon heel opgewonden of nerveus is en dat het daarom niet fijn of te enthousiast gaat?

Voor mij zijn zoenen en seks gewoon heel erg belangrijk bij een potentiële vriend, dit was wel een beetje een domper na een paar weken fantaseren :P
En als dit al zo gaat, hoe zit het dan met de rest?

Alvast dank! :)
pi_146395555
Gewoon zeggen hoe hij het beter kan. Kan hij er van leren en gaat het zoenen beter. Is ongemakkelijk om te zeggen maar wel beter.

Trouwens, hoe oud ben je?
(she/her)
pi_146395610
"Mijn mond is geen slagroom en je tong is geen slagroomklopper."
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:18:58 #4
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146395696
Gadverdamme vrouwen en te hoge verwachtingen.

Lekker smerig zo'n ransbek die 20 vrouwen heeft gezoend om goed te zijn. Of andersom een vrouw die haar grotje heeft laten uitwonen door veel partners.

Wees blij met wat je hebt..

Ik heb er niks mee.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:19:30 #5
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_146395708
Kleine wasjes, grote wasjes, draai maar met die, wasmachien. Laat maar lekker draaien........

Seriously, gewoon duidelijk zeggen dat je er niet van houdt als je het zo'n groot punt vind. ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_146395718
Gewoon zeggen TS, hij zal het waarderen. Het ligt niet persé omdat het een man is, ik zelf houd ook van rustig opbouwen.
Zelf ook gehad bij twee meisjes die nogal 'over enthousiast' waren, die begonnen meteen als een wilde met hun tong in je mond te roeren. Ik heb toen aangegeven dat ze het misschien iets rustiger aan konden doen en dat leverde meteen resultaat op. Het is even ongemakkelijk, maar uiteindelijk help je hen er ook mee.

E: dit waren dan ook wel de gevallen waar het echt superslecht was hoor
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_146395809
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Fylax het volgende:
Gewoon zeggen hoe hij het beter kan. Kan hij er van leren en gaat het zoenen beter. Is ongemakkelijk om te zeggen maar wel beter.

Trouwens, hoe oud ben je?
Ik ben 22 :)

----
En alvast bedankt voor de rest, fijn dat er zoveel serieuze reacties op komen :)
pi_146395849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gewoon zeggen TS, hij zal het waarderen. Het ligt niet persé omdat het een man is, ik zelf houd ook van rustig opbouwen.
Zelf ook gehad bij twee meisjes die nogal 'over enthousiast' waren, die begonnen meteen als een wilde met hun tong in je mond te roeren. Ik heb toen aangegeven dat ze het misschien iets rustiger aan konden doen en dat leverde meteen resultaat op. Het is even ongemakkelijk, maar uiteindelijk help je hen er ook mee.

E: dit waren dan ook wel de gevallen waar het echt superslecht was hoor
Of dat het lijkt of ze je op wil vreten, waarbij ze met ontblote tanden op je af komt :{w

:D "wil je me opvreten ofzo?"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146395930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef Lushie het volgende:
Hallo allemaal,

Ik date al een tijdje met een jongen, gisteren was de 4e keer maar hij had nog helemaal niets geprobeerd. Nou is dat opzich niet zo heel erg maar ik hou ook wel van mannen die initiatief durven te nemen en stiekem had ik het ook niet erg gevonden.
Gisteren aan het eind van de avond hebben we wel even staan zoenen, maar dat initiatief heb ik ook een beetje zelf moeten nemen. Helaas vond ik de zoen helemaal niet fijn :N
Hij gooide meteen zijn tong in het spel en draaide heel snel/veel rondjes, terwijl ik iemand ben van rustig beginnen en pas later een beetje tong..en dan graag subtiel.
Heb me een paar keer terug getrokken en subtiel proberen duidelijk te maken dat hij wat rustiger aan moest doen, maar dat was toch niet helemaal duidelijk geloof ik.
Ook geprobeerd de leiding te nemen, en dan volgde hij even maar snel daarna kwam die tong weer.

Dus, hoe kan je dit subtiel aanpakken? Ik wil hem niet kwetsen want volgens mij is hij al een beetje onzeker op dit moment. Hij zei dat hij mij lekker vond zoenen maar ik kan dat helaas nog niet terug zeggen. ( wel fijn compliment :* ).
Kan het zijn dat een man op zo'n moment gewoon heel opgewonden of nerveus is en dat het daarom niet fijn of te enthousiast gaat?

Voor mij zijn zoenen en seks gewoon heel erg belangrijk bij een potentiële vriend, dit was wel een beetje een domper na een paar weken fantaseren :P

Oh herkenbaar ;( vrouwen die niet kunnen zoenen is ook erg... Ik kan me er in vinden dat een eerste zoen echt belangrijk is. Ik zou gewoon zeggen wat jij fijn vind aan een zoenpartij. Dus rustig beginnen, beetje aftasten, plagen. Dat advies moet hij maar volgen.
pi_146395934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef 10minuteman het volgende:

Lekker smerig zo'n ransbek die 20 vrouwen heeft gezoend om goed te zijn. Of andersom een vrouw die haar grotje heeft laten uitwonen door veel partners.

Ik heb er niks mee.
:') Want de enige manier waarop je goed leert zoenen is door er 20 te hebben afgewerkt.
pi_146396044
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Deetch het volgende:

[..]

Of dat het lijkt of ze je op wil vreten, waarbij ze met ontblote tanden op je af komt :{w

:D "wil je me opvreten ofzo?"
Inderdaad _O-

Zoenen is fijn, maar ik geniet meestal meer van de opbouw er na toe. Een chick waar ik een poosje met heb gehad was precies zo, wat een hemel was dat! Gewoon soms echt minuten lang de monden maar 2cm van elkaar verwijderd, maar dan niemand die stap zetten van het daadwerkelijk zoenen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:32:06 #12
434872 10minuteman
pi_146396108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Want de enige manier waarop je goed leert zoenen is door er 20 te hebben afgewerkt.
Dat is het m juist..........:)
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:34:31 #13
409387 Lushie
Poessiemauw
pi_146396169
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen, 10minuteman, maar ik snap je punt niet.
pi_146396197
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Dus we kunnen bij jou in ieder geval afstrepen dat je niet kunt zoenen?

TS: probeer hem te leiden of anders te laten weten hoe je het liefst zoent. Soms helpt het, soms niet. Het kan zijn dat hij gewoon wat anders lekker vindt dan jij, dat heb ik ook eens meegemaakt. Dan houdt het op en kan je sturen wat je wil, maar dan ga je allebei telkens een andere richting uit.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:37:29 #15
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_146396244
Misschien is hij wel erg onervaren en zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij je subtiele signalen niet door heeft. Wellicht wat minder subtiel zijn?
  Milf vrijdag 7 november 2014 @ 11:39:15 #16
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_146396289
quote:

Ik heb er niks mee.
Te hoge verwachtingen? Zoenen is onderdeel van het "paren". Als je niet kunt zoenen dan zal de seks ook wel niet zoveel voorstellen.

Zoenen doe je met gevoel, met passie en nog veel meer. Niets zo verschrikkelijk als een propeller tong en stijve lippen :'). (Voor mij dan he)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:40:08 #17
409387 Lushie
Poessiemauw
pi_146396307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef ukendoorgaan het volgende:
Misschien is hij wel erg onervaren en zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij je subtiele signalen niet door heeft. Wellicht wat minder subtiel zijn?
Hij heeft wel ervaring als ik het zo gehoord heb.
Maar nerveus was hij wel ja, maar vind het gewoon zo rot om dan meteen te laten merken dat ik het niet fijn vind.
pi_146396372
Het klinkt alsof hij erg onervaren en onzeker is. Hoe leuk is ie verder? Als de moeite waard gewoon terwijl je aan het zoenen bent aangeven wat je wel prettig vindt. "Ik vind het fijn om rustig en langzaam te zoenen". Ipv zeggen wat je niet prettig vindt. Zelfde geldt voor tijdens seks (zal misschien ook niet geweldig zijn als ik t zo inschat, maar maakt niet uit als je hem echt leuk vindt natuurlijk)
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:44:54 #19
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_146396454
Niet zeggen dat je het niet fijn vindt, maar gewoon zeggen hoe je het fijner vindt. Dan komt het wat minder negatief over en leert ie er nog wat van. Beter 1 keer ongemakkelijk en dan verbetering, dan je altijd in moeten houden
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_146396625
Je bent een vrouw. Hij is een man. Vage hints en subtiele dingen werkt niet. Zeg het gewoon zoals het is, wel netjes en lief en alles - maar niet vaag/subtiel --> dat werkt niet.
pi_146396668
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je bent een vrouw. Hij is een man. Vage hints en subtiele dingen werkt niet. Zeg het gewoon zoals het is, wel netjes en lief en alles - maar niet vaag/subtiel --> dat werkt niet.
Dacht meteen hier aan, ook voor TS!

vrijdag 7 november 2014 @ 11:56:19 #22
434872 10minuteman
pi_146396728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus we kunnen bij jou in ieder geval afstrepen dat je niet kunt zoenen?

TS: probeer hem te leiden of anders te laten weten hoe je het liefst zoent. Soms helpt het, soms niet. Het kan zijn dat hij gewoon wat anders lekker vindt dan jij, dat heb ik ook eens meegemaakt. Dan houdt het op en kan je sturen wat je wil, maar dan ga je allebei telkens een andere richting uit.
:')

Lekker smerig.
pi_146396746
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:39 schreef nikky het volgende:

[..]

Te hoge verwachtingen? Zoenen is onderdeel van het "paren". Als je niet kunt zoenen dan zal de seks ook wel niet zoveel voorstellen.

Zoenen doe je met gevoel, met passie en nog veel meer. Niets zo verschrikkelijk als een propeller tong en stijve lippen :'). (Voor mij dan he)
Inderdaad. Een beetje lekker met elkaar kunnen zoenen is toch wel de basis.
pi_146396773
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:56 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Lekker smerig.
Ah een groentje O+
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:00:09 #25
434872 10minuteman
pi_146396824
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ah een groentje O+
Elkaar in het gezicht spugen werkt beter.
pi_146396872
Je kunt toch gewoon vragen of zeggen wat je precies wilt? :?
pi_146396874
quote:

Ik heb er niks mee.
Je bent nog maagd neem ik aan? Of doe je alleen aan sex na het huwelijk?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:04:17 #28
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_146396928
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:00 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Elkaar in het gezicht spugen werkt beter.
:)
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:04:55 #29
434872 10minuteman
pi_146396942
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:02 schreef Seam het volgende:

[..]

Je bent nog maagd neem ik aan? Of doe je alleen aan sex na het huwelijk?
Aannames, aannames en aannames. Geen idee? Misschien wel of niet. Niet van belang.

Als je de generatie van tegenwoordig ziet dan weet je genoeg wat er speelt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:07:56 #30
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_146397038
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:04 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Aannames, aannames en aannames. Geen idee? Misschien wel of niet. Niet van belang.

Zuurpruim.
pi_146397051
quote:
Hallo allemaal,

Hij kan niet zoenen, jij kan vast niet pijpen.

Alvast bedankt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 november 2014 @ 12:09:35 #32
434872 10minuteman
pi_146397069
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:07 schreef ukendoorgaan het volgende:

[..]

Zuurpruim.
Realist.
pi_146397282
Geef aan wat jij fijn vindt...maar luister ook naar wat hij fijn vindt. Jij kan wel vinden dat hij niet kan zoenen, maar misschien is snel met propellertong wel wat hij juist wel lekker vindt.
Dan wordt het of afwisselen, een middenweg vinden of een ander zoeken.
pi_146397324
quote:
Hallo allemaal,

Dus, hoe kan je dit subtiel aanpakken? Ik wil hem niet kwetsen
Leer het hem :P

Subtiel + man = science fiction :P Gewoon zeggen, misschien is ie nog onervaren maar wil ie zijn best doen. Overigens lijkt het erop dat ie uit zichzelf ook niks zal zeggen, w.m.b. mag ie zelf wel initiatief nemen door het je gewoon te vertellen dat, als ie onervaren is, dat ie onervaren is.
pi_146397660
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef ukendoorgaan het volgende:
Het s natuurlijk wel een man :D

Voor mannen is onderstaand ook een subtiel signaal:

"HEY GAST wat loop je als een labrador in mijn bek te roeren!"
Supra Groningam Nihil
pi_146398269
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:31 schreef Deetch het volgende:

[..]

Het s natuurlijk wel een man :D

Voor mannen is onderstaand ook een subtiel signaal:

"HEY GAST wat loop je als een labrador in mijn bek te roeren!"
Duidelijk. Hier kan een man wat mee.
pi_146399410
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:04 schreef 10minuteman het volgende:
Zo lang de generatie van van tegenwoordig nog topics als dit nodig heeft zal het allemaal wel meevallen. :{
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:48:44 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146400420
quote:
Hallo allemaal,

Zoenen is zeker een belangrijk deel voor een potentiële relatie. Als ik op mijn eigen ervaring terug grijp is een zoen vaak ook een indicatie over hoe iemand verder is (in bed,maar ook daar buiten). Het kunnen natuurlijk altijd (deels) zenuwen of onervarenheid zijn, maar communicatie is toch wel belangrijk.

Het kan ook zo zijn dat jullie qua 'gevoel' gewoon niet bij elkaar passen, al zou ik het toch eerst op een communicatieve manier op proberen te lossen. Wie weet heeft die gast van al zijn vorige partners wel altijd gehoord dat hij heel goed kan zoenen,terwijl ze dat eigenlijk niet vonden. Dan 'leer' je iets op de verkeerde manier aan en gaat dat ook nooit veranderen. Ik kan je er alleen succes bij wensen en voor jullie hopen dat het met communicatie verbeterd (of het gewoon de zenuwen waren). En zo niet, tja,dan word het toch verder kijken qua partner.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:53:12 #39
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146400612
quote:

Ik heb er niks mee.
:') :')
Wtf is dit dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:42:05 #40
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_146402294
quote:

Ik heb er niks mee.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_146402434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:40 schreef Lushie het volgende:

[..]

Hij heeft wel ervaring als ik het zo gehoord heb.
Maar nerveus was hij wel ja, maar vind het gewoon zo rot om dan meteen te laten merken dat ik het niet fijn vind.
Beter maar direct duidelijk maken dat hij wel een beetje zijn best moet doen en zijn koppie erbij moet houden.
Supra Groningam Nihil
pi_146402443
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:') :')
Wtf is dit dan?
Zolderkamerautist
Supra Groningam Nihil
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:54:57 #43
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_146402723
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Deetch het volgende:

[..]

Beter maar direct duidelijk maken dat hij wel een beetje zijn best moet doen en zijn koppie erbij moet houden.
Idd, vooral niet hem het idee geven dat hij het prima doet. Wel een beetje tactvol natuurlijk.. Maar of het beter wordt..?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_146403298
quote:

Ik heb er niks mee.
In jouw geval denk je dat je leert zoenen door met je bek op het scherm te zitten terwijl je het zoveelste pornofilmpje kijkt op zolder, daarbij de hele wereld romantiserend met een onwerkelijk denkbeeld.

Echt wat zal het je toch een rotzorg zijn of je partner voor jou met 1 of met 20 anderen heeft gezoend.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:23:17 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_146403602
Je date is gewoon een dikke noob. De vraag is of jij zin, tijd en geduld hebt om hem een handje verder te helpen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:24:34 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_146403650
quote:

Ik heb er niks mee.
Hahaah, onzekre sneuneus alert. Jij zult er zeker niets mee hebben nee, sowieso 50 Euries dat jij überhaupt nog maagd bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_146403870
Ik zou gewoon zeggen van "Misschien moeten we het eens anders proberen" of van "Weetje wat ik ook leuk vind, als je ..." en dan beetje uitleg geven. En zoals reeds gezegd, probeer wat de leiding te nemen.
Ik zou het eigenlijk niet erg vinden als iemand mij dat zou zeggen want dan weet ik dat de andere persoon het leuker zal vinden. Natuurlijk wel op de juiste manier brengen. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_146403980
Dan moet 't wel een hele leuke jongen zijn want normaal gesproken zou ik als man allang zijn afgeserveerd als er op de tweede/derde date niet is gezoend (geen aantrekkingskracht) en als dat dan slecht zou gaan al helemaal. :)
pi_146404175
quote:

Bij volgende keer zeggen, volg mijn tong. En jij bepaalt de snelheid.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:11:19 #50
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146405029
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Deetch het volgende:

[..]

Zolderkamerautist
Oh. Verklaart een hoop.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')