Ik ben 22quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Fylax het volgende:
Gewoon zeggen hoe hij het beter kan. Kan hij er van leren en gaat het zoenen beter. Is ongemakkelijk om te zeggen maar wel beter.
Trouwens, hoe oud ben je?
Of dat het lijkt of ze je op wil vreten, waarbij ze met ontblote tanden op je af komtquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gewoon zeggen TS, hij zal het waarderen. Het ligt niet persé omdat het een man is, ik zelf houd ook van rustig opbouwen.
Zelf ook gehad bij twee meisjes die nogal 'over enthousiast' waren, die begonnen meteen als een wilde met hun tong in je mond te roeren. Ik heb toen aangegeven dat ze het misschien iets rustiger aan konden doen en dat leverde meteen resultaat op. Het is even ongemakkelijk, maar uiteindelijk help je hen er ook mee.
E: dit waren dan ook wel de gevallen waar het echt superslecht was hoor
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef Lushie het volgende:
Hallo allemaal,
Graag wil ik jullie even om advies vragen.
Ik date al een tijdje met een jongen, gisteren was de 4e keer maar hij had nog helemaal niets geprobeerd. Nou is dat opzich niet zo heel erg maar ik hou ook wel van mannen die initiatief durven te nemen en stiekem had ik het ook niet erg gevonden.
Gisteren aan het eind van de avond hebben we wel even staan zoenen, maar dat initiatief heb ik ook een beetje zelf moeten nemen. Helaas vond ik de zoen helemaal niet fijn![]()
Hij gooide meteen zijn tong in het spel en draaide heel snel/veel rondjes, terwijl ik iemand ben van rustig beginnen en pas later een beetje tong..en dan graag subtiel.
Heb me een paar keer terug getrokken en subtiel proberen duidelijk te maken dat hij wat rustiger aan moest doen, maar dat was toch niet helemaal duidelijk geloof ik.
Ook geprobeerd de leiding te nemen, en dan volgde hij even maar snel daarna kwam die tong weer.
Dus, hoe kan je dit subtiel aanpakken? Ik wil hem niet kwetsen want volgens mij is hij al een beetje onzeker op dit moment. Hij zei dat hij mij lekker vond zoenen maar ik kan dat helaas nog niet terug zeggen. ( wel fijn compliment).
Kan het zijn dat een man op zo'n moment gewoon heel opgewonden of nerveus is en dat het daarom niet fijn of te enthousiast gaat?
Voor mij zijn zoenen en seks gewoon heel erg belangrijk bij een potentiėle vriend, dit was wel een beetje een domper na een paar weken fantaseren![]()
En als dit al zo gaat, hoe zit het dan met de rest?
Alvast dank!
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef 10minuteman het volgende:
Gadverdamme vrouwen en te hoge verwachtingen.
Lekker smerig zo'n ransbek die 20 vrouwen heeft gezoend om goed te zijn. Of andersom een vrouw die haar grotje heeft laten uitwonen door veel partners.
Wees blij met wat je hebt..
Ik heb er niks mee.
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Of dat het lijkt of ze je op wil vreten, waarbij ze met ontblote tanden op je af komt![]()
"wil je me opvreten ofzo?"
Dat is het m juist..........:)quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Want de enige manier waarop je goed leert zoenen is door er 20 te hebben afgewerkt.
Het zal aan mij liggen, 10minuteman, maar ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Dat is het m juist..........:)
Dus we kunnen bij jou in ieder geval afstrepen dat je niet kunt zoenen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Dat is het m juist..........:)
Te hoge verwachtingen? Zoenen is onderdeel van het "paren". Als je niet kunt zoenen dan zal de seks ook wel niet zoveel voorstellen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef 10minuteman het volgende:
Gadverdamme vrouwen en te hoge verwachtingen.
Lekker smerig zo'n ransbek die 20 vrouwen heeft gezoend om goed te zijn. Of andersom een vrouw die haar grotje heeft laten uitwonen door veel partners.
Wees blij met wat je hebt..
Ik heb er niks mee.
Hij heeft wel ervaring als ik het zo gehoord heb.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef ukendoorgaan het volgende:
Misschien is hij wel erg onervaren en zo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij je subtiele signalen niet door heeft. Wellicht wat minder subtiel zijn?
Dacht meteen hier aan, ook voor TS!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je bent een vrouw. Hij is een man. Vage hints en subtiele dingen werkt niet. Zeg het gewoon zoals het is, wel netjes en lief en alles - maar niet vaag/subtiel --> dat werkt niet.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus we kunnen bij jou in ieder geval afstrepen dat je niet kunt zoenen?
TS: probeer hem te leiden of anders te laten weten hoe je het liefst zoent. Soms helpt het, soms niet. Het kan zijn dat hij gewoon wat anders lekker vindt dan jij, dat heb ik ook eens meegemaakt. Dan houdt het op en kan je sturen wat je wil, maar dan ga je allebei telkens een andere richting uit.
Inderdaad. Een beetje lekker met elkaar kunnen zoenen is toch wel de basis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen? Zoenen is onderdeel van het "paren". Als je niet kunt zoenen dan zal de seks ook wel niet zoveel voorstellen.
Zoenen doe je met gevoel, met passie en nog veel meer. Niets zo verschrikkelijk als een propeller tong en stijve lippen. (Voor mij dan he)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |