Jij denkt ook alleen maar aan bier hequote:Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
Op het moment meer aan komkommer, mexicano, viandel en kleine ronde aardappelrustidingetjes als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan bier he
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef twiFight het volgende:
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?
No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
Ik zei dan ook "in die 3 seizoenen samen"quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
Ben ik wel voor, ben sowieso geen drinkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier.
you'a always havva to lieva da spees!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
We hebben een reisgenoot erbijquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
you'a always havva to lieva da spees!!!
https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg
Niet heel netjes in Bahrein '12....
Haha kom je hier nog maar net?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
Hij bedoelt te zeggen: Kvyat kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/
Daar heb je een heel terecht punt. Ik vraag mij overigens ook af wat Chilton van dit hele verhaal vindt. Die is in feite ook sinds vandaag werkloos opeens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
Als hij bij komt heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd en hij is/was een Ferrari mannetjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richtenquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha kom je hier nog maar net?Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.
Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
Dat het een moeilijke zaak gaat worden lijkt me duidelijk, geen idee hoe dat verder juridisch is afgedekt, we gaan het zien maar hij zelf was toch op zijn minst mede verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Dat is waar, maar onderdeel van het spel waar we door te kijken ook aan mee doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |