abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 november 2014 @ 19:26:46 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146411172
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hem voor straf een fles bier voor papa hebt laten halen?
Jij denkt ook alleen maar aan bier he _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:28:36 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_146411267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het verschil tussen Rosberg en Hamiton is veel kleiner dan het verschil tussen Button en Hamilton. In de kwalificatie was Button hoogst zelden sneller dan Hamilton. Rosberg is vaak de snelste in de kwalificatie. In de race zit Rosberg bijna altijd kort achter, soms voor Hamilton. Button zat er heel soms voor, vaak kort achter, maar ook regelmatig ver achter.
En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_146411299
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jij denkt ook alleen maar aan bier he _O-
Op het moment meer aan komkommer, mexicano, viandel en kleine ronde aardappelrustidingetjes als ik heel eerlijk ben.

PS: ja ik moest zelf koken :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146411740
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

En toch heeft Button in die 3 seizoenen samen meer punten gehaald dan Hamilton. Dus hij kan er nooit regelmatig ver achter gezeten hebben
Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146411939
2015 Regulation Update: Spotted at Interlagos today, #F1 will allow hooters next season... #BrazilGP

https://twitter.com/redbu(...)133473886208/photo/1

:P
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:58:21 #181
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146412458
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?

No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146412512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef twiFight het volgende:
Tsja, voordat jullie weer die discussie gaan voeren over wie goed/beter is, spreek eerst eens af wat goed is. Punten zijn wel objectief, zeg je? Welke punten. Die van dit seizoen? Totaal aantal punten in de carriere? Gemiddeld aantal punten per jaar? Tel je jaren waarin de coureur een slechte auto had mee? Relatieve verschil van punten vergeleken met de teamgenoot? Tel je rookies als teamgenoot wel/niet mee? Ga je ook kijken naar resultaten in andere raceklasses? Beoordeel je het op 'het talent' wat iemand laat zien?

No offense maar deze discussies zijn zo zinloos omdat iedereen er een andere definitie van 'goede coureur' op nahoudt.
O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:21:49 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_146413205
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor 2011. De overige seizoenen was Lewis beter. En hij had sowieso elk seizoen meer uitvallers dan Jenson.
Ik zei dan ook "in die 3 seizoenen samen" ;)
Maar hé, ik heb ook nooit ontkend dat Hamilton een snellere coureur is dan Button, al ben ik al jaren fan van de beste man.
Tevens is Rosberg ook een prima coureur. En of Rosberg beter is dan Button? Tja, Rosberg lijkt nooit een minder weekend te hebben waarin hij geen snelheid lijkt te hebben. JB wil soms wel eens zo'n weekend hebben..
Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier. En Button wordt vaak al een saaie rijder genoemd, kan je nagaan :D

Maargoed, welke rijder nu het beste is maakt mij niet uit, ik geniet nog altijd van de F1 :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 20:51:11 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146414380
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar :+
Ben ik wel voor, ben sowieso geen drinker :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146414721
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

Aan de andere kant, ik kan me ook geen bijzondere races of acties van Rosberg herinneren. Dus misschien is hij beter, maar dan wel saaier.
De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:07:28 #186
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146417938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

De zwembadchicane in Monaco in de Williams, waar hij alle hoeken van de auto reedt. Daarmee houdt het bij mij wel op inderdaad. En achterop die HRT in Abu Dhabi.
you'a always havva to lieva da spees!!!

https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg

Niet heel netjes in Bahrein '12....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 22:15:05 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146418313
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

you'a always havva to lieva da spees!!!

https://www.google.be/url(...)MFa_FGe0W06IYpmBHVrg

Niet heel netjes in Bahrein '12....
We hebben een reisgenoot erbij w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146419784
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:54:17 #189
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146419905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, maar het is ook grotendeels subjectief. Toch zal niemand ontkennen dat Hamilton en Alonso waanzinnig goede coureurs zijn.
Haha kom je hier nog maar net? :P Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.

Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:54:40 #190
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_146419923
quote:
Hij bedoelt te zeggen: Kvyat kan er geen kut van. :P
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:55:12 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146419944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef Fer het volgende:
Stel dat Bianchi straks weer bijkomt (laten we het hopen), dan bestaat gewoon zijn raceteam niet meer. Dat lijkt me ook wel bizar.
Daar heb je een heel terecht punt. Ik vraag mij overigens ook af wat Chilton van dit hele verhaal vindt. Die is in feite ook sinds vandaag werkloos opeens.
pi_146420313
De goede monteurs zullen vrij snel worden overgenomen door andere raceteams en zo zal vrij snel iedereen ergens anders werken en de boedel verkocht zijn.

Dat lijkt me toch echt zo'n rare ervaring. Heel raceteam, floep weg.
.
  zaterdag 8 november 2014 @ 09:19:46 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146425970
quote:
Als hij bij komt heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd en hij is/was een Ferrari mannetje
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:18:49 #194
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146427580
quote:
En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:25:13 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146427679
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En als blijkt dat het team hem te veel heeft gepushed in de regen en er een civiele rechtszaak komt voor schadevergoeding dan kun je van een kale kip geen veren meer plukken.
Juridisch zal het niet veel uitmaken, die gene die push push push riep zal toch hoofdelijk verantwoordelijk zijn.
hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
pi_146428024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Haha kom je hier nog maar net? :P Hamilton wordt compleet de grond in geboord op dit forum. Volgens sommigen kan hij nog geen bocht iets goeds doen, is hij alleen maar kampioen geworden omdat hij bij McLaren reed, etc.

Maar goed, of iemand een goede coureur genoemd wordt gaat hand in hand met of de poster die coureur mag of niet. Voor voorbeelden: lees de posts van Weltmeister o.i.d.
Dat lijkt me projectie. Ik mag hem niet omdat ik het een verwend nest vind, die zeurt op zijn auto terwijl hij zelf WK's misloopt door falen onder druk. Ook vind ik hem geen goede inhaler maar iemand die het moet hebben van 'laat me er langs of we gaan er allebei af'. Maar dat is voor mij geen reden om labiele Lewis langzamer te maken dan hij is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:47:56 #197
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146428034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoofdelijk is wel een lullige woordspeling in deze zaak en de vraag is ook nog of dat zo is, lijkt me dan ook dat ze eerder hun pijlen op Charlie Whiting dus FIA richten
Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 8 november 2014 @ 11:54:20 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146428118
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijker aangezien Bianchi en FIA geen rechtstreekse band met elkaar hadden.
Ook zal de FIA mogelijk de teams iets hebben laten tekenen dat ze op eigen risico meedoen aan het circus en dat de FIA niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor gevolgschade.
Bij een werkgever/werknemer relatie kan dat niet.
Een andere partij is Suzuka omdat het op hun terrein plaatsvond en daarmee eigenlijk eindverantwoordelijk zijn voor alles wat er op gebeurt.
Dat het een moeilijke zaak gaat worden lijkt me duidelijk, geen idee hoe dat verder juridisch is afgedekt, we gaan het zien maar hij zelf was toch op zijn minst mede verantwoordelijk.

Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
pi_146428243
Volgens TV gids geen F1 op Veronica?
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:02:52 #200
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_146428266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meest lullige is natuurlijk dat zijn leven naar de klote is
Dat is waar, maar onderdeel van het spel waar we door te kijken ook aan mee doen.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')