In dat geval zou hij ook geen gerechtelijke stappen hoeven te ondernemen wat hij wel van plan is. Dus ik ga ervan uit dat hij wel degelijk een contract heeft dat afgekocht moet worden, net zoals dat van Sutil.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.
Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
Hoeveel vrije tijd heb je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit vermoed ik dus ook, ik zou zo'n F1-contract wel eens willen zien en doorlezen, ben enorm benieuwd wat er allemaal instaat.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.
VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.
Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef Nober het volgende:
Jongens, ik heb de oplossing al klaar liggen.
VT1: Van der Garde en Sutil.
VT2: Ericsson en Nasr.
Snelste twee door naar VT3 en de kwalificatie + race.
Dan mis je misschien een "als"quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Selectief lezen
Niet alles is interessant.
Ericsson en Nasr worden opgesloten zodat ze de tijden van VT1 niet te weten komen, ook zal het per GP wisselen.quote:
Ze krijgen gewoon ergens halverwege een setje options en 4 ronde's aan benzine en laat het dan maar zien.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat werkt niet aangezien ze in de VT's nog wel eens wat willen testen.
En dan heb je geen gelijke machines en dus geen eerlijke vergelijking.
Dat mag reglementair niet. Vier coureurs in VT1 en VT2 wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:48 schreef Fer het volgende:
Ja goed idee Sauber met vier wagens, meer kans op punten toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |