Hoe ontvang jij Sky?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter''
Tevens, zijn daar beelden met geluid van?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Giedo net op Sky met een heel verbaasde kop dat hij dat zitje niet heeft gekregen: ''Yes well, I'm really surprised, surprised with a capital....... letter''
Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42''quote:
Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Acestream (aangepaste VLC player) + Torrent-tv.ru + Raspberry PI op de TV aangesloten (met XBMC/Kodi draaiende) = Sky Sports F1 op 42''
Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dit soort taferelen volgend jaar ook weer bij Sport1?
Zolang RVD er maar niet bij komt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als ze de Formule 1 een beetje begrijpelijk en aantrekkelijk willen houden voor Nederland moeten ze er minstens iemand naast zetten die wel naar het scherm kijkt en weet waar hij/zij het over heeft.
Geen probleem hoor. Dan moet je dus die Acestream speler downloaden, en dan een torrent afspelen met die speler. Chromebook met hdmi op de tv aansluiten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm, dat kan ik dus niet allemaal, fuck een chromebook.
Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 appquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:21 schreef RingBewoner het volgende:
Zolang RVD er maar niet bij komt.
Loopt dat dan niet achter met beeld?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm ok, het kán inderdaad nog erger. Voorlopig maar het commentaar via de F1 app
Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
Loopt dat dan niet achter met beeld?
En welke app is dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, die loopt juist vaak voor ten opzichte van RTL. Is vooral bij de start nog wel eens irritant, maar later niet meer.
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
De officiele Formula1 app die aan het begin van het jaar 9 euro kostte. En dus naast commentaar ook de live timing, teamradio's, replays etc levert.
Door de doorontwikkeling van de app vond ik het dit jaar zeker het geld waard en zal 'm volgend jaar ook weer meteen kopen als de prijs hetzelfde is (en niet iets van 30 euro als vorig jaar).quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
Ah, die ik dus niet gekocht heb omdat ik het dat niet waard vindt. Ik kan volgens mij wel bbc aanzetten voor commentaar.
twitter:fergieweather twitterde op zaterdag 08-11-2014 om 16:44:17#F1 #BBCF1 #INTERLAGOS 1542GMT The UBIMET forecasters have now advised teams that heavy showers are no longer expected into qualifying. reageer retweet
Zelfde hier, maar dan via de RasPi ipv chromecastquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
gewoon simpel via eerste rij...kon em open laten staan na practice 3:)quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
Zo ik zit we klaar voor. Langleve streams via chrome cast. Nu even via Flash, acestream via vlc kan tegenwoordig ook gestreamt worden aangezien je nu de chrome cast kan laten uitzenden wat er op je computer scherm gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |