abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:10:51 #1
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146395471

De BBC zendt enkel uitgebreide samenvattingen uit -O-

Vrijdag 31 Oktober
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 1e Vrije Training
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, 2e Vrije Training

Zaterdag 1 November
16:00 - Formule 1: GP van Amerika, 3e Vrije Training
18:45 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (Extra 1)

Zondag 2 November
14:00 - Formule 1: GP van Amerika, Kwalificatie (h)
20:00 - Formule 1: GP van Amerika, Race

Zaterdag 1 November
22:00 - Formula 1 2014, The American Grand Prix - Qualifying highlights (BBC 2)

Zondag 2 November
23:30 - Formula 1 2014, The American Grand Prix highlights (BBC 1)

Zaterdag 1 November
18:40 - Formel 1: Qualifying

Zondag 2 November
19:45 - Formel 1: Countdown
21:00 - Formel 1: Das Rennen
22:45 - Formel 1: Siegerehrung und Highlights

Continue stream
Continue stream 2

Dit weekend weer live timing, gehost door Nattekat *O*

VT1 w/: m62-973-074 (Onder voorbehoud)
Kwalificatie: m35-188-320
Race: m10-908-334
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:11:42 #2
343196 RingBewoner
pi_146395487
Sorry, duurde beetje te lang.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:12:07 #3
343196 RingBewoner
pi_146395495
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef IBAZ het volgende:
Sutil en VdG gaan volgens hun eigen zeggen een rechtszaak aanspannen.
pi_146395540
OP is USA? Training vanaf 13.00 zo te zien :9
Where facts are few, experts are many.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 november 2014 @ 11:13:57 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146395545
Ben zeer benieuwd of Kaltenborn wel echt weet waar ze mee bezig is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146395570
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens mij niet.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:15:35 #7
343196 RingBewoner
pi_146395596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ooit eens een OP gemaakt, was bijna niemand echt enthousiast over.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:18:11 #8
343196 RingBewoner
pi_146395666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.

Edit:

http://www.gpupdate.net/n(...)ecoureur-bij-sauber/ Tadaa,

quote:
Maar natuurlijk ben ik een coureur en wil ik het team en de wereld laten zien wat ik kan en dat ik een racezitje verdien bij Sauber in 2015.
Hieruit trek ik de conclusie dat hij geen racezitje of de belofte op een stoeltje destijds heeft gekregen of lees ik het heel gek?

[ Bericht 11% gewijzigd door RingBewoner op 07-11-2014 11:23:42 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 11:19:47 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146395715
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Komt zo goed, ik heb niet de middelen voor alle banners, maar een basis moet te doen zijn :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:23:55 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146395830
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zou ze nou echt zo dom zijn om 4 rijders een racecontract te geven? Ik denk het niet. VDG heeft dit jaar heel bewust gekozen voor een jaartje zijlijn, daarbij is hem toendertijds slechts toegezegd dat hij volgend jaar kon racen. VDG omschreef het toen destijds volgens mij zelf als 'nu een stap opzij zodat we volgend seizoen waarschijnlijk een stap omhoog kunnen doen'. Het zou toch raar zijn als Kaltenborn hem een contract laat tekenen waarin staat dat je in 2014 test- en reserverijder bent om dan in 2015 in te mogen stappen, ze weet echt niet wie er dan klaarstaan met geld en talent om in te stappen hoor.
Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146395840
Jongens, Giedo is gewoon niet goed genoeg. Rijdt Max Verstappen VT1??
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:24:37 #12
343196 RingBewoner
pi_146395848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Klopt en ja.
pi_146395855
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

quote:
... Sutil signed a firm two-year deal last year which did not require him to bring any sponsorship – and he is paid a salary by the team. Sources suggest that there are no options or any way Sauber can cancel the contract without it becoming an expensive exercise for the Swiss team.
...
Meanwhile sources say that Giedo van der Garde also has a contract to race for Sauber in 2015 and the team could face two legal challenges….
quote:
Also surprised was van der Garde’s good paddock friend Nico Hulkenberg, who admitted he had only talked to the Dutchman about his 2015 contract on Tuesday. So while Nasr should be celebrating his impending step up to the Formula 1 grid, the mood is in fact dark.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:25:53 #14
343196 RingBewoner
pi_146395898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat in elk contract staat wat een (test/reserve)rijder mag en wat daar evt. als tegenprestatie in staat (sponsorgeld meenemen bv.). Daarnaast zal er ook instaan hoe beide partijen onder het contract uit kunnen en welke gevolgen daar aan vast zitten. Sauber is geen nieuw team en zij hebben echt wel wat ervaring met contracten maken.

Evt. rechtzaken zullen waarschijnlijk gaan om wat buiten de contracten om (mondeling) beloofd is. In ieder geval in nederland is dat meestal al rechtsgeldig.
Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
pi_146395923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146395962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Adrian en Giedo een contract voor volgend jaar hebben en dat die niet door Sauber gerespecteerd worden.
Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:27:43 #17
343196 RingBewoner
pi_146395965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens Adam Cooper hebben zowel Sutil als Van der Garde een contract voor volgend jaar, iets wat ook door Hulkenberg bevestigd lijkt te zijn.

[..]

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
pi_146395992
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ja, maar dan blijft mijn eerdere idee staan. Zou er nou echt nog een team zijn die iemand aannemen als test- en reserverijder en contractueel laten vastleggen dat die persoon het seizoen erop racecoureur word? VDG had al moeite om voor 1 seizoen sponsorgeld mee te nemen, waarom zouden er geldschieters zijn die het voor 2 seizoenen doen?
Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:29:43 #19
343196 RingBewoner
pi_146396043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wie zegt dat er in de loop van dit jaar geen nieuw contract is afgesloten voor volgend jaar en dat dat nu door Sauber aan de kant geschoven wordt ten faveure van het geld van Nasr?
Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
pi_146396069
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Oké, en als dat dan zo is, waarom zegt VDG dat dan niet als hem er naar wordt gevraagd? Dat hij gewoon zegt, 'jongens, ik heb mijn contract begin dit jaar al getekend en ik race volgend jaar voor Sauber'. Hij heeft dan immers geen enkele reden om er over te zwijgen.
Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:30:49 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146396071
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk op dit punt hoor. Vooral een team in geldnood zal niet snel dat soort contracten afsluiten, of ze moeten heeeeel dom zijn, maar dan verdienen ze de rechtzaak ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is F1, als Giedo naar een beter team kon had hij ook niet gezegd van nee ik rij volgend jaar al bij Sauber maar toch bedankt.
En daarom ga ik er ook vanuit dat elk team én elke coureur een escape clause in hun contract hebben staan. Al dan niet vergezeld met een leuke financiele compensatie.

quote:

[..]

Dat was ook al mijn gedachte ja. Het "Guide gaat racen" nieuws kwam de afgelopen tijd wat binnengesijpeld. Maar als hij echt gegarandeerd een stoeltje had was dat vast veel grootser aangekondigd.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146396113
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dus wat jij wil zeggen is: VDG heeft in januari een 2-jarig contract getekend met de voorwaarde om in 2015 daadwerkelijk te gaan racen en dat er later een contract is getekend waarbij ze daar allerlei voorwaarden en clausules aan verbinden?
Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:23 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146396195
quote:

[..]

Als ie dat had dan had hij allang eerder geroepen dat ie er zou racen he!
Dat heeft ie niet gedaan en in de quotes van websites die ik hier lees, lees ik veel woorden zoals "waarschijnlijk" en "ik verwacht".
Er zullen wel een hoop als als als in gezeten hebben in dat contract en wellicht voldeed VdG er wel aan maar dat Nasr iets betere alsjes heeft gehad.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:35:30 #24
343196 RingBewoner
pi_146396198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat het team dat naar buiten moet brengen en nog niet gedaan heeft omdat ze een bepaalde coureur moeten afkopen en dat pas op het laatste moment doen om die coureur niet te demotiveren voor de rest van het seizoen, zodat deze nog eventueel belangrijke punten voor het team kan binnenharken?
Ehm, ik kan je gedachtegang redelijk volgen en je lange zin ook wel ontleden. Maar VDG hoeft helemaal niet afgekocht te worden, de enige die afgekocht zou moeten worden is in dit geval Sutil, maar die lijkt redelijk zeker van zijn zaak. Ik denk dat wij niet alles weten en dat dingen verkeerd door de media worden opgepakt.

Gelukkig zijn dubbele contracten voor VDG geen onbekende materie.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:37:17 #25
343196 RingBewoner
pi_146396239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik denk dat hij een testcontract had met een optie als racecoureur voor volgend jaar en in de loop van dit jaar (en waarschijnlijk pas in de afgelopen maand(en)) een contract heeft getekend als racecoureur voor volgend jaar.
Kijk, nu begin ik te volgen wat jij bedoelt. Hier kan natuurlijk wat inzitten en snap ik je punt ook wat meer van een coureur niet willen demotiveren. Echter, als we kijken naar McLaren heb ik niet de indruk dat daar de motivatie weg is terwijl er genoeg reden voor twijfel is. Dus om één of andere reden kan ik het toch niet helemaal geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')