Zolang hij maar voor zijn teamgenoot finished is hij goed bezig. De rest hangt af van de auto. Kijk maar naar Ricardo, die wint nu gewoon races terwijl in de TR hij in het midden zat te roeren.quote:Op zondag 23 november 2014 10:17 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd of Verstappen wel op een fatsoenlijke positie de volle race kan finishen. Tot nu toe stelt heel Torro Rosso op zondag nogal teleur.
Niet te vergeten dat Ricciardo aanvankelijk nog zijn dagen in een HRT moest slijten!quote:Op zondag 23 november 2014 10:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zolang hij maar voor zijn teamgenoot finished is hij goed bezig. De rest hangt af van de auto. Kijk maar naar Ricardo, die wint nu gewoon races terwijl in de TR hij in het midden zat te roeren.
Dus gewoon zorgen dat je (flink) beter bent dan je teamgenoot en ju
Op het moment van bekendmaking dattie naar RB zou vertrekken had Vergne zelfs meer punten dan Ricardo.quote:Op zondag 23 november 2014 11:12 schreef franklop het volgende:
En Ricciardo was toch ook niet superveel beter dan zijn teamgenoot?
Qua punten /resultaten dan he
Conclusie: RBR haat Vergne.quote:Op zondag 23 november 2014 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op het moment van bekendmaking dattie naar RB zou vertrekken had Vergne zelfs meer punten dan Ricardo.
Er zijn vast goede redenen voor de keuze die wij niet weten.quote:Op zondag 23 november 2014 11:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op het moment van bekendmaking dattie naar RB zou vertrekken had Vergne zelfs meer punten dan Ricardo.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 23 november 2014 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn vast goede redenen voor de keuze die wij niet weten.
5,387 miljard blikjes verkocht in 2013 volgens Wiki....quote:Op zondag 23 november 2014 11:51 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het nog altijd absurd vinden dat een fabrikant van 1 specifiek drankje zoveel geld binnen heeft weten te harken dat ze 2 F1 teams kunnen runnen.
Volgens mij zou een Coca Cola makkelijk het hele veld kunnen runnen in zn eentje dan of niet?
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1quote:Wie wordt Alonso's teamgenoot bij McLaren?
Ron Dennis hoopt dat iemand uit Legoland zijn keuze financiert.
"I have a strong desire for Denmark to wake up and realise that they have an unique opportunity to support someone who could easily become a sporting legend of the country. I hope that one of the multinationals realises that life is not always about money but also national pride.
I've done my part, and I think it's time that Denmark does the same."
Dus ook - zelfs - bij het zonder hoofdsponsor rond racende McLaren draait momenteel veel om geld.
Ik hoop het zo dat Jenson blijft.quote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Meike26 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)en-formule-1-rijden/
Als je dit bericht zo leest, dan kan het dus toch eigenlijk niet missen dat ze met Button verder gaan? Zo bijzonder talent is Magnussen niet en heeft hele jaar minder gepresteerd dan Button, Perez was duidelijk wel een geduchte tegenstander voor hem en wat mij betreft een slechte zet van McLaren om hem weg te doen.
Met Magnussen verder gaan heeft weinig zin als ze voor 2016 snelle Stoffel in het vizier hebben. Dus Button een waardig afscheids-jaar geven naast Alonso en dan weer opnieuw beginnen met een talent die het waarschijnlijk wel in zicht heeft. Button kan dan voor komend jaar alvast 'shoppen' bij diverse WEC teams om stoeltje te vinden voor 2016
Stiekem een beetje jammer. Had graag een clash tussen de lage landen gezien in de F1. Den Belg versus den Nederlander.quote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Meike26 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)en-formule-1-rijden/
Als je dit bericht zo leest, dan kan het dus toch eigenlijk niet missen dat ze met Button verder gaan? Zo bijzonder talent is Magnussen niet en heeft hele jaar minder gepresteerd dan Button, Perez was duidelijk wel een geduchte tegenstander voor hem en wat mij betreft een slechte zet van McLaren om hem weg te doen.
Met Magnussen verder gaan heeft weinig zin als ze voor 2016 snelle Stoffel in het vizier hebben. Dus Button een waardig afscheids-jaar geven naast Alonso en dan weer opnieuw beginnen met een talent die het waarschijnlijk wel in zicht heeft. Button kan dan voor komend jaar alvast 'shoppen' bij diverse WEC teams om stoeltje te vinden voor 2016
Waarbij je niet moet vergeten dat Perez al 2 seizoenen had gereden in de Sauber en Magnussen een rookie is. Als ze Magnussen houden is er een goede reden voor, en het vergelijken tussen Perez en Magnussen werd vorig jaar al gedaan in de simulator. Magnussen zit niet voor niet enkel in die wagen omdat ie mooie blonde haartjes heeftquote:Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Meike26 het volgende:
En Hamilton en co doen niet meer mee? Knapquote:Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef Meike26 het volgende:
Die gaat er dus wel komen, alleen nog een jaartje of 2/3 geduld hebben![]()
Dan strijden VanDoorne en Verstappen in 2017 om het WK...
Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen. Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.quote:Op zondag 23 november 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarbij je niet moet vergeten dat Perez al 2 seizoenen had gereden in de Sauber en Magnussen een rookie is. Als ze Magnussen houden is er een goede reden voor, en het vergelijken tussen Perez en Magnussen werd vorig jaar al gedaan in de simulator. Magnussen zit niet voor niet enkel in die wagen omdat ie mooie blonde haartjes heeft
pssst Kevinquote:Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen. Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.
Kevin, Jan reed 20 jaar geleden. Dat die wagen poep is heeft uiteraard niets te maken met de resultaten in het interne team duel. Maar je lijkt ervaring van coureurs te onderschatten. Iedereen hemelt Kvyat op, en waar staat die tov Vergne?quote:Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen.
Nogmaals: rookie tov 2 jaar ervaring.quote:Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |