abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146920510
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:17 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd of Verstappen wel op een fatsoenlijke positie de volle race kan finishen. Tot nu toe stelt heel Torro Rosso op zondag nogal teleur.
Zolang hij maar voor zijn teamgenoot finished is hij goed bezig. De rest hangt af van de auto. Kijk maar naar Ricardo, die wint nu gewoon races terwijl in de TR hij in het midden zat te roeren.

Dus gewoon zorgen dat je (flink) beter bent dan je teamgenoot en ju :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 23 november 2014 @ 11:09:18 #127
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_146920862
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 10:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zolang hij maar voor zijn teamgenoot finished is hij goed bezig. De rest hangt af van de auto. Kijk maar naar Ricardo, die wint nu gewoon races terwijl in de TR hij in het midden zat te roeren.

Dus gewoon zorgen dat je (flink) beter bent dan je teamgenoot en ju :)
Niet te vergeten dat Ricciardo aanvankelijk nog zijn dagen in een HRT moest slijten!
pi_146920918
En Ricciardo was toch ook niet superveel beter dan zijn teamgenoot?

Qua punten /resultaten dan he
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_146920987
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 11:12 schreef franklop het volgende:
En Ricciardo was toch ook niet superveel beter dan zijn teamgenoot?

Qua punten /resultaten dan he
Op het moment van bekendmaking dattie naar RB zou vertrekken had Vergne zelfs meer punten dan Ricardo.
  zondag 23 november 2014 @ 11:21:20 #130
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_146921045
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 11:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Op het moment van bekendmaking dattie naar RB zou vertrekken had Vergne zelfs meer punten dan Ricardo.
Conclusie: RBR haat Vergne. oO/
pi_146921529
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:21 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Conclusie: RBR haat Vergne. oO/
Of denken meer blikken te kunnen verkopen in Australie, dan Frankrijk.
.
pi_146921577
Ik blijf het nog altijd absurd vinden dat een fabrikant van 1 specifiek drankje zoveel geld binnen heeft weten te harken dat ze 2 F1 teams kunnen runnen.

Volgens mij zou een Coca Cola makkelijk het hele veld kunnen runnen in zn eentje dan of niet? :)
pi_146921632
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 11:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er zijn vast goede redenen voor de keuze die wij niet weten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146921705
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er zijn vast goede redenen voor de keuze die wij niet weten.
Ongetwijfeld :)
pi_146921761
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 11:51 schreef Geralt het volgende:
Ik blijf het nog altijd absurd vinden dat een fabrikant van 1 specifiek drankje zoveel geld binnen heeft weten te harken dat ze 2 F1 teams kunnen runnen.

Volgens mij zou een Coca Cola makkelijk het hele veld kunnen runnen in zn eentje dan of niet? :)
5,387 miljard blikjes verkocht in 2013 volgens Wiki....

En niet alleen twee F1 teams, maar ook nog eens dertien andere teams in diverse stadions plus wat ze verder nog sponsoren, organiseren en bezitten aan vastgoed.
pi_146922308
Doe maar 5,4 miljard blikjes :)
pi_146925808
quote:
Wie wordt Alonso's teamgenoot bij McLaren?
Ron Dennis hoopt dat iemand uit Legoland zijn keuze financiert.

"I have a strong desire for Denmark to wake up and realise that they have an unique opportunity to support someone who could easily become a sporting legend of the country. I hope that one of the multinationals realises that life is not always about money but also national pride.
I've done my part, and I think it's time that Denmark does the same."

Dus ook - zelfs - bij het zonder hoofdsponsor rond racende McLaren draait momenteel veel om geld.
https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 november 2014 @ 16:30:49 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146929126
Hoopt ie op een bedrijf als Maersk?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_146929583
http://www.gpupdate.net/n(...)en-formule-1-rijden/

Als je dit bericht zo leest, dan kan het dus toch eigenlijk niet missen dat ze met Button verder gaan? Zo bijzonder talent is Magnussen niet en heeft hele jaar minder gepresteerd dan Button, Perez was duidelijk wel een geduchte tegenstander voor hem en wat mij betreft een slechte zet van McLaren om hem weg te doen.

Met Magnussen verder gaan heeft weinig zin als ze voor 2016 snelle Stoffel in het vizier hebben. Dus Button een waardig afscheids-jaar geven naast Alonso en dan weer opnieuw beginnen met een talent die het waarschijnlijk wel in zicht heeft. Button kan dan voor komend jaar alvast 'shoppen' bij diverse WEC teams om stoeltje te vinden voor 2016 :)
pi_146929691
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:48 schreef Meike26 het volgende:

Als je dit bericht zo leest, dan kan het dus toch eigenlijk niet missen dat ze met Button verder gaan? Zo bijzonder talent is Magnussen niet en heeft hele jaar minder gepresteerd dan Button, Perez was duidelijk wel een geduchte tegenstander voor hem en wat mij betreft een slechte zet van McLaren om hem weg te doen.

Met Magnussen verder gaan heeft weinig zin als ze voor 2016 snelle Stoffel in het vizier hebben. Dus Button een waardig afscheids-jaar geven naast Alonso en dan weer opnieuw beginnen met een talent die het waarschijnlijk wel in zicht heeft. Button kan dan voor komend jaar alvast 'shoppen' bij diverse WEC teams om stoeltje te vinden voor 2016 :)
Ik hoop het zo dat Jenson blijft.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146929750
Anders ik wel... ik zou het echt smerig van McLaren vinden om een F1 kampioen na 15 jaar F1 zo af te serveren... Nog smeriger en viezer dan het afscheid van Barrichello uit de F1...

Wat er dus ook niet was.
  zondag 23 november 2014 @ 17:11:54 #142
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_146930291
quote:

Stiekem een beetje jammer. Had graag een clash tussen de lage landen gezien in de F1. Den Belg versus den Nederlander. w/
pi_146930559
Die gaat er dus wel komen, alleen nog een jaartje of 2/3 geduld hebben ;)

Dan strijden VanDoorne en Verstappen in 2017 om het WK... 8-)
  zondag 23 november 2014 @ 17:46:15 #144
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146931163
quote:
Waarbij je niet moet vergeten dat Perez al 2 seizoenen had gereden in de Sauber en Magnussen een rookie is. Als ze Magnussen houden is er een goede reden voor, en het vergelijken tussen Perez en Magnussen werd vorig jaar al gedaan in de simulator. Magnussen zit niet voor niet enkel in die wagen omdat ie mooie blonde haartjes heeft :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146931447
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef Meike26 het volgende:
Die gaat er dus wel komen, alleen nog een jaartje of 2/3 geduld hebben ;)

Dan strijden VanDoorne en Verstappen in 2017 om het WK... 8-)
En Hamilton en co doen niet meer mee? Knap ;)
pi_146933579
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Waarbij je niet moet vergeten dat Perez al 2 seizoenen had gereden in de Sauber en Magnussen een rookie is. Als ze Magnussen houden is er een goede reden voor, en het vergelijken tussen Perez en Magnussen werd vorig jaar al gedaan in de simulator. Magnussen zit niet voor niet enkel in die wagen omdat ie mooie blonde haartjes heeft :)
Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen. Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.
  zondag 23 november 2014 @ 19:20:06 #147
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146933746
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen. Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.
pssst Kevin ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 23 november 2014 @ 19:20:47 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146933767
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 19:15 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik vind hem anders knap tegenvallen. Vorig jaar was die McLaren ruk, dit jaar ook en Perez heeft het imo beter gedaan dan Jan Magmussen.
Kevin, Jan reed 20 jaar geleden. Dat die wagen poep is heeft uiteraard niets te maken met de resultaten in het interne team duel. Maar je lijkt ervaring van coureurs te onderschatten. Iedereen hemelt Kvyat op, en waar staat die tov Vergne?
quote:
Als hij zo'n belofte is, had ik toch meer Ricciardo taferelen willen zien tov Vettel.
Nogmaals: rookie tov 2 jaar ervaring.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146934412
Inderdaad zeg.. Magnussen is een rookie. Iedereen hemelt Kvyat wel op maar die heeft maar acht puntjes bij elkaar gereden in een heel jaar.
  zondag 23 november 2014 @ 19:56:31 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146935069
In zijn eerste race reed Magnussen direct naar het podium. Die jongen kan echt wel hard karren hoor :D
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')