SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
dit welquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef Cosmo. het volgende: Ik lig nog in mijn bed, ik ben bang voor buiten de dekens
ARG7 is altijd belangrijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:36 schreef Cosmo. het volgende:
Dan is dit topic niet meer relevant toch
wanneer is de housewarming?quote:
handig. het begint best fris te worden.quote:
Goedenavond gianniquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig. het begint best fris te worden.
goedemorgen klinkie
Ik niet. Er is ook geen kermis hier in de buurtquote:
ik was daarnet bij de Intratuin heeeeeeeeeel erg in de verleidingquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne dag dit!
11-04-'11
Een dag om nooit meer te vergeten.
Amen.
quote:
quote:
Even een minuutje stilte voor het ontstaan van ARGquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Hij staat in mijn agenda. Volgend jaar feestje hier
goede nacht mooie klinkiequote:
Ik weet het nog goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Even een minuutje stilte voor het ontstaan van ARG
11 april 2011 will never be forgotten
jij bent zooooo Peterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jij bent zooooo PeterIk ken Peter niet. ik ben wolfjenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
mogguh.quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zondag 9 november 2014 10:53 schreef Cosmo. het volgende:
er komt ook geen einde aan, stug doorgaan
hoe gaat/vordert het?quote:
moeten nog een vloer en dan verhuizenquote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe gaat/vordert het?
en pics natuurlijk
stiekem altijd geweten dat klinkie een kloon van cosmo wasquote:Op maandag 10 november 2014 10:03 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
moeten nog een vloer en dan verhuizen
onjuist ik ben gewoon gedwongen tot slavenarbeid door klinkerquote:Op maandag 10 november 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem altijd geweten dat klinkie een kloon van cosmo was
heb je dit niet vrijwillig aangeboden?quote:Op maandag 10 november 2014 10:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
onjuist ik ben gewoon gedwongen tot slavenarbeid door klinker
zou helpen als het niet zo ver weg zou zijnquote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef Cosmo. het volgende:
Het is me vrijwillig verplicht gesteld.
terechte klachtquote:
als ik welkom ben...quote:Op maandag 10 november 2014 23:46 schreef Cosmo. het volgende:
kom jij ook naar de housewarming beach
jij bent altijd welkom bij mij, mits je een tijgerstring aan trektquote:
heb je al een koelkast dan voor koud bier???quote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat het feestje maar beginnen, de dansvloer is readyyyyyy.
nee nog steeds nietquote:Op woensdag 12 november 2014 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je al een koelkast dan voor koud bier???
Niiiicequote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klinkie heeft als een echte bouwvakker 100%NL op de radioquote:Op donderdag 13 november 2014 07:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Binnennnnnn binnnennn van binnennnnn binnen in mn hart en ziel van binnennnnn
nietwaar, immer npo radio 2!quote:Op donderdag 13 november 2014 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkie heeft als een echte bouwvakker 100%NL op de radio
oke.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietwaar, immer npo radio 2!
goedemorgen meneerquote:Op donderdag 13 november 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
goedemorgen jongedame.
hoe gaat het?
is je aanrecht al gepoetst?
waar blijven de verbouwingspics?
ook moe, maar goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen meneer
ben moeee maar verder wel okeee en jij?
die komen later misschien, misschien ook niet
Nee ik wacht bericht af van de meneer die daar over gaat
quote:Op donderdag 13 november 2014 08:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb foto's hoormaar niet onkine eigenlijk
echt he, ik snap niet waarom we haar nog aandacht gevenquote:
welke koekjes?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:56 schreef Cosmo. het volgende:
Omdat ze omkoopt met koekjes en cola
SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kabelinternetSPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nice.SPOILER: picsssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie ramen. hoe is het uitzicht overdag?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb liever Snickersquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:18 schreef Cosmo. het volgende:
jan hoe is het met jouw missie naar mars?
Niet spetterend, maar prima te doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
mooie ramen. hoe is het uitzicht overdag?
Hoe kun je!quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:19 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb die hello kitty meme UI niet meer
Wauw dit was echt lang geleden.quote:
Beetje een jonge Ernst met nog haar, van Bobby en de restquote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=635
Beter dan Jordy van Loon.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beetje een jonge Ernst met nog haar, van Bobby en de rest
Op wie?quote:
nahhhhquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je bent gewoon jaloers.
[..]
Kan toch zomaar evenquote:Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je bent gewoon jaloers.
[..]
Op wie?![]()
En dat je nog wakker bent op dit tijdstip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is cosmo in het witte huis ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 02:20 schreef JanPiraat het volgende:
Wat is cosmo met een revolver ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is cosmo in het witte huis ?wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
ik ben overal jongehquote:Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Beach het volgende:
[..]
jij was er niet dus jij snapt het niet
Haha toch weer de lp bak ingedoken dus, dat wordt wekelijkse trip daarheen of niet :$quote:Op zondag 16 november 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso. Ik had bijna ABBA LP gekocht toen ik woensdag terug ging om juiste adres door te geven.
Ja hoor,quote:Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef Cosmo. het volgende:
dansen jullie wel eens op abba muziekjes?
addict is zequote:Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haha toch weer de lp bak ingedoken dus, dat wordt wekelijkse trip daarheen of niet :$
quote:Op zondag 16 november 2014 23:21 schreef Cosmo. het volgende:
we gaan gewoon doen alsof wij de jury zijn
Daar kan ik mee leven :$quote:Op maandag 17 november 2014 00:17 schreef Cosmo. het volgende:
kb is die vrolijke met de grote oren
ik ben die stoere meneer achterin
en jij bent die meneer met die leuke blouse
pittig kort kapsel?quote:
oke.quote:
goedemorgen klussertquote:
wil je meer?quote:
ok dan moet je wel ff wachten totdat ik thuis benquote:
Jonge bij jou gifje was het gelijk duidelijk waar de kwaliteit vandaan kwamquote:
Hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 21:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jonge bij jou gifje was het gelijk duidelijk waar de kwaliteit vandaan kwam
Misschien nog maandje na de vakantie ziekte faken dan om dat levenswerk waar te makenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:00 schreef Cosmo. het volgende:
Voor het inladen zou ik maar vast een paar weken uittrekken
ohw, goede avondquote:
sorry ben dootquote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
Papegaaitje leef je nog, ieaaa deeaaa
goeie meatspinquote:
is wel lekker idd lekker denneappelsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
Doorbreuk de sleur !
Besmeur je huis met dennenappelgeur
Als ik een denneappel was, dan zou ik niet op FOK posten geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is wel lekker idd lekker denneappels
ben jij een kastanje??quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als ik een denneappel was, dan zou ik niet op FOK posten geloof ik
gezond 2015 jan!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:29 schreef JanPiraat het volgende:
Wolfie houdt het in leven hiergelukkig nieuwjaar
Met allemaal flatscreens alles erinquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik weet g, zeecontainers enzo...
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie de reactie(s) over 2 weken wel verschijnen
hier gewoon grijsquote:
nietesquote:
kolderquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
Wolfrolf en Gianni zijn dezelfde personen#complot
Dit slaat idd nergens op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
shit, ik ben ontmaskertquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |