abonnement Unibet Coolblue
pi_146601248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Na het commentaar van gister op het ontbreken van een goedemorgen-post dat vandaag gelijk maar weer goed gemaakt :+
_O-
pi_146601781
Goedemorgen!!!!

Vanavond naar glow ❤️
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146601922
mogguh!

Vanavond word mijn motor opgehaald, hij is verkocht *O*
Volgend voorjaar die van mijn vriendin inruilen en iets moois terugkopen waar we beiden fijn op kunnen sturen :s)

zoiets zal het denk ik worden. (Kawasaki Z750)
pi_146602431
Goedemorgen :)

Gaan jullie terug naar 1 motor flip? niet meer samen rijden? ;)

Ik ga vanavond naar de ikea met een vriendin. Ligt mooi tussen onze huizen in, dus dan is het nog wel te doen om een keer doordeweeks af te spreken :)
pi_146602644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:20 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)

Gaan jullie terug naar 1 motor flip? niet meer samen rijden? ;)

Ik ga vanavond naar de ikea met een vriendin. Ligt mooi tussen onze huizen in, dus dan is het nog wel te doen om een keer doordeweeks af te spreken :)
jup, komt 1 motor voor terug.
frau flip moet wat rechterop zitten, en ik wil toch nog wel een beetje kunnen scheuren/sturen.
Dan zal dit de perfecte motor zijn.
Met de kleine is het toch lastig om tegelijk te gaan rijden.
Samen rijden deden we de laatste jaren ook niet, ik rijd wat sportiever als haar namelijk ;)

Ah, gezellig de IKEA leeg kopen, wat inrichting kijken voor je huis?
pi_146602693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:33 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

jup, komt 1 motor voor terug.
frau flip moet wat rechterop zitten, en ik wil toch nog wel een beetje kunnen scheuren/sturen.
Dan zal dit de perfecte motor zijn.
Met de kleine is het toch lastig om tegelijk te gaan rijden.
Samen rijden deden we de laatste jaren ook niet, ik rijd wat sportiever als haar namelijk ;)
Ah ok, dan is het een prima combi verwacht ik :Y

quote:
Ah, gezellig de IKEA leeg kopen, wat inrichting kijken voor je huis?
Ik wil even op de keuken afdeling kijken naar wat kastjes waar de afzuigkap onder zit. Ik heb nu zo'n grote unit en weinig ruimte voor de voorraad. Dus ik hoop dat er iets bij zit waar ik vertrouwen in heb :)
pi_146602810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:33 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

jup, komt 1 motor voor terug.
frau flip moet wat rechterop zitten, en ik wil toch nog wel een beetje kunnen scheuren/sturen.
Dan zal dit de perfecte motor zijn.
Met de kleine is het toch lastig om tegelijk te gaan rijden.
Samen rijden deden we de laatste jaren ook niet, ik rijd wat sportiever als haar namelijk ;)

Ah, gezellig de IKEA leeg kopen, wat inrichting kijken voor je huis?
Mijn ouders hebben toen naast de solo's een zijspan gekocht zodat ik en later ook mijn broertje en de hond ook mee konden ^^

Ook al heb ik al jaren zelf mijn motor rijbewijs en mijn broertje nooit meer mee rijd gaat ons pap nog altijd graag rijden met het zijspan.

Ik moet er altijd nog eens een les voor nemen. Het is niet echt te vergelijken met het rijden op een solo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146602839
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Ah ok, dan is het een prima combi verwacht ik :Y

[..]

Ik wil even op de keuken afdeling kijken naar wat kastjes waar de afzuigkap onder zit. Ik heb nu zo'n grote unit en weinig ruimte voor de voorraad. Dus ik hoop dat er iets bij zit waar ik vertrouwen in heb :)
verwacht ik ook, uiteraard wel eerst een proefritje maken.
We zullen zien van het voorjaar!

qua keukens genoeg keuze daar.. ook met afzuigkappen.
viel spass vast *D
pi_146602882
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben toen naast de solo's een zijspan gekocht zodat ik en later ook mijn broertje en de hond ook mee konden ^^

Ook al heb ik al jaren zelf mijn motor rijbewijs en mijn broertje nooit meer mee rijd gaat ons pap nog altijd graag rijden met het zijspan.

Ik moet er altijd nog eens een les voor nemen. Het is niet echt te vergelijken met het rijden op een solo.
Een zijspan zie ik me nog niet zo snel op rijden ;)
De kleine moet maar wachten tot ze groot genoeg is voor ze achterop mag :P

Het zal idd heel anders sturen, maar zelf ff oefenen op een industrieterrein geen optie?
pi_146602964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Een zijspan zie ik me nog niet zo snel op rijden ;)
De kleine moet maar wachten tot ze groot genoeg is voor ze achterop mag :P

Het zal idd heel anders sturen, maar zelf ff oefenen op een industrieterrein geen optie?
Oh er zijn er genoeg die daarmee denken genoeg te hebben geleerd idd. Maar heb echt al zoveel ongelukken meegekregen van mensen die dachten dat wel even te kunnen. Het is heel anders want het zijspan duwt in bochten enzo. Waar je op een solo mee gaat ga je op een zijspan tegen enzo. En er zijn wat plekken in Nederland waar ze hele goede dag cursussen geven. Dus waarom het aan het toeval overlaten he.


Ik wil ooit een fire bird met zijspan :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146603753
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh er zijn er genoeg die daarmee denken genoeg te hebben geleerd idd. Maar heb echt al zoveel ongelukken meegekregen van mensen die dachten dat wel even te kunnen. Het is heel anders want het zijspan duwt in bochten enzo. Waar je op een solo mee gaat ga je op een zijspan tegen enzo. En er zijn wat plekken in Nederland waar ze hele goede dag cursussen geven. Dus waarom het aan het toeval overlaten he.

Ik wil ooit een fire bird met zijspan :9
dat het heel anders rijd geloof ik graag.
Maar wist niet dat er speciale cursussen voor waren, dan word het een ander verhaal :)
De rijschool "om de hoek" zou je er denk ik niet zoveel kunnen leren.
veiligheid, en met vertrouwen op de motor zitten is wel belangrijk *D

Enneh, een firebird zegt me niks... wel een fireblade ;)
pi_146606953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:22 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

dat het heel anders rijd geloof ik graag.
Maar wist niet dat er speciale cursussen voor waren, dan word het een ander verhaal :)
De rijschool "om de hoek" zou je er denk ik niet zoveel kunnen leren.
veiligheid, en met vertrouwen op de motor zitten is wel belangrijk *D

Enneh, een firebird zegt me niks... wel een fireblade ;)
Ah sorry ik ben the hungergames aan het lezen :@ volgende week komt deel 3.1 uit in de bios.

Fireblade idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146607284
Verdwalen in het bos en op je mobiel zien dat je totaal geen bereik hebt is nooit grappig ;(!
Hmz...
pi_146607395
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef Koelkastje het volgende:
Verdwalen in het bos en op je mobiel zien dat je totaal geen bereik hebt is nooit grappig ;(!
Oh dat gevoel ken ik. En in de verte kwam er onweer aan. Niet leuk :N
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146607652
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah sorry ik ben the hungergames aan het lezen :@ volgende week komt deel 3.1 uit in de bios.

Fireblade idd.
ah komt hij volgende week al uit, nice!
De andere 2 films keken leuk weg :)
Maar ga eerst nog met frau flip naar Fury toe, lijkt me ook wel een vette film *D

Honda Fireblade zijn leuke motoren! zelf ook nog naar gekeken, maar toch voor een Suzuki GSX-R750 gegaan.
pi_146607757
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

ah komt hij volgende week al uit, nice!
De andere 2 films keken leuk weg :)
Maar ga eerst nog met frau flip naar Fury toe, lijkt me ook wel een vette film *D

Honda Fireblade zijn leuke motoren! zelf ook nog naar gekeken, maar toch voor een Suzuki GSX-R750 gegaan.
19 november komt hij uit :)

En ik vind echt heel veel motors leuk. Heb allee. Echt al heeeeeeelllllll lang niet meer gereden. Mijn motor staat niet hier. En ik ben altijd in de avond bij mijn ouders en dan met vanalles bezig behalve met mijn motor :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146607995
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat gevoel ken ik. En in de verte kwam er onweer aan. Niet leuk :N
Zo erg is het gelukkig niet, maat wel vervelend als je echt niet weet welke kant je op moet :P!
Hmz...
pi_146608207
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:01 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Zo erg is het gelukkig niet, maat wel vervelend als je echt niet weet welke kant je op moet :P!
Nee klopt.. Ik had op een gegeven moment wel een soort van paniek gevoel.. Terwijl ik wel weet dat de bossen in Nederland nou ook weer. Iet zo heeeeelll groot zijn :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146608287
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

19 november komt hij uit :)

En ik vind echt heel veel motors leuk. Heb allee. Echt al heeeeeeelllllll lang niet meer gereden. Mijn motor staat niet hier. En ik ben altijd in de avond bij mijn ouders en dan met vanalles bezig behalve met mijn motor :{
Ik rijd eigenlijk ook veeeeel te weinig, ding staat maar stil in de schuur.
Zit meer op mijn mountainbike, nog beter voor de gezondheid ook ;)
Heb er wel over zitten twijfelen om niks terug te kopen, maar mijn vriendin vind het rijden toch te leuk.
Ook als je niks terug koopt dan komt het er ook weer niet van, geld gaat op aan andere dingen.
Maar als je er maar 10 minuten op zit dan weet je direct weer wat er zo mooi aan is.
De acceleratie en het geluid zijn geweldig *D
Krijg altijd direct een smile op mijn gezicht als ik weer een stukje rijd.
Als straks de andere motor er is zal ik vast wel weer meer km's maken aangezien het weer nieuw is ;)

Maar als je een motor hebt.. snel dat huis bouwen en de motor in de garage zetten.
Dan niet vergeten hem er af en toe uit te halen en is goed uit te laten :P
pi_146608363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ik rijd eigenlijk ook veeeeel te weinig, ding staat maar stil in de schuur.
Zit meer op mijn mountainbike, nog beter voor de gezondheid ook ;)
Heb er wel over zitten twijfelen om niks terug te kopen, maar mijn vriendin vind het rijden toch te leuk.
Ook als je niks terug koopt dan komt het er ook weer niet van, geld gaat op aan andere dingen.
Maar als je er maar 10 minuten op zit dan weet je direct weer wat er zo mooi aan is.
De acceleratie en het geluid zijn geweldig *D
Krijg altijd direct een smile op mijn gezicht als ik weer een stukje rijd.
Als straks de andere motor er is zal ik vast wel weer meer km's maken aangezien het weer nieuw is ;)

Maar als je een motor hebt.. snel dat huis bouwen en de motor in de garage zetten.
Dan niet vergeten hem er af en toe uit te halen en is goed uit te laten :P
Ik zal op zoek moeten naar een garage box want hij gaat echt niet in dat fietsen schuurtje passen haha. Tenminste niet met onze fietsen er ook in ^^ maar Komt goed. Mijne krijgt voor ik weer ga rijden eerst een grote beurt ben benieuwd met wat voor iets je uiteindelijk thuis komt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146608452
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zal op zoek moeten naar een garage box want hij gaat echt niet in dat fietsen schuurtje passen haha. Tenminste niet met onze fietsen er ook in ^^ maar Komt goed. Mijne krijgt voor ik weer ga rijden eerst een grote beurt ben benieuwd met wat voor iets je uiteindelijk thuis komt :)
Zal nog wel ff duren, eerst even overwinteren en dan het internet rondspeuren naar wat leuks, but tnx :D

Een beurt met wat verse olie etc is niet verkeerd als hij lang stil gestaan heeft.
Nu maar is ff aan het werk hier..
Totaal geen zin om wat te doen, meer zin om straks de kleine meid weer op te halen van het kinderdagverblijf *D
pi_146608478
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee klopt.. Ik had op een gegeven moment wel een soort van paniek gevoel.. Terwijl ik wel weet dat de bossen in Nederland nou ook weer. Iet zo heeeeelll groot zijn :@
Ligt eraan waar je woont, ik had nog een goed eind door kunnen wandelen als ik de verkeerde kant op was gegaan in plaats van de 5,4km die ik nu nog moet :P!
Hmz...
pi_146608602
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:18 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je woont, ik had nog een goed eind door kunnen wandelen als ik de verkeerde kant op was gegaan in plaats van de 5,4km die ik nu nog moet :P!
dat is nog een goed uurtje wandelen ;)
succes of moet ik zeggen.. sterkte *D
pi_146610322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:21 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

dat is nog een goed uurtje wandelen ;)
succes of moet ik zeggen.. sterkte *D
Succes bleek genoeg te zijn al ga ik nu wel even heerlijk op de bank hangen c_/ !
Hmz...
  vrijdag 14 november 2014 @ 11:33:38 #150
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146640581
Ja he.. Kan nog net...

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')