abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:36:39 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_146402149
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mja, tegenwoordig zijn er ook genoeg jongens die met hun onderbroek onder de zwembroek zwemmen. Over onhygiënisch gesproken...
Dat is al in veel zwembaden (terecht) verboden
pi_146402195
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:36 schreef amaranta het volgende:
Dat is al in veel zwembaden (terecht) verboden
Gelukkig wel idd.
Maar ik denk dus dat een burkini niet onhygiënischer is dan een gewoon badpak. Is ook ongeveer van hetzelfde materiaal, dacht ik ooit eens gelezen te hebben?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146428624
Maar als jij niet wilt dat anderen jou kind in een badpak zien, kan ze uberhaupt niet op zwemles lijkt mij? Of ze moet zo'n burka (?) aan. En naar mijn weten hebben mensen hier allemaal dezelfde rechten. Geen idee of het mogelijk is, maar wellicht is er zoiets als privéles? Anders heb je denk ik alleen nog de keuze tussen wel of geen zwemles voor je kind. En ik persoonlijk zou dan naar het belang van het kind kijken en het toch naar zwemles sturen (eventueel met zo'n burka aan).
pi_146429329
quote:
Hoe weet jij dat er geen BennoL (of BellaL, ze bestaan hoor!) zwemles geeft op een school die wel aan jouw eisen voldoet? Of in de privé zwemschool? Als dat de reden is dat je je kind wil afzonderen van haar schoolgenootjes, dan is dit niet de oplossing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146429447
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij andere normen en waarden hebt, en dat respecteer ik ook. Maar het punt is, is dat wij dit niet willen (als ouders ) op grond(en) van religieuze kuisheid. Ik ga hier niet heel diep op in, maar dat heeft ook te maken met de badmeester, dat het lichaam gezien wordt, etc. etc.

Het gaat hier vooral om het ontnemen van vrijheden van de minderheden onder het mom democratie. Ik vind dat ik (en mijn dochter) precies dezelfde rechten hebben als ieder andere Nederlander. Ik eis een recht wat onder de godsdienstvrijheid valt, maar die vlieger gaat niet op..
Jij wilt helemaal geen vrijheid. Je wilt je dochter opsluiten en kluisteren. Bah. Over het ontnemen van vrijheid gesproken.

Je mag gewoon naar jouw kerk /moskee /synagoge, je mag je feesten vieren. Je mag je kind niet aan de leerplicht onttrekken.

Dus je hebt inderdaad dezelfde rechten. Jij denkt helaas op basis van jouw geloof meer rechten te hebben dan anderen, namelijk de wet te mogen overtreden.
Whatever...
pi_146429516
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Precies, vind het dan ook raar dat het bij TS allemaal zo ''moet''
Ts is behoorlijk extremistisch..
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: