Juist man, dat zou ik ook zoiets doen! Als ik iemand heel erg leuk vind ga ik altijd voor, echter weten we nog nooit van te voren of ze wel vrijgezel of niet..... altijd een risico.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:52 schreef wickedmen het volgende:
I like what i like. En als ik haar echt leuk vind dan ga ik ervoor.
Ik adviseer je Minerva. En een kogelvij vest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:51 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ik ben een pittige tante en ik loop zo over een te makkelijk persoon heen. Dus ik heb wel weerstand nodig en iemand die me op mn plek kan zetten.
indeedquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
En dan klagen dat ze vrijgezel zijn en nooit iemand tegenkomen
Haha nee gelukkig niet. Laatst hebben ze me bij de gemeente nog goed staan meten en volgens hun 1,68. En op mn oude paspoort stond 1,71. Kan echt niet hequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:03 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Jouw eisen vallen wel mee! Tenzij je 2 meter bent dan
Gekrompen dus!quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:55 schreef fluffy2 het volgende:
Haha nee gelukkig niet. Laatst hebben ze me bij de gemeente nog goed staan meten en volgens hun 1,68. En op mn oude paspoort stond 1,71. Kan echt niet hedrama daar
Ja word al oud he... dan ga je krimpenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:40 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Gekrompen dus!
Maar wel herkenbaar. Bij de dokter was ik 1.85 en bij het stadhuis 1.88, of net andersom. Allebei in dezelfde maand gemeten, dus hou het maar op 1.86,5![]()
Maar een man vinden die langer is dan jou, moet absoluut geen probleem zijn dan!
Dus eigenlijk ben je helemaal geen gezellig mens?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:51 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ik ben een pittige tante en ik loop zo over een te makkelijk persoon heen. Dus ik heb wel weerstand nodig en iemand die me op mn plek kan zetten.
oh jawel... maar ben zelf ook dominant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je helemaal geen gezellig mens?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
oh jawel... maar ben zelf ook dominant.
Ik ben best aardig, maar vrouwen die zeggen: "Ik wil een man die mij aan kan." doet mij altijd beetje lachen. Komt over alsof ze altijd een grote bek heeft en continu gelijk wil hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:01 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ja lach maar.. eerst zo aardig en me nu belachelijk maken.
Allebei. Ik wil graag een fysieke én "intellectuele" én "grofweg dezelfde denkbeelden"-klik.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:26 schreef Intellectual- het volgende:
Natuurlijk verschilt het per persoon, maar het maakt het er leuker op om hierover een topic te maken en erachter te komen welk fok!er welke eisen heeft. Dus bij deze:
Hoe kiezen jullie je potentiele vriend(in) voordat jullie er voor gaan of interesse gaan tonen e.d. ?
Kijken jullie naar het uiterlijk of ook naar het innerlijk? Wat weegt zwaarder? En wat vinden jullie aantrekkelijk en wat niet (innerlijk/uiterlijk). Op wat smelten jullie helemaal weg?Is jullie smaak/eisenlijst oid veranderd t.o.v. vroeger?
Ok.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben best aardig, maar vrouwen die zeggen: "Ik wil een man die mij aan kan." doet mij altijd beetje lachen. Komt over alsof ze altijd een grote bek heeft en continu gelijk wil hebben.
Doodvermoeiende types. Ik wil gewoon lekker gezellig hebben met iemand en niet continu uitgedaagd worden.
Ga dan de politiek in als je dat zo graag wil.
'Ik denk dat het profiel het meest past in Arabische landen ofzo.'quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nee, niet in NL nee. Ik denk dat het profiel het meest past in Arabische landen ofzo.
[..]
Kinderen van gescheiden ouders zijn anders. Niet dat ze als kind van zulke ouders ooit ervoor hebben gekozen. Maar hun denken en handelen is zodanig anders dat het niet in het profiel past. En gescheiden schoonouders wegens vreemdgaan wil ik helemaal niet. Het liefst heeft hij zelf ook geen vrienden waarbij vreemdgaan aan de orde is (geweest).
nietquote:- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
nietquote:- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
nietquote:- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
nietquote:- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
nietquote:- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
nietquote:- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
nietquote:- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
welquote:- niet enig kind
nietquote:- vrouw vriendelijk
nietquote:- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
niet (tenzij je zinloos fysiek en verbaal geweld humor vindt)quote:- humoristisch
- (ligt aan jouw opleidingsniveau)quote:- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
nietquote:- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
welquote:- beweegt regelmatig
nietquote:- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
nietquote:- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
nietquote:- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
welquote:- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
nietquote:- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
welquote:- wilt trouwen en kinderen krijgen
nietquote:- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
nietquote:- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
pas als je getrouwd bentquote:- we kunnen samen wonen
welquote:- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
welquote:- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
welquote:- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
Zolang het vrouwen en ze geen dingen doen waar hij het niet mee eens inquote:- kan met mijn vrienden overweg
Opvoeding houd hij zich niet mee bezigquote:- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
Opvoeding is niet zijn taakquote:- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
Opvoeding is niet zijn taakquote:- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
welquote:- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair
noetquote:- betrouwbaar op het liefdesgebied
nietquote:- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
nietquote:- lief & romantisch
nietquote:- niet narcistisch
nietquote:- zorgzaam
welquote:- vergeet mijn verjaardag niet
welquote:- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
welquote:- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
nietquote:- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
als ze jong zijnquote:- gezond gewicht en buikomtrek
nietquote:- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
nietquote:- kan met milde confrontaties omgaan
nietquote:- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
welquote:- geen tatoeages
welquote:- geen piercings
Het is maar Fok!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:09 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ok.
Ga eerst zelf gezellig doen.
Je komt nou ook niet bepaald over als t type "gezellige vent"
Tenzij je vader je echte vader niet is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet altijd, mijn vader is rond de1,80, mijn moeder rond de 1,76, ik ben 1,63.
Mijn oudste schatten ze dat ze rond de 1,73 word en mijn jongste rond de 1,65....
De man die voldoet aan dat lijstje bestaat niet. En dan alsnog, afgaande op de eisen die je stelt ben je waarschijnlijk het meest oninteressante, irritante stereotype zeikwijf dat iemand maar kan bedenken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef Yiwei het volgende:
[..]
En waarom zou dit een grap moeten zijn
Ach stel je niet zo aan, twee van mijn vriendinnen zijn al getrouwd met mannen die aan de lijst voldoen, bij de eerste ontmoeting al. Ze voldoen hoogstens niet aan 2-4 van de 61, niet alles in de lijst is het allerbelangrijkste, dus die 3%-7% mismatch kan/mag wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
De man die voldoet aan dat lijstje bestaat niet. En dan alsnog, afgaande op de eisen die je stelt ben je waarschijnlijk het meest oninteressante, irritante stereotype zeikwijf dat iemand maar kan bedenken.
Het enige wat in de buurt komt bij die eisen is een opblaaspop
Ja die zijn zeker in 1920 geboren en hebben nog het gedachtegoed uit 1940?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan, twee van mijn vriendinnen zijn al getrouwd met mannen die aan de lijst voldoen, bij de eerste ontmoeting al. Ze voldoen hoogstens niet aan 2-4 van de 61, niet alles in de lijst is het allerbelangrijkste, dus die 3%-7% mismatch kan/mag wel.
Daarnaast ben ik ook mensen tegengekomen die bijna aan de lijst voldoen, ze lopen heus wel rond hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |