quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gespierd met een V en vol getattoeerd geeft echter wel een redelijk uiterlijk gericht iemand aan. En gespierd met een V wil zeggen veel tijd in de sportschool, dus weinig tijd voor andere ontwikkeling. Je kan er best wel wat dingen aan afleiden hoorOok al zijn dat dan vooroordelen... die komen ergens vandaan.
Daarom ga ik er ook niet op inquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nogal kort door de bocht kon zijn maar dit
Apollo's Belt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik doelde op een V-vormige inkeping onder de buik.
Natuurlijk is dat kort door de bocht, dat zijn vooroordelen altijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nogal kort door de bocht kon zijn maar dit
Dat is wel mooi ja. Maar moet veel werk zijn om voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik doelde op een V-vormige inkeping onder de buik.
Valt reuze mee. Alleen met 3x per week buikspierkwartier en 3x per week voetballen ga je het niet redden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:09 schreef Beauke het volgende:
[..]
Dat is wel mooi ja. Maar moet veel werk zijn om voor elkaar te krijgen.![]()
Zo'n man heb ik nooit gehad in ieder geval.
Het valt wel mee want je mist de tattoo'squote:Op vrijdag 28 november 2014 12:33 schreef S15 het volgende:
Yes, ik ben volgens Ang3l iemand die vaak in de sportschool is, dus ik ben op andere vlakken minder ontwikkeld
Maar ik zit wel vaak in de sportschoolquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:35 schreef Beauke het volgende:
[..]
Het valt wel mee want je mist de tattoo's
Behalve het getatoeëerd zijn is dit wat bijna iedere vrouw wil.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:27 schreef Jelia het volgende:
Als ik dan toch mag kiezen even een profielschets:
1.90 cm of langer
Kaal, gemillimeterd of Pelé-kapsel en een baardje
Breed gebouwd
Gespierd met een V
Vol getatoeëerd
Blond of donker met lichte ogen
Tintje of blank
Stoerrrrrrr
Vroeger toen ik nog niet zeker van mezelf was had ik stukken minder noten op zang
Onzin, echt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Behalve het getatoeëerd zijn is dit wat bijna iedere vrouw wil.
Het valt me op dat 1 vrouwen bepaalde eisen aan het uiterlijk stellen waar ze koste wat kost aan vast houden (behalve als ze oud zijn/worden) en 2 ze zich allemaal storten op deze mannen ook al weten ze dat het niks gaat worden.
Het bovenstaande leidt er toe dat deze mannen kunnen neuken wat ze willen, bij het uitgaan hebben ze zonder moeite de keus uit paar lekkere wijven om mee naar huis te nemen. Want vrouwen zijn enorm makkelijk als de man er maar lekker uit ziet.
5% van de mannen krijgt dus 90% van de aandacht
Ook weer lekker kortzichtig ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het valt me op dat 1 vrouwen bepaalde eisen aan het uiterlijk stellen waar ze koste wat kost aan vast houden (behalve als ze oud zijn/worden) en 2 ze zich allemaal storten op deze mannen ook al weten ze dat het niks gaat worden.
Het bovenstaande leidt er toe dat deze mannen kunnen neuken wat ze willen, bij het uitgaan hebben ze zonder moeite de keus uit paar lekkere wijven om mee naar huis te nemen. Want vrouwen zijn enorm makkelijk als de man er maar lekker uit ziet.
Tuurlijk niet. Wij gaan ook nooit daten, weet ik nu alquote:
Huh, wat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wij gaan ook nooit daten, weet ik nu al
Ik bedoel maar. Ze heeft iemand van die 5% alquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet daten, jij hebt al een vriend
'quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet daten, jij hebt al een vriend
Gezelligquote:
En aangezien dat maar 5% van de mannen is en er meer vrouwen zijn dan dat, krijg je toch nog genoeg left-overs?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |