Ro-ald heb je de chloroform al in huis?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald heeft de eer om mijn zusje in levende lijve te mogen ontmoeten
Nee wel GHBquote:Op donderdag 6 november 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald heb je de chloroform al in huis?
Mannen in Zuid-Holland zijn het grootst geschapen van Nederland.quote:
Okequote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mannen in Zuid-Holland zijn het grootst geschapen van Nederland.
Post die van Den Helder ook ff, die is ook tof. (Op een ander niveau, maar toch)quote:
Komt omdat er zoveel zwarten rond lopen in R'dam.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mannen in Zuid-Holland zijn het grootst geschapen van Nederland.
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel zwarten rond lopen in R'dam.
Ik woon in Noord-Holland, ik ben dus half groot geschapen.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb ook een grote lul maar woon niet in Zuid - Holland.
Fijn dat je dit deeltquote:Op donderdag 6 november 2014 23:24 schreef Ro-ald het volgende:
Chill de tram stopt morgen zowat voor mijn broertjes woning
In welke droom?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
LB vond mijn dickpics wel leuk zei ze
Iedereen had die conclusie al getrokken (haha), maar bedankt voor je bijdragequote:Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat er zoveel zwarten rond lopen in R'dam.
Kan m niet vinden.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Post die van Den Helder ook ff, die is ook tof. (Op een ander niveau, maar toch)
Welke serie?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Whut, zet een serie aan.. begint met Previously on.. Komen allemaal fragmenten voorbij die ik nooit gezien heb?
Te ver geskippedquote:Op donderdag 6 november 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Whut, zet een serie aan.. begint met Previously on.. Komen allemaal fragmenten voorbij die ik nooit gezien heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |