abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146384566

Kon geen topic van 2014 vinden dus dan maar deze.

Expeditie Robinson is een realitysoap waarin 16 mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland. De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Je kan op de site raden wiens voeten van welke deelnemer zijn. http://www.expeditierobinson.nl/

Deelnemers die waarschijnlijk al meedoen zijn Gigi Ravelli en Manuel Broekman

Vanaf 4 september elke donderdag om 20.30 op RTL5.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146384586
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap :)
Ik vind Sabrina wel leuk, maar is erg stilletjes.

Die Krystel irriteert me mateloos. Die zit alleen maar te mienen en te meuten en zit er alleen nog in omdat iedereen denkt "ja als ik tegen jou moet, win ik sowieso" en daar hebben ze ook gewoon gelijk in :')

(Sorry openen duurde te laaaaaaaaaang)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 22:06:26 #3
18653 crew  D.
pi_146384588
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap :)
Ik zie het niet, maar ik ben ook 'maar' een man :P
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 22:06:37 #4
18653 crew  D.
pi_146384597
Goede TT :+
  donderdag 6 november 2014 @ 22:10:33 #5
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_146384760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:04 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Conecties ;)
Wat zijn dat?

Bron geven of onzin.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_146384808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef D. het volgende:
Goede TT :+
Mee eens! :D

Het was wel weer een saaie aflevering, maar dat vonden ze zelf ook, met die rare spelletjes :')
Ze krijgen veel te veel eten en hebben dus veel te veel tijd over om zich te vervelen, jammer.
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 22:13:01 #7
18653 crew  D.
pi_146384880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mee eens! :D

Ik was de sarcasme-tags vergeten :P
pi_146385068
Freddy zit nu wel echt enorm goed. Nog redelijk wat extra stemmen en ligt overal wel goed nu.
pi_146385211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef Funzel het volgende:
Freddy zit nu wel echt enorm goed. Nog redelijk wat extra stemmen en ligt overal wel goed nu.
Het was ook duidelijk dat hij NIET op Manuel gestemd had en hij was eerlijk tegen de mensen op winnaarseiland, waarbij hij sowieso al niet meer stuk kon... Wel played Freddy.... well played!
pi_146385492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat zijn dat?

Bron geven of onzin.
Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.
  donderdag 6 november 2014 @ 22:28:41 #11
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_146385610
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.
Je familieleden hebben meegedaan aan ER? Wie zijn dat dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_146387710
Lekker veel knappe mannen dit seizoen :o veel goeie lichamen :o zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk O+ en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
pi_146387833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Lekker veel knappe mannen dit seizoen :o veel goeie lichamen :o zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk O+ en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
de vrouwen vallen tegen :(

Anouk was wel leuk naar de rest is kut.
Because you know i'm all about that ass
pi_146387932
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef blow... het volgende:

[..]

de vrouwen vallen tegen :(

Anouk was wel leuk naar de rest is kut.
Ja ben ik het mee eens. met als grootste dieptepunt lobke en nadia. sabrina vind ik sympathiek, maar niet echt boeiend ofzo
pi_146388194
Lobke is natuurlijk best wel vervelend maar aan de andere kant denk ik wel van ja.. ook niet echt slim van Manuel :') is hij natuurlijk ook niet echt, dusja.

Polska is overigens ook echt behoorlijk simpel, jezus, zijn Nederlands is zo slecht, als je hem en een mongool naast elkaar zet spreekt de mongool beter Nederlands denk ik :P

Merk overigens dat er bij mezelf ook best wel een beetje een soort van eiland effect optreedt; naarmate de hetere chickies eruit gaan ga ik steeds met minder genoegen nemen :') ik begin nu Lobke al appetijtelijk te vinden, haha. Nouja, haar lichaam is ook niet slecht ofzo.

Oh en natuurlijk: Freddy O+
  Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 01:09:54 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146390293
Ferry en Lobke hebben nu echt nul ammo meer over, een van die twee gaat eruit.

Freddy of Polska mag wel winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 7 november 2014 @ 06:17:34 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146391488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Lobke is natuurlijk best wel vervelend maar aan de andere kant denk ik wel van ja.. ook niet echt slim van Manuel :') is hij natuurlijk ook niet echt, dusja.

Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_146391497
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.
Ja al was dit wel wat minder extreem wmb, want Manuel was wel wat minder stiekem bezig :P
pi_146391499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel over :N

Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt O+

Om Polska moet ik wel vaak lachen "ik ga als een dikke pool rennen" :D

Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
pi_146391548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt O+

Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet. :') En ferry aandoenlijk? Stereotype bitchy relnicht, niks aandoenlijks aan. Hatelijk ijdel mannetje. If you don't believe me moet je ranking the stars maar eens terugkijken met hem erin. Verschrikkelijke gozer.
pi_146391554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:47 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet. :') En ferry aandoenlijk? Stereotype bitchy relnicht, niks aandoenlijks aan. Hatelijk ijdel mannetje. If you don't believe me moet je ranking the stars maar eens terugkijken met hem erin. Verschrikkelijke gozer.
Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.

Ik mag relnichten wel :D
pi_146391597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.

Ik mag relnichten wel :D
Hij is niet veranderd, hij verbergt t alleen beter, maar bij vlagen zie ik zn ware aard nog wel doorschijnen :P ik vind relnichten als gordon ook tof maar ik zou zeggen kijk t een x, hij was echt niet zo sympathiek.. ratelen is tot daar aan toe maar dat was t niet
pi_146393881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja ik vind Rick ook 3 x niks :r , had het puur over z'n uiterlijk ;) En dan alleen lichaam he.

Helemaal eens over Ferry! Kan zo genieten van zijn reacties, zo enthousiast, echt schattig. Lekker puur ook; je ziet precies wat er in hem omgaat. Heeft wel iets kinds. Ik hoop dat hij er tot de finale in blijft :) O+

Je zal zien dat Polska het ook nog ver schopt, die glipt overal doorheen.
pi_146394695
Freddy, Polska, Rick en Kay..1 van die gasten moet het wel winnen. Rick en Kay liggen gewoon erg goed in de groep, polska glipt overal doorheen en freddy is gewoon slim bezig door eerlijk te zijn en niet achterbaks, maar ik denk ook dat niemand hem echt als slim nadenkend persoon ziet.
PSN: Metal_Akilla
pi_146395253
Mooi die eilandraad. _O-

Denk dat het nu zo gaat verlopen:
Rick, Kay, Krystl, Polska, Freddy vs Lobke, Sabrina, Ferry

Freddy en Kay kennen elkaar en nemen Krystl wel mee naar de finale.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')