Ik vind Sabrina wel leuk, maar is erg stilletjes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap
Ik zie het niet, maar ik ben ook 'maar' een manquote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de vrouwen die zijn overgebleven echt niet leuk. Hebben geen leuke uitspraken en maken geen leuke televisie ofzo. En ja, de 3 mannen die ik opnoemde zijn wel heel knap
Mee eens!quote:
Het was ook duidelijk dat hij NIET op Manuel gestemd had en hij was eerlijk tegen de mensen op winnaarseiland, waarbij hij sowieso al niet meer stuk kon... Wel played Freddy.... well played!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef Funzel het volgende:
Freddy zit nu wel echt enorm goed. Nog redelijk wat extra stemmen en ligt overal wel goed nu.
Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Bron geven of onzin.
Je familieleden hebben meegedaan aan ER? Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Familieleden die mee hebben gedaan aan zogenaamde "echte" tv programma's.
de vrouwen vallen tegenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Lekker veel knappe mannen dit seizoenveel goeie lichamen
zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk
en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
Ja ben ik het mee eens. met als grootste dieptepunt lobke en nadia. sabrina vind ik sympathiek, maar niet echt boeiend ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef blow... het volgende:
[..]
de vrouwen vallen tegen![]()
Anouk was wel leuk naar de rest is kut.
Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Lobke is natuurlijk best wel vervelend maar aan de andere kant denk ik wel van ja.. ook niet echt slim van Manuelis hij natuurlijk ook niet echt, dusja.
Ja al was dit wel wat minder extreem wmb, want Manuel was wel wat minder stiekem bezigquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op dezelfde manier gesneuveld als zijn buddy Geza vorig jaar.
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel overquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Arident het volgende:
Lekker veel knappe mannen dit seizoenveel goeie lichamen
zelfs die rick wordt nog wat naarmate ie wat afslankt. Ferry is aandoenlijk
en goed gespeeld. samen met freddie mijn favo
Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel over
Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt
Om Polska moet ik wel vaak lachen "ik ga als een dikke pool rennen"
Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.quote:Op vrijdag 7 november 2014 06:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, Rick is simpel, maar Ferry en Polska niet.En ferry aandoenlijk? Stereotype bitchy relnicht, niks aandoenlijks aan. Hatelijk ijdel mannetje. If you don't believe me moet je ranking the stars maar eens terugkijken met hem erin. Verschrikkelijke gozer.
Hij is niet veranderd, hij verbergt t alleen beter, maar bij vlagen zie ik zn ware aard nog wel doorschijnenquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb ik dus niet gezien, wel eens iets over gelezen, een interview oid waarin hij ook zei dat hij zich dood schaamde toen hij die beelden terugging. Dat hij gewoon zo opging in zijn enthousiasme dat hij maar bleef ratelen ofzo? Weet niet meer precies.
Ik mag relnichten wel
Ja ik vind Rick ook 3 x niksquote:Op vrijdag 7 november 2014 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rick mag ik gewoon ECHT niet. Komt zo simpel over
Ferry vind ik echt aandoenlijk, die kan zo schattig oprecht enthousiast ergens op reageren. Had ik niet echt verwacht, kende hem niet echt
Om Polska moet ik wel vaak lachen "ik ga als een dikke pool rennen"
Gisteren bewees maar weer eens dat je je echt nooit veilig moet voelen. Gewoon nooit. Altijd met strategie bezig blijven, proberen te analyseren wat de (alle!!) anderen gaan doen en daar op anticiperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |