Ja, wij mogen dat. Ik weiger een 6 voor een project/verslag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag dat? Ik had een keer een 5.7 en mocht dat niet verbeteren.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wij mogen dat. Ik weiger een 6 voor een project/verslag.
Ben daar te luit voor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
25 over twee maanden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Ik heb nog mavo gedaan. Daarna MBO + stage + meteen contract = OMG EEN MAANDSALARIS, I'M RICH, IK GA NIET MEER DOOR.
4 jaar later toch besloten te beginnen. Doe er nu inmiddels al 1 jaar extra over, maar ik werk en heb aardig wat shit gehad. Ben nog trots dat ik zonder al te veel leren het heb gehaald. Heb alleen geen kk moer geleerd.
Dat is echt que raro. Wel leuk voor je cijferlijst. Welke instelling? Ik ga snitchen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik het zat was om koffie te halen voor anderen. Ik was assistent en flipte bijna na zulke verzoeken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:21 schreef Santello het volgende:
[..]
25 over twee maanden.
Dat is ook wel lekker na lang studeren. Ik vond het ook wel verleidelijk om te gaan werken. Alleen had ik geen skills en had ik niets geleerd op het mbo. Moest haast wel het hbo op. Ben het nu wel echt zat gewoon. Mbo 5 jaar (ik was eerste jaar te laat met inschrijven voor een opleiding die ik wilde volgen) + hbo 4 jaar (als ik afstudeeropdracht kan vinden) = 8 jaar. Dat is behoorlijk depressief makend.
Waarom ben je toch weer begonnen aan hbo?
Niet met k schelden !![]()
Wat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat is echt que raro. Wel leuk voor je cijferlijst. Welke instelling? Ik ga snitchen.
Of je hebt je best niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan je weldoen, maar als je weken bezig bent met zo'n verslag is een 6 echt matig.
Dan weet je niet of het klopt dat na weken zwoegen die 6 matig is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, heb nooit een 6 gehaald.
Dat was mijn instelling in het eerste jaar van het HBO. Inmiddels vind ik dat primaquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah je bent er zo eentjequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan je weldoen, maar als je weken bezig bent met zo'n verslag is een 6 echt matig.
Ik ga grillenquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik krijg ademhalingsproblemen als ik aan scriptie denk. Moet nog beginnen.
Nu eerst pasta maken, en magnetronkoekje uit een mok.
wat ga je grillen?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat ga je grillen?
Tm; ik zit in dezelfde shit. Sluit jezelf gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |