Sorry, ik ben mobielquote:
Ik heb jou nog gemeet alleen weet niet meer welke meet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef Oceanview het volgende:
Oh em djie, verkapt adoratie topique.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef Oceanview het volgende:
Oh em djie, verkapt adoratie topique.
Op m'n mobiel*quote:
Dat ish klopt, ergens in noord.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gemeet alleen weet niet meer welke meet.
Hoe is de hedendaagse leef.quote:
Hoiquote:
Wrm haten dan, beter dan blauwe vinkjes.quote:
omg sgtje wrm nie ;squote:
Prima prima, druk met school enzulks. Daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat ish klopt, ergens in noord.
[..]
Hoe is de hedendaagse leef.
Pingquote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wrm haten dan, beter dan blauwe vinkjes.
[..]
omg sgtje wrm nie ;s
Studieontwijkend gedrag inmiddels, dus ben weer hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima prima, druk met school enzulks. Daar?
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Studieontwijkend gedrag inmiddels, dus ben weer hier.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:23 schreef BBQSausage het volgende:
Voelde me wel even blij, dat ik 't fenomeen eindelijk heb mogen aanschouwen.
Onder voorbehoudquote:Op donderdag 6 november 2014 21:25 schreef speedking het volgende:
ov weten jullie wat dat ook betekent???
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hier in Almere heb je een groep negers die vlakbij een heuvel staan.
Nu word dat door het nieuws hier de Apenheul genoemd![]()
Wat.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is nu zeg maar een gedoogde plek ze mogen daar nu dealen en gebruiken
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef Ro-ald het volgende:
Hier in Almere heb je een groep negers die vlakbij een heuvel staan.
Nu word dat door het nieuws hier de Apenheul genoemd![]()
Leuk slotjequote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef speedking het volgende:
zouden de dames mijn topic willen bekijken
Voer pakken, werkt altijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Godver ik weet niet waar mijn poes is maar alles zit dicht dus ze kan niet weg zijn
Tussen je benen,quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Godver ik weet niet waar mijn poes is maar alles zit dicht dus ze kan niet weg zijn
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voer pakken, werkt altijd.
Of gewoon een hont kopen.
Ze reageerde niet toen ik het voer pakte. Maar meestal is ze achter mijn oven dan of zoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voer pakken, werkt altijd.
Of gewoon een hont kopen.
Nice, klinkt veilig.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze reageerde niet toen ik het voer pakte. Maar meestal is ze achter mijn oven dan of zo
Ik ook ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goede post. Ik pak nog een biertje.
Jaja. Alvoholische versnaperingen in overvloed.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Nick heeft een dikke fissa op z'n zolderkamer
Moet dat lege kratje nog inleverenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Schutters bier, thuis plezier
Ik heb hier ook nog een leeg kratje Warsteiner staan die hier al een maand staat en nog ingeleverd moet wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet dat lege kratje nog inleveren
Gewoon kratjes bier stapelen en dan inleveren krijg je veel statiegeld terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een leeg kratje Warsteiner staan die hier al een maand staat en nog ingeleverd moet worden
Ah, was dat vandaagquote:Op donderdag 6 november 2014 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geo, ik had je gemist bij Chantal blijft slapen
Goed, ik was bijna een week ziek. En nu voel ik mij eindelijk weer beter.quote:
Wat was je doen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, was dat vandaag.. ja gemist, PSV ook moeten missen want ik had al iets te doen, iets sociaals
Hoiquote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Waar is LB? Ze heeft net twee uur geslapen dus ze moet wakker blijven!
Ik blijf wakker hoorquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We gaan door posten tot topic 700.
Heb jij een broertje?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen eindelijk woning bekijken en chillen daar van mijn broertje
Een eiig?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn poes beet mij net moet ik haar nu aflaten maken?
Nah, wel therapie.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn poes beet mij net moet ik haar nu aflaten maken?
Aha okéquote:Op donderdag 6 november 2014 22:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We lijken niet op elkaar. Ik ben 7 minuten ouder. Hij is langer.
Dan mag het.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze beet niet door en daarna kon ik der weer aaien.
Ik hoop dat je opgegeten wordt door kannibalen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10/10 zou aan de chinees verkopen
Dat doen je meubels welquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En het is niet eens vast gemaakt.
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er nog 10 in de koelkast, geen idee wanneer ik ze ga pakken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb er nog 10 in de koelkast, geen idee wanneer ik ze ga pakken.
Goedenavond. Hier Willeke & de kids. Willeke is beetje aangeschoten van de wijn.quote:
Studio is gewoon één ruimte, of wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik woon in een studiowoning. Maar volgende woning wil ik sowieso een slaapkamer.
Ja klopt bed, keuken, en huiskamer in 1 ruimte.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Studio is gewoon één ruimte, of wat?
Ah, tof.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt bed, keuken, en huiskamer in 1 ruimte.
Ik had net een Skuumkoppe en nu een dubbel.quote:
picsquote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit in een heul gekke houding nu, maar 't is wel lekker warm.
quote:
Nou ja tof is een groot woord. Eerder vind ik je gewoon eigenlijk een kutjong, maar alsnog wil ik je meeten. Nee grapjequote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan alleen maar tegen vallen, jij vind mij zo tof.. dat kan ik niet waar maken
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ja tof is een groot woord. Eerder vind ik je gewoon eigenlijk een kutjong, maar alsnog wil ik je meeten. Nee grapje
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou ja tof is een groot woord. Eerder vind ik je gewoon eigenlijk een kutjong, maar alsnog wil ik je meeten. Nee grapje
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan geen pics maken in deze houding, dan val ik van m'n stoel.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee maar soms die grappen die we over elkaar maken![]()
Morgen weer helemaal mijn woning schoonmaken en opruimen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Je bed verschonen/opmaken is echt een rot werk maar straks wel heerlijk douchen en dan in een fris schoon bed
Vandaag heb ik ook maar eens mijn bed verschoond. Heb het 3 weken terug voor het laatst gedaan ofsoquote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Je bed verschonen/opmaken is echt een rot werk maar straks wel heerlijk douchen en dan in een fris schoon bed
Jouw bank sliep wel lekker na een dronken nacht in Utrecht.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ook maar eens mijn bed verschoond. Heb het 3 weken terug voor het laatst gedaan ofso
ja toen jaquote:Op donderdag 6 november 2014 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
FL dat feestje was ook wel geinig toen.
Da's geen boter.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
melba toast crackers eten met blue band boter.
[ afbeelding ]
MLPquote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
melba toast crackers eten met blue band boter.
[ afbeelding ]
Lekker bankje idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jouw bank sliep wel lekker na een dronken nacht in Utrecht.
Hier gooide ze werkboeken uit het raamquote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier op school gooide ze die altijd in de plafondplaten
Maar ja dan ben je wel altijd High Class als je slaapt in een hoogslaper.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maargoed die luiheid komt ook wel een beetje omdat ik een hoogslaper op mijn kamer heb. Altijd een heel gedoe om alles weer erbovenop te leggen
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ja dan ben je wel altijd High Class als je slaapt in een hoogslaper.
quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ja dan ben je wel altijd High Class als je slaapt in een hoogslaper.
Zuurstoftekort bij de geboorte, navelstreng zat om mijn keel.. daar door het emotie deel van mijn hersenen een beetje afgestorven.quote:
zal je een deel van mij geven :$quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zuurstoftekort bij de geboorte, navelstreng zat om mijn keel.. daar door het emotie deel van mijn hersenen een beetje afgestorven.
Maar, volgende week?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zal je een deel van mij geven :$
d4v1d 2.0quote:
Morgen ben je zeker dronken in deze SC en dan ben ik er weer nietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Door de weeks ga ik niet drinken, gewoon meeten kan wel.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende week fissa met SV in Hilversum
Denk het niet hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen ben je zeker dronken in deze SC en dan ben ik er weer niet
Anders die wedstrijd tegen esteril samen kijken?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Door de weeks ga ik niet drinken, gewoon meeten kan wel.
Glazenhuis toch, heb je een reden ofzo.quote:
Paar keer naar het Glazenhuis geweest maar is niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Glazenhuis toch, heb je een reden ofzo.
Die donderdag ga ik uiteten, helaasquote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders die wedstrijd tegen esteril samen kijken?
Dan ben je zeker jarigquote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die donderdag ga ik uiteten, helaas
Maybe babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vroeger was het nog leuk maar nu is het wel een beetje uitgemolkenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paar keer naar het Glazenhuis geweest maar is niet zo bijzonder.
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maybe baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuk maar nu is het wel een beetje uitgemolken
terechte klachtquote:Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maargoed die luiheid komt ook wel een beetje omdat ik een hoogslaper op mijn kamer heb. Altijd een heel gedoe om alles weer erbovenop te leggen
Veronicaquote:
Yep.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja gewoon, drones.. die trend zal wel snel weg gaan.
Zag laatst dat een drone iemand zijn leven had gered.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
DronesDrones met goede cams die gebruikt worden tijdens films, series, clips, etc
![]()
![]()
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
DronesDrones met goede cams die gebruikt worden tijdens films, series, clips, etc
![]()
![]()
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 6 november 2014 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Weenie g type ik per ongeluk komt door de alcohol![]()
Ook baas jaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zag laatst dat een drone iemand zijn leven had gered.
Heeft je zus ook vriendinnen uitgenodigd voor dat feestje volgende week?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik hou nog steeds even veel van je
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heeft je zus ook vriendinnen uitgenodigd voor dat feestje volgende week?
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar zoiets heeft en kan Ro-ald niet
Wat een vertrouwen heb je in mij zeg godverdomme johquote:Op donderdag 6 november 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar zoiets heeft en kan Ro-ald niet
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ro-ald heeft de eer om mijn zusje in levende lijve te mogen ontmoeten
jaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Nog wat volk hier dat nog een paar uur blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |