SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door Freire op 07-11-2014 01:52:39 ]![]()
Zijn we nou nog niet klaar met dit kinderachtige gedoe
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Genoeg lengte en strength, goede work rates en extreem veel pace/agility e.d.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LF als spits kan in ieder geval makkelijk dit jaar ja. Andere jaren nooit geprobeerd als chem austist (en was ook niet nodig). Nu zijn wingers op hun eigen plek allemaal kut, dus dan maar zo
Zou niet weten waarom ik Jose Enrique als CB zou willen hebben alleen?
De beste back-om-CB-te-zetten van dit jaar lijkt hij mij.![]()
Sure, maar toch totaal niet relevant voor dit teamquote:Op donderdag 6 november 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Genoeg lengte en strength, goede work rates en extreem veel pace/agility e.d.
De beste back-om-CB-te-zetten van dit jaar lijkt hij mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://wefut.com/en/player/9269quote:Op donderdag 6 november 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Genoeg lengte en strength, goede work rates en extreem veel pace/agility e.d.
De beste back-om-CB-te-zetten van dit jaar lijkt hij mij.![]()
![]()
Je kwam coins te kort zei je, dat scheelt 90k met Kompany.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar toch totaal niet relevant voor dit team![]()
Wat voor team heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kwam coins te kort zei je, dat scheelt 90k met Kompany.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zo randomquote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kwam coins te kort zei je, dat scheelt 90k met Kompany.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede overwinning. NL kan de puntjes ook hard gebruiken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk?
Welke van de 7![]()
![]()
De Rossi is echt een held hequote:Op donderdag 6 november 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op papier deze
[ afbeelding ]
Die spitsen heb ik er pas net twee wedstrijden in (was daarvoor met Uche - Dos Santos)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nice! Zoek nog een leuk teampje met if benzema, misschien maak ik deze wel deels na met if griezman ernaastquote:Op donderdag 6 november 2014 21:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op papier deze
[ afbeelding ]
Die spitsen heb ik er pas net twee wedstrijden in (was daarvoor met Uche - Dos Santos)hoe is cerci?
![]()
El Ahmadi in de spits voortaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kazim deed dat echt goed trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke man. Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Rijeka ken ik Jajalo, Leovac en Sharbini. En deze schwalbe van Sharbini![]()
Kramaric niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Rijeka ken ik Jajalo, Leovac en Sharbini. En deze schwalbe van Sharbini![]()
En waar ken je die anderen van? Rijeka zit niet in FUT toch?![]()
![]()
Hebben wel in FUT gezeten. Leovac speelde bij Austria Wien, Sharbini bij Al-Ittihad en Jajalo bij Köln. gr gr de FUTpediaquote:Op donderdag 6 november 2014 21:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Kramaric niet?![]()
En waar ken je die anderen van? Rijeka zit niet in FUT toch?
O en Kramaric ken ik niet omdat ik die wedstrijd 2 weken geleden niet heb gezien.Ik heb gehoord dat jij heel stoer doet maar dat je dat niet bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke man. Wil je nu een sticker?![]()
Jajalo en Kramaric zijn de enige gasten die ik ken. Jajalo alleen door zijn IF die ik destijds in een Kroatië team had.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gehoord dat jij heel stoer doet maar dat je dat niet bent.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag je weer in het gesprek met Ozzie en trapzie? Pesten ze je niet meer?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hebben wel in FUT gezeten. Leovac speelde bij Austria Wien, Sharbini bij Al-Ittihad en Jajalo bij Köln. gr gr de FUTpedia
[..]
Ik heb gehoord dat jij heel stoer doet maar dat je dat niet bent.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hebben wel in FUT gezeten. Leovac speelde bij Austria Wien, Sharbini bij Al-Ittihad en Jajalo bij Köln. gr gr de FUTpedia
[..]
Ik heb gehoord dat jij heel stoer doet maar dat je dat niet bent.![]()
![]()
Ze doen nu normaal ja. Nu jij nog.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mag je weer in het gesprek met Ozzie en trapzie? Pesten ze je niet meer?![]()
Sexy Lexy
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste Europese wedstrijd dat het zo goed ging in de Kuip was tegen ZoyraZal toch niet weer mis gaan?
E: Sevilla ook 1-0 voor![]()
![]()
We weten ondertussen wel dat je alle bronze en silver spelers kent. Hoef je niet iedere dag te vertellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze doen nu normaal ja. Nu jij nog.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2's kennis niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten ondertussen wel dat je alle bronze en silver spelers kent. Hoef je niet iedere dag te vertellen.![]()
![]()
DS2quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
DS2's kennis niet op prijs stellen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme zitten we nog langer vast aan die ebola Immers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Griezmann staat ook op de nominatie ja ipv Hernandez, maar Hernandez was in die twee wedstrijden nu net de grote uitblinker met drie goalsquote:Op donderdag 6 november 2014 21:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nice! Zoek nog een leuk teampje met if benzema, misschien maak ik deze wel deels na met if griezman ernaasthoe is cerci?
Cerci is in 1 woord geweldig, samen met Tosic en Mertens wel mijn favoriete gouden speler tot dusver.![]()
Haten op Immersquote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme zitten we nog langer vast aan die ebola Immers![]()
![]()
In dit geval was het relevant omdat ik opnoemde welke spelers ik van de tegenstander van Feyenoord kende.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten ondertussen wel dat je alle bronze en silver spelers kent. Hoef je niet iedere dag te vertellen.![]()
Inderdaad zeer relevant. Daarom vroeg ik of je een sticker wou voor deze prachtige prestatie.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In dit geval was het relevant omdat ik opnoemde welke spelers ik van de tegenstander van Feyenoord kende.![]()
Europees topscorer aller tijden voor Feyenoord denk ikquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk liever een wedstrijd van Ajax dan dat ik zou wedden op immersquote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
hattrick! kon je toch flink op verdienen?![]()
Je verbaast me keer op keerquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk liever een wedstrijd van Ajax dan dat ik zou wedden op immers![]()
Hihaho, let nou maar op, een ploeg die wint in Europa zien jullie maar zelden.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Europees topscorer aller tijden voor Feyenoord denk ik![]()
Zoals PSV?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hihaho, let nou maar op, een ploeg die wint in Europa zien jullie maar zelden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niemand die even post dat er een themacup is..
King's cup: MIn. number of players from Allvenskan in je basis: 5
4k bij winstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh een echte Zhano Cup (niet door de naamquote:Op donderdag 6 november 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
4k bij winst)
![]()
Moet ik ook nog op gaan zoeken welke spelers goed zijn in die competitie.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
4k bij winst![]()
Weet je dat niet eens uit je hoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog op gaan zoeken welke spelers goed zijn in die competitie.![]()
Ben je snel klaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog op gaan zoeken welke spelers goed zijn in die competitie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoiets maken misschien
Cerci kan altijd nog vervangen worden door if menez.
Andere team loopt heel lekker trouwensluiz, silva, paulinho, ramires, alexis, balotelli en aguero, wat een bazen
alleen fernandinho verliest alle kopduels met doeltrappen van de tegenstanders, daar moet ik iets op gaan verzinnen
![]()
Dat hou ik niet elke wedstrijd volquote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon 2 excuus pacebacks en 3 chemhoeren die je wisselt voor goede invallers.ik wil gewoon lekker fifa spelen
![]()
Cup links laten liggen dan, doe ik ook
Moet sowieso even snel Black Flag uitspelen voordat Unity en Rogue uit komen en morgen komt Shadow of Mordor ook binnen. Voor mij dus even weinig Fifa..![]()
Weer eens cups gespeeld, na 3x proberen ofzo de finale gehaald en gewonnen (voor de 3e keer ofzo). En ik kreeg een pack
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zat er nog iets leuks in?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
Weer eens cups gespeeld, na 3x proberen ofzo de finale gehaald en gewonnen (voor de 3e keer ofzo). En ik kreeg een packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waarom kom ik er vandaag pas achter dat er een cup is met een bonus van 7500 coins en premium gold pack.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
*wasquote:Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom kom ik er vandaag pas achter dat er een cup is met een bonus van 7500 coins en premium gold pack.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 dacht ikquote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar hoeveel contracten had PotS nou eigenlijk verkocht van die 50?![]()
![]()
Daar is je antwoordquote:Op donderdag 6 november 2014 22:29 schreef Freire het volgende:
Benieuwd of Rutten weer Karsdorp er in durft te zetten, of dat hij toch voor Boulah gaat![]()
![]()
onderaan ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Is Feyenoord nu door of maakt het nog veel kans? Weet niet hoe het in die groep ervoor staat?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
MOTM GuzzieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Sevilla wint van Luik (staat 2-1 voor Sevilla) staat Feyenoord 2 punten voor op Rijeka & Luik. De volgende speelronde heb je Luik - Feyenoordquote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
Is Feyenoord nu door of maakt het nog veel kans? Weet niet hoe het in die groep ervoor staat?![]()
![]()
Oh dat is wel mooi. Zou echt mooi zijn als er gewoon 3 NL ploegen door gaan in EL.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Als Sevilla wint van Luik (staat 2-1 voor Sevilla) staat Feyenoord 2 punten voor op Rijeka & Luik. De volgende speelronde heb je Luik - Feyenoord![]()
Gullie mams.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef zerokil het volgende:
Welke bookmaker raden jullie aan voor sport bets?![]()
Luik-Feyenoord is pas in december dacht ik. Eerst nog Sevilla-thuisquote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Als Sevilla wint van Luik (staat 2-1 voor Sevilla) staat Feyenoord 2 punten voor op Rijeka & Luik. De volgende speelronde heb je Luik - FeyenoordFeyenoord Rotterdam![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Luik-Feyenoord is pas in december dacht ik. Eerst nog Sevilla-thuis![]()
![]()
Niet zo veel achter Fok! zitten jij, dan krijg je het syndroom van onzin lullen.quote:
Volgens mij heeft de dokter het bij jou al geconstateerd.![]()
Als jij het zegt, patient zero.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet zo veel achter Fok! zitten jij, dan krijg je het syndroom van onzin lullen.
Bakkus jongen teringlijer met je grafkop.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Niet zo veel achter Fok! zitten jij, dan krijg je het syndroom van onzin lullen.
Ja net voor het eerst weer volluit getraind na m'n blessure
Lindboy, hoe is het eigenlijk met je chick(s)?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Guzman hattrick
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel jij anders is hoe het bij jou met de meisjes gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef el-blanchito het volgende:
Lindboy, hoe is het eigenlijk met je chick(s)?![]()
Ah toe ome Blanchito, vertel een hosselverhaalquote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
Jep we hebben een bevestiging.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bakkus jongen teringlijer met je grafkop.![]()
Hé baas, heb je nog tips voor me? Ik kan nog steeds niet een chick versierenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef el-blanchito het volgende:
![]()
Als jij nou even om coins bedelt en weer oprot zoals normaal, dan kunnen de grote mensen weer even verder.quote:![]()
Gewoon tegen haar aan schuren en als ze blijft staan heb je haar versiertquote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hé baas, heb je nog tips voor me? Ik kan nog steeds niet een chick versieren![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij nou even om coins bedelt en weer oprot zoals normaal, dan kunnen de grote mensen weer even verder.![]()
![]()
Hahaha huh vanwaar die plotselinge (gefakede) hosselinteresse![]()
Ik heb al ruim een jaar een vriendin dus bij mij is het relatief rustig
En DS2, gewoon vriendelijk zijn, grapjes maken, dat is het weli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Om coins bedelenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij nou even om coins bedelt en weer oprot zoals normaal, dan kunnen de grote mensen weer even verder.![]()
Sorry dat ik jullie sessie verstoor.
Zo zie je de bijwerkingen jullie verslavingen weer.![]()
Misschien moet ik ook maar eens clubs gaan doen. Ik weet niet of die bende mij er bij wilt hebben, want ik ben kk slecht, maar is wel gezellig tochquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ok doeiquote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Om coins bedelen![]()
Sorry dat ik jullie sessie verstoor.
Zo zie je de bijwerkingen jullie verslavingen weer.![]()
Kom maar hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens clubs gaan doen. Ik weet niet of die bende mij er bij wilt hebben, want ik ben kk slecht, maar is wel gezellig toch(alleen als je Skype hebt en een konkogoede any bent
)
![]()
Ik wil ook wel any andersquote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom maar hoor(alleen als je Skype hebt en een konkogoede any bent
)
![]()
![]()
Ik heb skype ja, maar er is toch ook een party bij de PS? Of werkt dat niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom maar hoor(alleen als je Skype hebt en een konkogoede any bent
)
ja wat danquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die paupers willen altijd via skype callquote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb skype ja, maar er is toch ook een party bij de PS? Of werkt dat niet?
[..]
ja wat dan![]()
![]()
IF?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef Freire het volgende:
1e goal van De Guzman trouwens![]()
https://vine.co/v/OerBWFMO3YB
©BDIL![]()
Ja maar kut-oortjes enzoquote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja wat dan![]()
![]()
Held.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
ja wat dan![]()
Vandaag nog even nietquote:
Mijn broertje zit CoD te spelen namelijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ok doeiquote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vandaag nog even niet
Mijn broertje zit CoD te spelen namelijk.![]()
Heb je mijn bericht niet gezien?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
ja op skype heeft ook ineens iedereen zn tong ingeslikt![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:46 schreef Freire het volgende:
Bohh Prednisons gaan internationaal, spelen met een Turk, een Kroaat en een Fries
Heeft het zelfde probleem als Suits. Begint goed maar uiteindelijk gaat het alleen maar nog om wie wie neuktquote:Op donderdag 6 november 2014 23:43 schreef DePresident. het volgende:
Homeland seizoen 3 klaar. Wat een serie.![]()
Vond seizoen 3 anders hartstikke sterk. Of heb jij het nu over de eerste afleveringen van seizoen 4?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft het zelfde probleem als Suits. Begint goed maar uiteindelijk gaat het alleen maar nog om wie wie neuktPSN: DePresident_![]()
pff, in anderhalve wedstrijd 8 doelpogingen tegen, 8 goals. WTF
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede serie ja, seizoen 4 vind ik ook primaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:43 schreef DePresident. het volgende:
Homeland seizoen 3 klaar. Wat een serie.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
laatste epquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede serie ja, seizoen 4 vind ik ook primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop Courtois. Beste keeperquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:10 schreef Tim86 het volgende:
pff, in anderhalve wedstrijd 8 doelpogingen tegen, 8 goals. WTF![]()
![]()
Slechtste keeper die ik heb gehad dit jaar. Heb hem gisteren verkocht naar een gelijkmaker van 40 meter in de 95e minuutquote:
Maar het waren eigenlijk ook niet eens fouten ofzo vandaag bij Sirigu en Handanovic. Tegenstanders schoten 2x echt uit alle hoeken perfect raak..was echt vaag. Hing een ballenmagneet in de kruising.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
watquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechtste keeper die ik heb gehad dit jaar. Heb hem gisteren verkocht naar een gelijkmaker van 40 meter in de 95e minuut
Maar het waren eigenlijk ook niet eens fouten ofzo vandaag bij Sirigu en Handanovic. Tegenstanders schoten 2x echt uit alle hoeken perfect raak..was echt vaag. Hing een ballenmagneet in de kruising.
tim
wat![]()
Echt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slechtste keeper die ik heb gehad dit jaar. Heb hem gisteren verkocht naar een gelijkmaker van 40 meter in de 95e minuut
Maar het waren eigenlijk ook niet eens fouten ofzo vandaag bij Sirigu en Handanovic. Tegenstanders schoten 2x echt uit alle hoeken perfect raak..was echt vaag. Hing een ballenmagneet in de kruising.
Bij mij haalt hij echt de meest idiote ballen eruit.
Best vaak als het niet lekker loopt dat hij MOTM is![]()
![]()
Courtois was echt superslecht; heb nog liever VerhoevenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ach, ik heb sowieso eaids. Op weg naar mijn 3e nederlaag op rij. Nu tegen een kick off cheesende lag tukker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zet Robben en Bale in de spits. Gewoon denken als louis 'als 1 goal meer scoort dan de tegenstander dan win je'quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
ach, ik heb sowieso eaids. Op weg naar mijn 3e nederlaag op rij. Nu tegen een kick off cheesende lag tukkerFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
boohhh Ozz maakt net een goaltjeHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ozz gaat altijd zelf schieten en dan waait die bal een keer binnen en dan doet ie net alsof het zo bedoeld was![]()
![]()
En weer verloren. Zo vermoeiend dat het steeds om en om is met een dag alles winnen en verliezen. Als je het eerste potje wint kan je je blinddoek omdoen volgens mij..dan verlies je toch wel. En als je die eerste verliest kunnen al je tegenstanders hetzelfde doen die dag./rantAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
even FIFA voor de gek houden door de console te rebooten. Kijken of het helpt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hihiquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Tim86 het volgende:
En weer verloren. Zo vermoeiend dat het steeds om en om is met een dag alles winnen en verliezen. Als je het eerste potje wint kan je je blinddoek omdoen volgens mij..dan verlies je toch wel. En als je die eerste verliest kunnen al je tegenstanders hetzelfde doen die dag./rant![]()
Speel even wat anders dan. Genoeg leuke games om te spelen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Tim86 het volgende:
En weer verloren. Zo vermoeiend dat het steeds om en om is met een dag alles winnen en verliezen. Als je het eerste potje wint kan je je blinddoek omdoen volgens mij..dan verlies je toch wel. En als je die eerste verliest kunnen al je tegenstanders hetzelfde doen die dag./rant![]()
Hatertjequote:Op vrijdag 7 november 2014 00:40 schreef Zhano het volgende:
Ozz gaat altijd zelf schieten en dan waait die bal een keer binnen en dan doet ie net alsof het zo bedoeld was
het werktquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
even FIFA voor de gek houden door de console te rebooten. Kijken of het helpt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Japquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
Is die Top Gear Perfect Roadtrip 2 nieuw?![]()
Bazenquote:Op vrijdag 7 november 2014 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf..
Mooie projection wel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bedacht me gisteravond ineens: 'godver, da's waar ook'quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee UmBro
Je eigen club speelt er nota bene al in
[ afbeelding ]
Deze shirts (eenmalig, tegen Vitesse) waren echt uberuberlilluk. Wel gewoon te bestellen voor 65 euro in de fanshop trouwens![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als Nac Tegen VVV komt in de beker kan het nogquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedacht me gisteravond ineens: 'godver, da's waar ook'
Deze shirts (eenmalig, tegen Vitesse) waren echt uberuberlilluk. Wel gewoon te bestellen voor 65 euro in de fanshop trouwens![]()
Ik vind deze niet zo lelijk hoorNiet echt bijzonder maar NAC heeft de afgelopen jaren wel lelijkere shirts gehad
Godver ik dacht dat het pas net veranderd was, spelen ze er al heel het seizoen in
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het enige mooie Umbro-shirt dat ik ken, is dat van Engeland. NAC heeft de afgelopen jaren genoeg lelijke shirts gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Nac Tegen VVV komt in de beker kan het nog
Ik vind deze niet zo lelijk hoorNiet echt bijzonder maar NAC heeft de afgelopen jaren wel lelijkere shirts gehad
Godver ik dacht dat het pas net veranderd was, spelen ze er al heel het seizoen in
Deze was echt uberbazig
En mijn eerste NAC-shirt, als ventje van een jaar of 8
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij deze gedrochten vergeleken is dat uitshirt van Umbro juist een pareltjequote:Op vrijdag 7 november 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige mooie Umbro-shirt dat ik ken, is dat van Engeland. NAC heeft de afgelopen jaren genoeg lelijke shirts gehad.
Deze was echt uberbazig
[ afbeelding ]
En mijn eerste NAC-shirt, als ventje van een jaar of 8
[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke, nu is wel duidelijk dat jij gewoon geen smaak hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij deze gedrochten vergeleken is dat uitshirt van Umbro juist een pareltjeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
vorige seizoen hadden we 9 punten uit 5, what happened?quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf..
Mooie projection wel:
[ afbeelding ]![]()
Enige nadeel aan de PS4: maar twee USB poorten, die ook nog eens aan de voorkant zitten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ajax heeft een nieuwe hoofdsponsor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax heeft een nieuwe hoofdsponsor.had wel een unibetje ofzo verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SMSHPVDSNquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen snappen het principe van de stiltecoupé niet.
Nee, daar moeten wat klinkers bij.![]()
Precies. Je moet je muil houden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen snappen het principe van de stiltecoupé niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, ik had helemaal niks verwacht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had wel een unibetje ofzo verwachtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
ER:Wordt tijd dat Michone er eens uitgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Dacht dat ze op het online gok gebeuren zaten te wachten en dan even flink cashen bij unibet oid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik had helemaal niks verwacht.
hoe gaat het met de verkoop van bronze contracts?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ligt het aan mij, of komt dat mens gewoon eindeloos dom en naief over?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Michone er eens uitgaat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
ER:Kut, per ongeluk gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo snel in me opkomende dat ER voor Expeditie Robinson stond.![]()
Gestaakt. Gisteren op het drukste moment van de dag 2 uit 50. Daarna 1 uit 48, en 1 uit 47. Soms moet je gewoon toegeven dat je gefaald hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dacht dat ze op het online gok gebeuren zaten te wachten en dan even flink cashen bij unibet oid.
hoe gaat het met de verkoop van bronze contracts?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind deze hele ER dom en naief. En veel te simpel ook. Enige die er boven uitstijgt is Vjeze Furquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of komt dat mens gewoon eindeloos dom en naief over?
Elke dag![]()
Ja sorry, ik zou hier nooit gaan posten overquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:15 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kut, per ongeluk geklikt![]()
Niet zo snel in me opkomende dat ER voor Expeditie Robinson stond.ziekenhuisseries
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Rick ook best een toffe gozer...en ik heb een beetje een zwak voor dat tengere blonde poppedopjequote:Op vrijdag 7 november 2014 09:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind deze hele ER dom en naief. En veel te simpel ook. Enige die er boven uitstijgt is Vjeze Fur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
blond tenger poppedopje ? klinkt als de moeite om te kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Rick ook best een toffe gozer...en ik heb een beetje een zwak voor dat tengere blonde poppedopjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rick is wel oke maar ook echt simpel hoor. En die blonde, vind ik echt niets aanquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Rick ook best een toffe gozer...en ik heb een beetje een zwak voor dat tengere blonde poppedopje
Elke dag![]()
ik kreeg 2.5K in beeld maar bleek een silver giftpack te krijgenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daily gifts: 3x een gold gift pack, op mijn broer zijn account 2.5k coins. Not bad.EA
#FreeTrapz![]()
Ze lijkt toch ook fucking veel op Michonequote:Op vrijdag 7 november 2014 09:18 schreef DutchSL het volgende:
Als ik Rick en Michone lees denk ik dan weer aan TWD, maar daar hoeft Michone er niet uit van mij
Elke dag![]()
Ik had een UNAM-kit in mijn pack. Maar die leveren dit jaar hooguit 500 coins opquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kreeg 2.5K in beeld maar bleek een silver giftpack te krijgenEA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2x 500coins, 2x zilver pack en vandaag 2.5k coinsquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daily gifts: 3x een gold gift pack, op mijn broer zijn account 2.5k coins. Not bad..![]()
en terecht als ze IF sanchez pullers nou ook al met deze shit gaan belonenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een UNAM-kit in mijn pack. Maar die leveren dit jaar hooguit 500 coins opmoet niet mogen.
#FreeTrapz![]()
Hoi. Pigs van je tiem.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef Yankee het volgende:
[..]
2x 500coins, 2x zilver pack en vandaag 2.5k coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg niks in beeld maar er kwam ineens 2.5k bij dus toen wist ik het.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kreeg 2.5K in beeld maar bleek een silver giftpack te krijgenEA
![]()
Lekker wakker worden zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De verruckte halbe Stunde van Armin
PSN: DePresident_![]()
![]()
bohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nouja daar dacht ik ook niet eens aan, ik dacht gewoon niet naquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zou hier nooit gaan posten overziekenhuisseries
![]()
![]()
Volgende week kan ik het zien maar anders schrijf het de volgende keer maar voluit voordat ik er weer in trap. Ga er dus van uit dat die persoon er uit is. Doe ik vanavond bij mijn vriendin gewoon of dat ik het niet weet.
![]()
Zit je in eens tot aan je schouder bij POTS in z'n anus?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhVreemd, ik zou toch zweren dat dat brons is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat past niet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit je in eens tot aan je schouder bij POTS in z'n anus?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
huh waarom datquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit je in eens tot aan je schouder bij POTS in z'n anus?
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nouja daar dacht ik ook niet eens aan, ik dacht gewoon niet na![]()
Volgende week kan ik het zien maar anders schrijf het de volgende keer maar voluit voordat ik er weer in trap. Ga er dus van uit dat die persoon er uit is. Doe ik vanavond bij mijn vriendin gewoon of dat ik het niet weet.
![]()
Ze zijn dit jaar echt drukker met complotjes en samenzweringen dan met verhongeren, krabben over hun malariamuggenbulten en het hebben van slapeloze stormnachten. Dat moet volgend jaar weer echt anders.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach, dat is tegenwoordig vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Jullie hebben gewonnen gisteren.![]()
Blij dat ik het dit jaar dan niet volg. Vond het laatste paar seizoenen zo sad dat ze express zo snel mogelijk de sterke spelers er uit knikkerder, achterbakse luiquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ze zijn dit jaar echt drukker met complotjes en samenzweringen dan met verhongeren, krabben over hun malariamuggenbulten en het hebben van slapeloze stormnachten. Dat moet volgend jaar weer echt anders.![]()
![]()
Jij weet optimaal gebruik te maken van het feit dat sherlock kapot is. Als die had gewerkt had ik nu minstens 3 posts van de afgelopen dagen gevonden waarin je jezelf schromelijk tegenspreekt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig vanzelfsprekendNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hihi zelfs jij weet beterquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, dat is tegenwoordig vanzelfsprekend
#FreeTrapz![]()
Kan ik mij NIET herinnerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij weet optimaal gebruik te maken van het feit dat sherlock kapot is. Als die had gewerkt had ik nu minstens 3 posts van de afgelopen dagen gevonden waarin je jezelf schromelijk tegenspreekt.![]()
Same old, same old. Is dit jaar niet anders. Zo'n Ferry Doedens hoort huilend van zo'n eiland gehaald te worden, ziek van de ontberingen. Maar hij zit er nog prima, en hij wordt gedoogd omdat hij toch nooit gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Blij dat ik het dit jaar dan niet volg. Vond het laatste paar seizoenen zo sad dat ze express zo snel mogelijk de sterke spelers er uit knikkerder, achterbakse luiNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja toen wist ik nog niet dat je maagdelijk strak was.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Nog een schizofrene Feyenoorder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou sorry, ik knap echt af op mensen bij wie het niet om mijn prachtige karakter te doen is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja toen wist ik nog niet dat je maagdelijk strak was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je verwacht dat die nac supporters wel weten hoe het is om in de bruine anjer genomen te worden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja toen wist ik nog niet dat je maagdelijk strak was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet zo ordinair gaan lopen doen nu he, bouwvakkende kantoorpik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je verwacht dat die nac supporters wel weten hoe het is om in de bruine anjer genomen te worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, ze moeten eens beginnen met geen "bekende" nederlanders. Gewoon 2 kampen, minder luxe en er uit is er uit. Dat zou al een begin zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ze zijn dit jaar echt drukker met complotjes en samenzweringen dan met verhongeren, krabben over hun malariamuggenbulten en het hebben van slapeloze stormnachten. Dat moet volgend jaar weer echt anders.
Nu werden er in het begin niet eens overnachtingsplekken gemaakt.
Ook heb ik er een hekel aan dat ze de sterkste er uit willen en de zwakkere er in laten omdat die toch nooit winnen.![]()
Zou 'em toch te vriend houden, je weet maar nooit wanneer je kozijnen toe zijn aan vervangingquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo ordinair gaan lopen doen nu he, bouwvakkende kantoorpik.![]()
je kan de kopkaas van mijn kantoorpik likken, ouwe risico lulquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo ordinair gaan lopen doen nu he, bouwvakkende kantoorpik.
#FreeTrapz![]()
Vorige week nieuwe laten plaatsen, door een echte vakman.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou 'em toch te vriend houden, je weet maar nooit wanneer je kozijnen toe zijn aan vervangingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je verwacht dat die nac supporters wel weten hoe het is om in de bruine anjer genomen te worden.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige week nieuwe laten plaatsen, door een echte vakman.toch wel een poolse beunhaas he, want lekker goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige week nieuwe laten plaatsen, door een echte vakman.Waarom geen kunststof dan? Die gaan toch langer mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, gewoon Nederlandse kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wel een poolse beunhaas he, want lekker goedkoopNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat ik houten mooier vind. En ze beter bij mijn nieuwe huis passen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom geen kunststof dan? Die gaan toch langer mee?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aangezien ik toch weinig plezier aan jullie heb tot op heden, heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuw kitjen. Booooohhhh![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhh, POTS wordt op termijn vervangen door allerlei kattenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aangezien ik toch weinig plezier aan jullie heb tot op heden, heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuw kitjen. Booooohhhh![]()
![]()
![]()
Wat heb je dicht gekit?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aangezien ik toch weinig plezier aan jullie heb tot op heden, heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuw kitjen. Booooohhhh
Nunt jonge. Deze gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhhh, POTS wordt op termijn vervangen door allerlei katten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een oog aids, ik weet nog wel een mooie kitjenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nunt jonge. Deze gewoon
[ afbeelding ]![]()
Bohh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nunt jonge. Deze gewoon
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
niet met argentinie home en mexico away spelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nunt jonge. Deze gewoon
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
stop er maar mee, beter voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op welke wijze valt dit een beetje te rap te verbeteren?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laat zien. Deze is echt wat voor mij. Lekker kleurrijk, zoals ik ook ben. En een maltbier als sponsor, echt mijn ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een oog aids, ik weet nog wel een mooie kitjenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
goed planquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stop er maar mee, beter voor iedereen.
.![]()
Misschien een CM op de CM-positie? En team lijkt een beetje uit balans met zo'n lichtgewicht middenveld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op welke wijze valt dit een beetje te rap te verbeteren?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat zien. Deze is echt wat voor mij. Lekker kleurrijk, zoals ik ook ben. En een maltbier als sponsor, echt mijn ding.
Hier speelde we de legendarische wedstrijd mee tegen Psv![]()
![]()
Misschien volgende keer je shirt wat minder heet wassen he Kiddiekoedie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier speelde we de legendarische wedstrijd mee tegen PsvNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb Eriksen als LM ipv LW. Maar nog aanraders?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een CM op de CM-positie? En team lijkt een beetje uit balans met zo'n lichtgewicht middenveld..![]()
Kindermaatjes krimpen snel héquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien volgende keer je shirt wat minder heet wassen he Kiddiekoedie.![]()
Fer er inquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb Eriksen als LM ipv LW. Maar nog aanraders?
#tipsalsTimFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
En misschien wat minder gokken op pure pace.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb Eriksen als LM ipv LW. Maar nog aanraders?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het V-hals shirt is voor als het warm weer is?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel met deze aids.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Idd, snap niet hoe je met zo'n team plezier kan hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En misschien wat minder gokken op pure pace.![]()
Die is voor als ik zweterig ga spelen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het V-hals shirt is voor als het warm weer is?
Die groen gele heb ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel met deze aids.Echt lelijk ja
Elke dag![]()
Dat heb ik dus ook niet echt, vandaar dat ik de boel wil aanpassenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd, snap niet hoe je met zo'n team plezier kan hebben.![]()
Nemen ze nooit meer van me af dat ik daarbij wasquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier speelde we de legendarische wedstrijd mee tegen Psv![]()
Voor eeuwig beter dan Feyenoord
Elke dag![]()
Ik vind een spits met 4* wf altijd fijner spelen, misschien is dat een optie? Ik weet niet hoe false 9-formatie dit jaar speelt trouwens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook niet echt, vandaar dat ik de boel wil aanpassenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lopen bazenquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vorige seizoen hadden we 9 punten uit 5, what happened?Eerste wedstrijd gelijk gespeeld (laatste van div 2) en dus erin gebleven met 1 punt over en daarna 4 gewonnen. Met een beetje mazzel kunnen we volgende keer promoveren
![]()
![]()
matuidi stijgt trouwens ook bizar hard hoor
#FreeTrapz![]()
ze zijn ook wel random lelijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] ik verander vaak mijn kits dus dit is gewoon random gekozen.
#FreeTrapz![]()
Inderdaad. Ik had beter 3 Matuidi's kunnen kopen, ipv 3 Higuain's.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
matuidi stijgt trouwens ook bizar hard hoorNAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: