Precies. Wel een echte Southerner. Merle, dat was een redneck.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Redneck? Volgens mij weet jij niet helemaal wat die term inhoudt.
Het heeft iig niets met z'n haarkleur te maken.
Maar dat is ook niet leuk om te kijken. En dan heb je nog steeds dat zombies in kamers kunnen zitten waarbij de deur dicht is. Die kunnen niet bij de voordeur komen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
...
Iedere keer maar weer "zachtjes" een huis onderzoeken, terwijl je het beste gewoon de voordeur binnen kan gaan, 5 klappen op iets kan geven met de deur dicht, en vervolgens buiten gaan wachten of de zombies op het geluid afkomen.
Ik vind het maar een eendimensionale macho rauwdouwer, al waren die flashback stukjes dan wel weer aardig maar ik denk dus dat hij alsnog zelfmoord pleegt omdat hij nu geen doel meer heeft in zijn levenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Redneck? Volgens mij weet jij niet helemaal wat die term inhoudt.
Het heeft iig niets met z'n haarkleur te maken.
Merle was wel een interessanter karakter maar wie weet gaan ze zijn karakter nog uitdiepen, als hij tenminste geen zelfmoord pleegtquote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Precies. Wel een echte Southerner. Merle, dat was een redneck.
Hij heeft die kkgeile latinaquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:06 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eendimensionale macho rauwdouwer, al waren die flashback stukjes dan wel weer aardig maar ik denk dus dat hij alsnog zelfmoord pleegt omdat hij nu geen doel meer heeft in zijn leven
Dat bevestigt nogmaals dat je niet weet wat een redneck is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:06 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eendimensionale macho rauwdouwer, al waren die flashback stukjes dan wel weer aardig maar ik denk dus dat hij alsnog zelfmoord pleegt omdat hij nu geen doel meer heeft in zijn leven
Boeit dat dan? voor mij is elke republikein daar een redneck maar je dwaalt af met je gezeurquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat bevestigt nogmaals dat je niet weet wat een redneck is.
Dan niet, achterlijke doos.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:32 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Boeit dat dan? voor mij is elke republikein daar een redneck maar je dwaalt af met je gezeur
Frustiequote:Op vrijdag 14 november 2014 02:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan niet, achterlijke doos.
Ja, Merle hadden ze er niet uit moeten schrijven. Maar het lijkt er op dat iedereen in de serie tenminste één naaste moet verliezen. En Daryl kan je er niet uit schrijven, die doet het te goed bij de vrouwelijke kijkers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:09 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Merle was wel een interessanter karakter
Op zich was Merle natuurlijk ook niet het meest sociale figuur, die gedijt niet echt lekker in een ons-samenleving die verder reikt dan zijn bloedlijn.Het zou dus raar zijn als hij bij Rick en de rest in de groep zou kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, Merle hadden ze er niet uit moeten schrijven. Maar het lijkt er op dat iedereen in de serie tenminste één naaste moet verliezen. En Daryl kan je er niet uit schrijven, die doet het te goed bij de vrouwelijke kijkers.
Is dat zo? Heeft hij die wond al sinds het begin dat hij in de serie verscheen?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef Fer het volgende:
Abraham sloeg iemand of een walker dood met een blikje groente in zijn hand. Daardoor heeft ie de wond aan zijn vingers die telkens open gaat.
des te meer was er met het personage te doen. Net als met Daryl is gedaan in mindere mate. Rick is ook niet meer die goedsullige dorpsveldwachter uit de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich was Merle natuurlijk ook niet het meest sociale figuur, die gedijt niet echt lekker in een ons-samenleving die verder reikt dan zijn bloedlijn.Het zou dus raar zijn als hij bij Rick en de rest in de groep zou kunnen verblijven.
je gaat in principe dood aan infecties/bloedverlies en andere ranzigheden, het virus heeft daar weinig mee te maken... en lekker naar noord canada idd, daar zul je weinig walkers hebbenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft hij die wond al sinds het begin dat hij in de serie verscheen?
Als dat het geval is, kan hij misschien wel later immuun voor het zombievirus blijken ofzo.
Zou men alsnog naar Washington gaan? Eugene dacht dat het daar de beste kans was om te overleven. Kan me niet helemaal herinneren of hij zei waarom hij dat dacht.
Is er al een keer vorst geweest in deze serie? Ze zitten in het zuiden en zijn dus op reis naar het noorden. Ik weet niet meer in welke serie of film dit was, maar volgens mij kunnen de zombies heel slecht tegen koude temperaturen. Als men dat feit ook in TWD adopteert, zou men dus het best kunnen reizen naar een gebied waar het geregeld vriest zodat er af en toe grote opruiming plaatsvindt onder het aantal walkers.
Me dunkt dat direct bloed-bloed contact met walkers vrij dodelijk zal zijn. Van een beet waarbij hun speeksel in jouw bloedbaan komt, ga je toch ook dood?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
je gaat in principe dood aan infecties/bloedverlies en andere ranzigheden, het virus heeft daar weinig mee te maken... en lekker naar noord canada idd, daar zul je weinig walkers hebben
Als je een open wond hebt en je vervolgens onder het bloed komt te zitten dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat dat bloed ook uit zichzelf je wond en vervolgens je bloedbaan intrekt. Die kans is wel heel erg klein.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Me dunkt dat direct bloed-bloed contact met walkers vrij dodelijk zal zijn. Van een beet waarbij hun speeksel in jouw bloedbaan komt, ga je toch ook dood?
Anyway, als er in deze serie specifiek gewezen wordt op die wond die maar niet dicht gaat en we zijn enkele minuten eerder of later een zeer bloederige scene waar Abe helemaal onder het walkerbloed zit, is dat niet zomaar.
Vertel dat maar aans aan die miljoenen HIV-geinfecteerdenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je een open wond hebt en je vervolgens onder het bloed komt te zitten dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat dat bloed ook uit zichzelf je wond en vervolgens je bloedbaan intrekt. Die kans is wel heel erg klein.
Die miljoenen HIV geïnfecteerden hebben die infectie niet opgelopen doordat ze een open wond hadden en vervolgens onder het bloed kwamen te zitten van iemand die geïnfecteerd was. Je verhaal snijdt dus geen hout.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vertel dat maar aans aan die miljoenen HIV-geinfecteerden
Ebola is een betere voorbeeld inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die miljoenen HIV geïnfecteerden hebben die infectie niet opgelopen doordat ze een open wond hadden en vervolgens onder het bloed kwamen te zitten van iemand die geïnfecteerd was. Je verhaal snijdt dus geen hout.
De meeste HV-geinfecteerden hebben het opgelopen door sexueel contact - dat is dus sperma / bloed contact of bloed / bloed contact.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Die miljoenen HIV geïnfecteerden hebben die infectie niet opgelopen doordat ze een open wond hadden en vervolgens onder het bloed kwamen te zitten van iemand die geïnfecteerd was. Je verhaal snijdt dus geen hout.
Nee maar dan heb je meer zendtijd voor de belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:00 schreef Yonline het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet leuk om te kijken. En dan heb je nog steeds dat zombies in kamers kunnen zitten waarbij de deur dicht is. Die kunnen niet bij de voordeur komen.
Dat zou betekenen dat ze enigszins realistisch proberen te blijven, totaal onrealistisch om dat te verwachtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft hij die wond al sinds het begin dat hij in de serie verscheen?
Als dat het geval is, kan hij misschien wel later immuun voor het zombievirus blijken ofzo.
Zou men alsnog naar Washington gaan? Eugene dacht dat het daar de beste kans was om te overleven. Kan me niet helemaal herinneren of hij zei waarom hij dat dacht.
Is er al een keer vorst geweest in deze serie? Ze zitten in het zuiden en zijn dus op reis naar het noorden. Ik weet niet meer in welke serie of film dit was, maar volgens mij kunnen de zombies heel slecht tegen koude temperaturen. Als men dat feit ook in TWD adopteert, zou men dus het best kunnen reizen naar een gebied waar het geregeld vriest zodat er af en toe grote opruiming plaatsvindt onder het aantal walkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |