SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Kotsende mensen, onzichtbaarheid, opgeblazen hoofden, Elvis-syndroomquote:
Hoezo goed? Je beoordeelt iemand toch op het resultaat?quote:Op zondag 9 november 2014 16:34 schreef Zith het volgende:
Goed dat ze in haar eentje een hele episode kan dragen
Oh sorry, wist de algemene stemming neitquote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo goed? Je beoordeelt iemand toch op het resultaat?
En het resultaat was dat veel mensen haar saai vonden.
(ik vond het wel vermakelijk maar te weinig inhoud voor een week-serie)
vannachtquote:Op zondag 9 november 2014 23:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Wanneer komt de nieuwe aflevering uit? Ik zit hier opgezadeld met de receptie omdat de dames ziek zijn
![]()
, straks wellicht wat om te kijken
![]()
nog 5 uur wachten ofzo jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Nee.quote:Op maandag 10 november 2014 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dit het laatste seizoen?
Dat vond ik dus ook. Zowel bij afgelopen aflevering als bij die Beth aflevering ervoor kon je gemakkelijk 10 minuten in slaap vallen zonder iets boeiends te missen. Op de laatste 10-15 minuten na. En dan heb ik het niet over actie, maar ook dat er, voor mij, qua verhaal eigenlijk vrij weinig boeiends werd verteld.quote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef MouzurX het volgende:
Toch grappig dat er ladingen mensen zijn die dit een prima aflevering vonden.
Het enige prima voor mij was dat de personages nu eindelijk weten wat -iedere kijker- al direct wist: dat die gast een hoax is
Euhm, t is al uitgezonden hoor?quote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef BaasBanaan het volgende:
-shit ik realiseer me dat zelfs dit al een spoiler was-
Ja, maar ik heb ook een deel van de comics gelezen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, t is al uitgezonden hoor?
USA topic.
@ diegene hierboven, ja ze herhalen t ook nog deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef HiZ het volgende:
Fijn zo'n halve aflevering naar een zwart scherm zitten kijken.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef HiZ het volgende:
Fijn zo'n halve aflevering naar een zwart scherm zitten kijken.
Uit aardigheid houden we het in spoilers tot 11 uur.quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, t is al uitgezonden hoor?
USA topic.
@ diegene hierboven, ja ze herhalen t ook nog deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |