quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Intellectual- het volgende:
[..]
Wat een tiefus mensen zitten er op tinder en al die meiden zijn tiefusmeiden daar op tinder iig.. ik zie er echt niet verkeerd uit om 0 matches te hebben.
Vuurwerk.quote:Op maandag 10 november 2014 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Episode Duits meisje is eindelijk afgesloten.
Ben zojuist naar een goede vriendin geweest en haar hierover verteld. Ze zei meteen: app haar en vraag gewoon hoe het zit. Dat heb ik dus gedaan. Eerst heel casual en vervolgens to-the-point. Waar het op neer komt: ze vond me erg leuk, maar ze had meer vuurwerk verwacht. Oke. En ik vroeg: kan dat nog komen? Dat wist ze niet, want vanwege haar drukte en mijn werk wist ze niet zeker of we elkaar nog konden zien. Een mooi verpakte 'nee' dus. Ik was er al klaar mee en nu wist ik het zeker.
Ook vroeg ik: waarom heb je me dit niet eerder verteld? (want vanaf het moment dat ze kortaf ging doen, nu bijna twee weken geleden, wist ze dit al...laten we eerlijk wezen). Daar gaf ze haar drukte op school de schuld vanToen was het voor mij helemaal wel klaar. Mijn laatste woorden waren: ik zoek iemand die gewoon open en eerlijk is en die goed kan communiceren. Toen werd ik geblokt. Primaaaaa. Meteen van FB gehaald en ook geblokt. Wegwezen
![]()
Ben zo blij dat dit gezeik klaar is
Dat soort vrouwenquote:Op maandag 10 november 2014 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Episode Duits meisje is eindelijk afgesloten.
Ben zojuist naar een goede vriendin geweest en haar hierover verteld. Ze zei meteen: app haar en vraag gewoon hoe het zit. Dat heb ik dus gedaan. Eerst heel casual en vervolgens to-the-point. Waar het op neer komt: ze vond me erg leuk, maar ze had meer vuurwerk verwacht. Oke. En ik vroeg: kan dat nog komen? Dat wist ze niet, want vanwege haar drukte en mijn werk wist ze niet zeker of we elkaar nog konden zien. Een mooi verpakte 'nee' dus. Ik was er al klaar mee en nu wist ik het zeker.
Ook vroeg ik: waarom heb je me dit niet eerder verteld? (want vanaf het moment dat ze kortaf ging doen, nu bijna twee weken geleden, wist ze dit al...laten we eerlijk wezen). Daar gaf ze haar drukte op school de schuld vanToen was het voor mij helemaal wel klaar. Mijn laatste woorden waren: ik zoek iemand die gewoon open en eerlijk is en die goed kan communiceren. Toen werd ik geblokt. Primaaaaa. Meteen van FB gehaald en ook geblokt. Wegwezen
![]()
Ben zo blij dat dit gezeik klaar is
Is dat vuurwerk voor haar niet hetzelfde als de beruchte 'klik' waar velen zo naar verlangen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgende keer een brandende zevenklapper in haar hol schuiven dus. Met 'r vuurwerk. Maar die lange stiltes zijn nooit een goed teken, drukte of niet. Wel jammer, al snap ik dat die duidelijkheid oplucht.
Misschien wel, maar is zo frustrerend. Deze meid kwam binnen als "fotobewonderaar".quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:24 schreef Weissman het volgende:
Verwachtingen laag houden is een goed begin.
Doet er niet toe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:37 schreef faf het volgende:
Misschien wel, maar is zo frustrerend. Deze meid kwam binnen als "fotobewonderaar".
Beloofd nog steeds niks.quote:De eerste dag uren gechat en 100en hints gegeven en ze zei letterlijk "wow, dat je me voor een date vraagt, ja graag dinsdag of woensdag". De dagen daarna donderdag + vrijdag ook gechat.
Je kan er 1001 dingen voor verzinnen waarom ze zo reageert.quote:Weekend iets terug gehouden en nu dit... kan er gewoon geen verklaring voor vinden. Alleen dat iemand anders met een slijmpraatje haar heeft overgehaald.... Als het de eerste keer was pech, maar zo gaat het vaker.
Proberen iets minder krampachtig een gesprek te voeren? Mss wil je te graag?quote:Het moet van 2 kanten komen en moet stoppen met energie erin steken als ik geen energie terug krijg, maar ikzelf heb letterlijk 2/3 favorieten contacten en ben daar eerlijk in wat ik mee afspreek.
Je invloed via internet is erg beperkt. Richt je energie meer op jezelf. Blijf je zelf ontwikkelen en probeer meer lol te hebben in heel het datinggebeuren. Losser. Als ze je dan afwijst heb je tenminste lol gehad. Je bent niet meer dan een paar foto's en wat tekst voor haar. Als zij jou niet wil, prima. Genoeg vis in de zee, je vangt vast wel een keer wat.quote:Graag wil ik alsnog met deze meid op date (ze woont in de buurt, zelfde hobby's en uiterlijk ++). Maarja hoe ga ik deze vlam weer vorm geven?
Je hebt 100% gelijk. (het is maar ff een internetvenster en hoe geweldig ze ook lijkt, het stelt in feite weinig voor/ het is beetje voor de fun).quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
[..]
Beloofd nog steeds niks.
[..]
Je kan er 1001 dingen voor verzinnen waarom ze zo reageert.
[..]
Proberen iets minder krampachtig een gesprek te voeren? Mss wil je te graag?
[..]
Je invloed via internet is erg beperkt. Richt je energie meer op jezelf. Blijf je zelf ontwikkelen en probeer meer lol te hebben in heel het datinggebeuren. Losser. Als ze je dan afwijst heb je tenminste lol gehad. Je bent niet meer dan een paar foto's en wat tekst voor haar. Als zij jou niet wil, prima. Genoeg vis in de zee, je vangt vast wel een keer wat.
Je hebt het overduidelijk over mij. Zeg dat gewoon. Wat bevalt je nu weer eens niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:42 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we los van de mensen die moeite hebben met ''versieren'' ook niet een reeks starten voor mensen die echt niet kunnen omgaan met een afwijzing?
Is de laatste tijd ook steeds meer vraag naar.
Dat zou zomaar kunnen. Al klinkt het wel heel erg als als een soort excuus. Maar ik verbaas me eerlijk gezegd nergens meer over naarmate ik meer date-ervaring op doe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is dat vuurwerk voor haar niet hetzelfde als de beruchte 'klik' waar velen zo naar verlangen.
Ik maak daar onderscheid tussen, tussen 'niet zien zitten' en 'geen klik'. Als ik iemand niet zie zitten ga ik er niet eens mee op date. En natuurlijk zal een date vaak niet op een relatie uit lopen, maar dat betekent niet dat het in de tussentijd niet gewoon erg leuk kan zijn. Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd dat iemand na 1 date al zegt die klik niet te hebben,na 1 date ken je iemand echt nog niet goed genoeg om dat te weten, tenzij je vooraf al twijfelde en de date zelf je daarin alleen bevestigde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
Maar een excuus voor wat dan? Dat ze je niet ziet zitten? Dat betekend toch gewoon het zelfde als 'geen klik' of 'geen vuurwerk'?
Ik snap echt niet zo goed wat daar steeds mee bedoeld word?
Als je date is de kans toch gewoon enorm groot dat de andere jou niet als partner ziet? Als het zo simpel was waren we allemaal al vanaf de middelbare met onze One True love
en godverdomme waarom doe jij altijd alsof je 4 dagen per week date en de sheriff van datingworld bentquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik maak daar onderscheid tussen, tussen 'niet zien zitten' en 'geen klik'. Als ik iemand niet zie zitten ga ik er niet eens mee op date. En natuurlijk zal een date vaak niet op een relatie uit lopen, maar dat betekent niet dat het in de tussentijd niet gewoon erg leuk kan zijn. Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd dat iemand na 1 date al zegt die klik niet te hebben,na 1 date ken je iemand echt nog niet goed genoeg om dat te weten, tenzij je vooraf al twijfelde en de date zelf je daarin alleen bevestigde.
Natuurlijk is dat het. Maar vuurwerk klinkt net wat mooier, he. Ze kijkt vast veel romantische filmsquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is dat vuurwerk voor haar niet hetzelfde als de beruchte 'klik' waar velen zo naar verlangen.
Oke man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
Hij had haar gelijk moeten palen toen ze ontbijt kwam brengen. Alsof het haar iets interesseerde dat hij eventueel met een lege maag de dag zou moeten beginnen....
Sowieso = tinderaandacht puur gericht op seksietime; verliefd worden op een duits tindertje...tja...
Pardon? Waar the fuck heb jij het ineens over? Ik date af en toe en geef gewoon mijn mening. Stel je niet zo aan verder met die reacties van je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en godverdomme waarom doe jij altijd alsof je 4 dagen per week date en de sheriff van datingworld bent
Dit idd...gewoon een manier om te laten weten dat ze hem niet leuk genoeg vond.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
Maar een excuus voor wat dan? Dat ze je niet ziet zitten? Dat betekend toch gewoon het zelfde als 'geen klik' of 'geen vuurwerk'?
Ik snap echt niet zo goed wat daar steeds mee bedoeld word?
Als je date is de kans toch gewoon enorm groot dat de andere jou niet als partner ziet? Als het zo simpel was waren we allemaal al vanaf de middelbare met onze One True love
maar voor de gemiddelde de mens betekend het allemaal het zelfde: ik wil geen relatie met jequote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik maak daar onderscheid tussen, tussen 'niet zien zitten' en 'geen klik'. Als ik iemand niet zie zitten ga ik er niet eens mee op date. En natuurlijk zal een date vaak niet op een relatie uit lopen, maar dat betekent niet dat het in de tussentijd niet gewoon erg leuk kan zijn. Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd dat iemand na 1 date al zegt die klik niet te hebben,na 1 date ken je iemand echt nog niet goed genoeg om dat te weten, tenzij je vooraf al twijfelde en de date zelf je daarin alleen bevestigde.
Mensen daten vaak omdat ze hopen dat er 'iets' kan ontstaan. Maar twijfel heb je toch altijd? Je kent elkaar immers helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hoop is ook veel romantischer. Zij hoopt ws op haar prins op het witte paard...daar is ze geen uitzondering in in de datewereld. Ze maakt het zichzelf er wel een stuk lastiger mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat het. Maar vuurwerk klinkt net wat mooier, he. Ze kijkt vast veel romantische films
[..]
Oke man.
Hoop is prachtig. Het punt is alleen, zorg wel dat je beschikt over de zelfreflectie dat je hoop op iets realistisch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:34 schreef Sekhmet het volgende:
Hoop is ook veel romantischer. Zij hoopt ws op haar prins op het witte paard...daar is ze geen uitzondering in in de datewereld. Ze maakt het zichzelf er wel een stuk lastiger mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |