en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef happinessfordogs het volgende:
Als er een melt-down plaatsvindt dan is het al te laat voor het personeel om er iets aan te doen.
Veiligheid is een groot goed binnen de industrie en zeker binnen een kerncentrale. Medewerkers hoeven vrijwel geen risico's te lopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?
Want ik denk dat je van te voren wel weet wanneer het niet meer te redden is toch
Nee dat lijkt mij ook wel dus als ze zo iets hebben van dit gaat hem niet worden zet iedereen hem dus gewoon op een rennenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Veiligheid is een groot goed binnen de industrie en zeker binnen een kerncentrale. Medewerkers hoeven vrijwel geen risico's te lopen.
Zie Editquote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef ISeeStars het volgende:
maar ben eigenlijk nieuwsgierig of er zoiets in je contract staat dan ofzo.
oh ja sorryquote:
Dat is een kuttroll, lekker negeren.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
oh ja sorry
[..]
en wat is dit nou weer? :S
haha alweerquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is een kuttroll, lekker negeren.
meltdown is lock downquote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
en dan? blijven ze zitten of mogen ze dan weg ofzo?
Want ik denk dat je van te voren wel weet wanneer het niet meer te redden is toch
Een spel is natuurlijk niet per definitie realistisch.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef ISeeStars het volgende:
[..]
haha alweer
en voor degene die mij een bericht stuurde waarom ik dit wil weten; nou mijn broertje is een spel aan het spelen waar ze in een kerncentrale ofzo komen die in de brand staat of weet ik het en al het personeel rent weg en ik dacht bij mezelf dat kan toch niet zo maar dus vandaar
dus iedereen zit eigenlijk gevangen in dat ding?quote:
Haha nee daarom juist, ik kon me niet voorstellen dat iedereen het maar op een rennen mocht zettenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een spel is natuurlijk niet per definitie realistisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |